Info
03.01.2014.
06:48 > 07:31
Mamama i tatama uskoro će biti na raspolaganju zvanične ocene škola prema kojima će lakše moći da se odluče koja je najadekvatnija za njihove mališane.
  • -

    03.01.2014 11:58
    -
    znaci nije ds kriv za ove megatrend idiotarije
    nego dokoni popovi
  • vox populi

    03.01.2014 10:58
    Promene !!!
    Bravo @profo

    Nema nicega bez sustinske promene sistema obrazovanja i vaspitanja !!...Papirologija i "sminkanje " papira.... bespomocni profesori...roditelji koji imaju sve veci uticaj bez obzira na obrazovanje i struku ( u drzavnim skolama !!??)..i tako vec dvadesetak godina...

    Deca bez funkcionalnog znanja,primenljivog u zivotu,gruvaju,gruvaju...profesori piskaraju piskaraju, cak i da pokusaju na nesto da ukazu drzava vesto izokrene u borbu za vecu platu ( o njoj sada ne bih ) i vrzino kolo.... uzas!
  • 03.01.2014 10:40
    Mama
    Ajmo, ljudi, zna se da je prosveta mesto gde se mnostvo neuspesnih ljudi zabarikidirao... Oni nisu za rad sa decom! Ali nema mogucnosti da se ti ljudi odstrane!
  • jatzans

    03.01.2014 10:31
    2013. je pokazala da su oštro ocenjene škole s početka realizacije projekta (u Novom Sadu februar), a većina novosadskih škola obuhvaćenih pregledom pred kraj godine (septembar-decembar) je tačno znala šta treba da našminka, na šta posebno treba da obrati pažnju i na koji način će dobiti najvišu ocenu.
    Eksterana evaluacija neće dati pravu sliku stanja u školama.
  • Lignjoslav Pipak

    03.01.2014 09:50
    Pih!
    Pa onda ostave Olgicu Ciric kao uciteljicu u Tozi, koja mentalno i fizicki zlostavlja decu. Fuj!
  • neko

    03.01.2014 09:33
    ...
    isto to vrednovanje nema nikakvog merila... neke skole su neoosnovano dobile najvise ocenu jer su bili dobri sa evaluatorima. dok drugi nisu bili tako dobri sa evaluatorima i nisu imali srece.
  • Profa

    03.01.2014 09:02
    Eksterna kontrola se više odnosi na proveru administracije (da li je sve korektno papirološki pokriveno) nego na sam kvalitet nastave. Zato su svi fokusirani na "šminkanje" papira, rad sa decom je u drugom planu, a ocena dobijena eksternim vrednovanjem nerealna. Problem u obrazovanju je što svaki novi ministar prosvete hoće da sprovede neke svoje "ideje" koje su obično dijametralno suprotne od "ideja" njegovog prethodnika, pa se sistem ponaša kao brod bez kompasa. Stručni zavodi treba da naprave nacionalnu strategiju koja će biti vodilja razvoja obrazovanja, a ministri da je sprovode bez obzira na političku pripadnost.
  • Joker

    03.01.2014 07:48
    Pucanj u prazno
    Vrednovati kvalitet rada u školama i time uticati na odluku roditelja u izboru škole, a prethodno NE OMOGUĆITI istim tim školama da se 'oslobode' osvedočeno NEKVALITETNIH nastavnika, samo je pucanj u prazno. Imam utisak da podizanje kvaliteta obrazovnog procesa i nije bio primarni cilj. Biće - 'džaba ste krečili'. Konačno, od mnogih koji su već bili u procesu evaluacije ćete čuti da su kriterijumi postavljeni u startu procesa, već devalvirali.
  • Novosadjanin

    03.01.2014 07:40
    Bolje da se poradi na ravnomernom obrazovanju.
    Cilj osnovnog obrazovanja, je da svi steknu isto osnovno obrazovanje. Ne zelim dete da vodim 10km u skolu da bi isao u normalnu skolu. Bolje na tome da poradi ministarstvo mesto sto ce sada da napravi haos i morace veza da se trazi da bi dete islo u normalnu skolu. U Svedskoj kada je neka skola losija tu se salju savetnici, menjaju profesori sve u cilju da deca dobiju kvalitetno obrazovanje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna