Info
12.05.2012.
19:10 > 08:23
U saobraćajnoj nesreći na uglu Šafarikove i Masarikove ulice, motociklista D. M. zadobio je teške telesne povrede, ali mu život nije ugrožen.
  • 16.05.2012 21:51
    Danas
    Bas sam danas se nagledao kako jedna zena,nebitno sto je ona zenskog pola ali eto primera sto mi se danas dogodilo,prelazi prvo preko duple pune linije pa onda iz saobracajne trake koja je SAMO ZA DESNO preseca mene i mog instruktora autoskole i nastavlja pravo i posle nije ni znala da se parkira.
  • xy

    14.05.2012 06:46
    spustimo loptu
    Nigde ne piše kojom brzinom se kretao motociklista. Ja sam za malo bio u istoj situaciji kada sam u zadnji čas uvideo da se motor kreće nenormalnom brzinom. Da se kretao primerenom brzinom on uopšte nebi bio u situaciji da prođe kroz zeleno. Spustimo svi loptu i budimo realni...
  • 14.05.2012 04:50
    Baltazar
    Vozim auto, motor i bicikl. Prošao sam Hrvatsku, Sloveniju, Italiju, Češku, Slovačku, Austriju, Mađarsku. Kolima i motorom.

    NIGDE nema više ograničenja, lošijih puteva, više radara i policije nego kod nas. Nigdee nema gorih vozača koji manje paze. Takođe
    NIGDE motociklisti nisu više ugroženi nego u Srbiji. Kod nas ljudi ne gledaju, ili te vide pa namerno izađu ispred (valda kontaju jači su pa im se može). U Italiji ljudi redovno puštaju motore i skutere da se provlače, pošto oni stoje pa stoje na semaforu, što ne bi motori produžili? I sve funkcioniše savršeno. Čak i na otvorenom putu, kad je puna linija, sklone se ljudi u desno da ti prođeš motorom, oni ne mogu da se provuku a da ne čepaju punu, dok motor može.

    Što se divljanja tiče: kod nas je većina vozača bahata. Podjednako i auta, motori, pa i pešaci ne gledaju.
  • 13.05.2012 21:17
    A zbog čega da im ostavljam prostora, po zakonu su ravnopravni sa ostalim učesnicima u saobraćaju.
    Ako ćemo tom logikom, onda bi trebalo i da ostavie prosotra da se može auto provući i stati ispred vas.
    Najviše mrzim kada vidim nekog s motorom na bic. stazi još vozi brzo.
  • Justicija

    13.05.2012 18:29
    Oce l milicija poceti da radi ista po pitanj divljanja u saobracaju u NS?
    Dokle bre da nas terorisu
  • 13.05.2012 18:20
    pazi i na drugog
    http://www.youtube.com/watch?v=RjrEQaG5jPM

    Pogledajte ovaj link i vidite kako to rade u Indiji. Pitaju ih:"Pa bre kako vi to tako vozite i bez udesa"?, a oni ce:"Lepo brate, samo pazimo na onog drugog".
  • @ NS MOTORASI

    13.05.2012 12:26
    "svaki dan ima par njih koji divljaju i prave gluposti,opametice se jednom ili nece voziti"

    Opametice se, ali se uvek opameti tek kada nekog ubije ili kada nekom izleti i taj ga ubije pa covek ode ne robiju zbog njega. I ja kada se nalazim na semaforu i to prvi ostavim prostor ispred sebe bas za motorase. Vise volim kada znam da je ispred mene nego iza mene. Kada je iza mene i jos mi se zalepi kao flaster za gepek i krivuda levo desno razmisljajuci hoce li me obici sa leve ili desne strane na bulevaru hvata me nervoza. No, da se vratim na semafor. Ostavim mesta za motorase ispred mene. Nije problem kada je jedan motoras u pitanju jer taj krece cim se upali zeleno. Problem je kada ih ima vise od jednog a tada obavezno stojeci jedan pored drugog zapocnu neku pricu i uopste ne obracaju paznju na semafor. Cesto se desava da semafor zadje u duboko zeleno pre nego sto skontaju da treba da krenu i onda tako zaredjaju na svakoj raskrsnici pa umesto da kada je zeleno prodje po desetak i vise vozila ne prodje vise od tri ili cetiri. Sada zamisli da ides od mosta do stanice koje je to pacenje.
  • Sanja

    13.05.2012 09:50
    @motorasica
    "pa i ako se provlaci nije problem" E pa upravo je u tome problem. Prosto ne mogu da verujem da se upravo zalis na tudje greske, a svoju opravdavas, to je definicija bahatosti. Svako proceni da ima nesto sto nije bas toliko vazno. Niko ne postuje zakon u potpunosti. Ti si procenila da i nije problem ako se provlacis. Taksista je procenio da i nije neki problem ako ne daje zmigavac, pa valjda se podrazumeva, a i iskusan je (primecujes slicnost sa sobom) i zna sta radi... Klinac toliko vlada situacijom, da moze sebi da dozvoli da vosti 70 na sat... Haos postoji najvise zbog velikog broja ljudi koji ne postuju sitna pravila, a ne zbog nekih grubih prekrsioca kojih je malo. Svako opravdava neku sitnicu koju je sam izabrao, ministar porucuje da je ok da se kraducka, i neko se onda cudi sto drzava ne postoji, a voznja po gradu nije toliko opasna po zivot, koliko je uzasan izvor stresa i napetosti, sve zbog bahatog sveta koji zivi ovde i bolje kanda i ne zasluzuje.
  • NS MOTORASI

    13.05.2012 08:07
    Slazem se da ima bahatih i bez opreme na motorima,sa polu golim cicama bez kacige,ali ljudi nismo svi isti.Jako je bitno imati kompletnu opremu na sebi kada sednes na motor,ali nekada ni to nije garancja,da ces proci bez povreda ili tragicnog ishoda.Zbog pojedinaca su svi ljudi na motorima isti,ali i dalje molim,da obratite paznju na sve nas koji smo ugrozeni.Na Bulevaru svaki dan ima par njih koji divljaju i prave gluposti,opametice se jednom ili nece voziti.Odgovorno tvrdim,da ima mnogo vise odgovornih i pametnih vozaca motora,koji vode racuna o sebi i ostalim ucesnicima u saobracjau.Svuda u inostranstvu vozaci automobila ostavljau prostor,da vozaci motora pridju senaforu izmadju vozila bez prodlema,a kod nas se to desava jedino u BG-u.U nasem gradu vozaci nemaju tu naviku.Pri izlaski sa parkinga vecina ni ne pogleda,vec pun gas.Posle bude jbg brate nisam te video ili pobegne ili digne frku,a on izlazi sa parkinga...Mozete nas pljuvati koliko hocete,ali u vecini slucajeva niste u pravu.
  • "floyd"

    12.05.2012 22:02
    zobs
    Sutra da se donese najkvalitetniji zakon o bezbednosti u saobraćaju nama neće pomoći. Dobar zakon ima efekta tek kada se sprovodi. Čudi me da niko ne spominje genijalce koji nas svaki dan iznenade nekom imbecilnošću. Recimo kružni tok na Limanu kod "Užara", koji genije je smislio one izbočine za autobuske stanice. Spominjali su ga i vozači GSPa, putnici u autobusima, vozači koji se sa Limana isključuju desno na novi bulevar, motociklisti.... A tek treba da ih spominje ceo grad posle skandaloznog raskopavanja ovog dela bulevara. Znam da nisu u obavezi da posebno obeležavaju promene kao što je raskrsnica Subotičke i Somborskog bul. ali bilo bi ljudski da su barem dobro obeležili raskrsnicu ili usporili saobraćaj u Subotičkoj pre raskrsnice. Način na koji se rade ovakve stvari govore koliko cene naše živote i novac koji im dajemo na raspolaganje. Bitno je da moram da imam lance i prvu pomoć a to što razni .... voze 80,90... po gradu, nije bitno. Motociklista ima raznih, kao ostalih vozača, tako da nema tu šta da se apeluje samo na jedne. Po toj logici treba apelovati da vozači gsp-a više obrate pažnje na vozače auomobila itd. Samo treba rigorozno sprovesti postojeći zakon i voziće svi kao roboti.
    Srećno
  • @ ns Motorasi

    12.05.2012 21:24
    Bas pre neki dan stojima na raskrsici u traci koja je za pravo i levo. Sa moje desne strane se nalazila traka za pravo i desno. Izmedju mene i vozila koje se nalazilo sa moje desno strane provlaci se motor, vozi devojku koja je jos uz to bez kacige. Motoras stoji tacno na beloj liniji koja razdvaja dve trake pa ne znas hoce li pravo, levo ili desno. Pali se zuto pa zeleno i svi krecemo. Imao sam nameru da produzim pravo. Gledam ukoso desno u motor koji se krece tacno po beloj liniji. Vidim nije dao levi zmigavac sto znaci da ide pravo kao i ja. Ali ne lezi vraze, on u samoj raskrsnici naglo skrece levo, bez zmigavca, sece mi pravac kretanja. Sva sreca pa nisam od onih nervoznih koji samo sto se ne potpisu kada krecu na zeleno. Da sam bio jedan od takvih, motoras sa sve devojkom bi se nasao pod mojim tockovima i onda bi takvi kao ti ostavljali komentare kako su vozaci ne pazljivi, boli ih uvo za motorase koji su najugrozeniji. Mogu da se kladim da u 95% slucajeva kada nastrada motoras da je nastradao iskljucivo svojom greskom, bahatoscu, bezobrazlukom, ne postovanjem pravila saobracaja. Kada pogrese u saobracaju i cak su svesni da je greska iskljucivo njihova postave se tako sto krivicu uvek svaljuju na vozace automobila.
  • 12.05.2012 20:20
    Molio bih taxi udruzenja da svojim vozicima daju pamflet o tome kako se vozi u kruznom toku, jer ocigledno misle da imaju prednost kada nemaju.
    Neki majmun mi trubi jer misli da sam ga isekao, kad je on malko pozurio da se ukljuci u saobracaj i skrene bez signalizacije i gledanja ucesnika. Glavonja me jos i dobro izvredao ,koliko sam video dok je zurio pored mene. Musterije su uvek u pravu ali , zemo, nemoj izazvati nesrecu kako bi zaradio.

    Zamolio bih i policiju da stane 10 min na kruzni tok (bilo koji samo ne one mini na naselju) i nagledace se prekrsaja za ginisa.
    Za kamiondzije i vozace buseva nemam reci, valjda testiraju vesanje svojih 20-o godisnjih olupina.I DAJTE ZMIGAVAC KAD SE ISKLJUCUJETE!!
  • @ Howyesno

    12.05.2012 19:43
    Jedan je tako izasao iz kola i pretpostavljam da je hteo isto sto i ti, ali se gari brze bolje vratio nazad kada je izaslo mojih dva metra, 110kg tezine i ni grama sala. Ne, nisam napaljeni bilder, samo sam fizicki radnik i dlan mi je kao lopata a kada udarim . . . Nisam hteo da ga bijem jer mu je u autu sedela zena, devojka ili sta vec. Nisam imao srca da ga izlemam i da ga tako izblamiram pred njom. Pustio sam ga da joj posle valjda prica u kolima "prebio bih ja njega, ali zurim pa nisam hteo da se zadrzavam". Dva puta po par meseci sam ja vec odlezao zbog lomljenja takvih bolida kao sto si ti i ne bi mi bilo tesko da ponovo odlezim koji mesec. To mi dodje kao godisnji odmor koji kod gazde za kojeg radim nemam.
  • ns Motorasi

    12.05.2012 19:42
    Anonimus
    Upravo to sam napisala,nismo svi u istom kosu,neko ko ima 40-tak godina,vozi motor 30-tak i nikada ne pije alkohol,a o necem drugo nema ni pomisli...pa i ako se provlaci nije problem.Problem je u usijanim glavama klinaca na dva tocka,a pogotovo u onoj kriticnoj grupi zena,matoraca i alkoholisanih za volanom.Cinjenica je,da nas ne vide ni kada smo iza njih,a zmigavac se jako retko koristi generalno.Bukvalno moras biti VIDOVITA ZORKA,da mozes reagovati u pravom momentu.Volim i uzivam u voznji,ali se sve cesce iznerviram u gradskoj voznji.Postacu statisticarka sa kamerom,da dokazemo sta se sve desava.Ljudi su jako rasejani,svi smo u slicnim problemima,borba za prezivljavanje,ALI SAMO MALO VISE PAZNJE,NISTA VISE.
  • 12.05.2012 19:04
    @NS Motorasi
    Koristimo mi retrovizore, samo što se vozači motora provlače između ostalih vozila, pa nam uđete u mrtvi ugao i ne vidimo vas nikako.
    Poštujte i vi ostale učesnike, nemojte se prvlačiti između ostalih vozila jer ste tako reći najugroženiji i najslabiji u saobraćaju, ako vama vaš život nije mio, nemojte nama uništiti naš.

    Nekoliko puta mi se desilo da idem bulevarom pored mene paralelno drugi auto, a motor se provlači između, zamisli da moram nekoga drugog izbegavati i skrenem. Od vas na motoru bi bio sendvič između dva auta.
  • ns motorasi

    12.05.2012 16:39
    opet
    Retrovizori sluze,da bi osoba za volanom imala bolji pregled,ali neki to ne koriste,a pogotovo zene vozaci.Ja sam takodje zena,ali postujem sva pravila,sem ograniceja brzine kada to ne ugrozava ostale ucesnike.Narocito me nerviraju matorci polu coravi,sludjeni...plavuse koje telefoniraju i popravljaju sminku,a uz sve to razgovaraju telefonom.Takodje sam aktivni suvazac na motoru...ljudi vi nemate pojma kako se vozi i ko sve ima dozvolu.U voznji na motoru je najbolja slika koliko nismo bezbedni,Naravno ima i motorasa kojima je tata juce kupio najbrzi i najskuplji motor,pa da se dete pokaze.Puno je vise vozaca motora,koji vode racuna o ostalim ucesnicim,a narocito o PESACIMA,koji u vecini slucajeva prelaze ulicu kao da igraju RUSKI RULET,sa sve slusalicama naravno.Molimo sve vozace,POKUSAJTE DA KORISTITE RETROVIZORE,DA NAS VIDITE NA MOTORIMA,PUNO JE LJUDI OVE SEZONE NASTRADALO,A TEK JE MAJ MESEC.
  • -

    12.05.2012 16:23
    -
    @Howyesno
    ne obazirem se ni ja na sirene dok ne vidim da je bezbedno po mene.
    uzgred, u subotickoj ulici ja idem sredinom ako se onom iza mene previse zuri.

    preporucujem svakome ovu taktiku a na futoskom putu moze ici paralelno sa autobusom, predivno.

    koliko ja znam, prema novom zakonu sviranje i nagovaranje drugoga na nepropisne postupke je kaznjivo.

  • ns

    12.05.2012 15:02
    ti meni baciš ključ a ja tebe prebijem, jel može tako
  • 12.05.2012 14:15
    srdjan
    Jbt... vozite ljudi 50 km/h i sve ce biti pregledno
  • Jedni trube jedni jure

    12.05.2012 14:14
    Spirala destrukcije
    Neću da imenujem, prepoznaće se; opasne osobe bih da mogu smestio u instituciju, a ključeve u kanalizaciju.
    Najgori su kad su sigurni da su u pravu.
  • Howyesno

    12.05.2012 13:29
    ti anonimni sto se zaustavljas na glavnoj ulici i "ne obazires na sirene", da uradis to meni, fino bih za tobom, zaustavio te, ne bih te tukao, samo bih ti uzeo kljuc od kola i bacio ga u kanalizaciju, pa lepo peske kuci, kad si nesposoban za ucestvovanje u saobracaju, jer je to sto ti radis opasno isto onoliko koliko izletanje iz sporedne ulice. Uzdravlje
  • 12.05.2012 12:08
    semafor!
    vreme je za semafor, sta cekate? pet poginulih ? (kao kod zeleznickog parka)...
  • Goran

    12.05.2012 11:14
    Raskrsnica 'Somborski bulevar - Suboticka' je izuzetno nepregledna. Kada Subotickom idete od crkve na telepu prema Somborskom bulevaru, znak se jedva i vidi. Vidite ga bukvalno na 10m pred raskrsnicu...
  • 12.05.2012 10:50
    Na bulevare postaviti saobracajce na motorima i da vidis. NEverovatno je mnogo stoke koja vozi po svojim pravilima i ugrozava druge u saobracaju, pa i sebe. Trkaju se macho momci a dame se sminkaju.
  • 12.05.2012 10:49
    Nekada pre izgradnje druge deonice bulevara prema Limanu suboticka je ima prvenstvo prolaza. Kada je bulevar zavrsen Suboticka je dobila trougao. Mnogi znaju da je nekada Suboticka imala prvenstvo prolaza pa po inerciji i ne gledajuci u saobracajne znake preseku bulevar. Meni se nekoliko puta desilo da me neko od ludaka isece iz pravca Suboticke dok sam vozio bulevarom. Od tada na toj raskrsnici iako sam na bulevaru i imam prvenstvo prolaza se zaustavim, pogledam levo, pogledam desno i onda nastavim aa na sirene iza mene se ne obazirem. Jednom sam tako prosao kroz raskrsnicu i u retrovizu video kako je neko iz Suboticke bukvalno oduvao auto koji se kretao bulevarom. Izuzetno opasna raskrsnica. Sazrela je ili za semafor ili za kruzni tok pa neka gradska vlast odluci sta od te dve solucije da uradi.
  • 12.05.2012 10:37
    Sinoć sam par minuta posle nesreće na Somborskom bulevaru slučajno naišao.
    Žena u Jugu je uskratila prvenstvo prolaza kamionu. Ulica iz koje je došla lepo ima znak stop, ali nije ga poštovala.
    Sreća pa kamion je išao sporo, ne više od 50 km/h, jer je stao posle 20 metara, da je išao brže od Juga ne bi ništa ostalo.
    Vozač kamiona se baš potresao, počeo da lupa glavom u kamion i da plače, uskoro je došao kolega iz firme pa ga smirio. Ali se smirio tek kad je žena izvučena uz pomoć vatrogasaca iz auta.
    Žena treba da plati vozaču kamiona odštetu za pretrpljan stres, jer nije poštovala propise!
  • Jeremić

    12.05.2012 09:56
    Po Somborskom bulevaru se vozi kao po autoputu, a samo je jedan semafor dužinom celog bulevara...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna