Info
17.12.2014.
07:20 > 07:34
Muškarac star 47 godina povređen je u saobraćajnoj nezgodi koja se dogodila sinoć na Bulevaru Evrope.
  • dule

    17.12.2014 13:58
    @NS
    Fantastična ideja - gde god pešaci prelaze ulicu ne pazeći na kola i kršeći saobraćajne propise treba postaviti pešački prelaz i odgovornost prebaciti na druge. Pitam se što ne bi lepo iscrtali zebre svuda po putevima, da se ne muče mukice dal krše propise kad prelaze ulicu. Ajmo tako da rešimo i ostale probleme: legalizujmo kršenje zakona i propisa i prebacimo odgovornost NA NEKOG DRUGOG.
  • vojvodjanin

    17.12.2014 11:00
    bulevar
    sinoc je pola sata pre udesa jedan "odgovorni" taxista na istom bulevaru vozio sa ugasenim svetlima, po kisi oko 80 na sat. bezbednost na nivou.
  • Malo putovao

    17.12.2014 10:48
    @Lajavi
    Bulevar Evrope je širi od auto puta, na takvim saobraćajnicama u ostatku Evrope je ograničenje 80 km/h.A policija skoro svaki dan stoji sa radarom, nekad sa jedne, nekad sa druge strane Bulevara Evrope.
  • krelac

    17.12.2014 10:46
    a lajavi ti si onaj shto u "brzoj" traci vozi 47km/h dok gunđa svima u bradu naučiću ja sve vas pameti. na bulevaru evrope regulisati brzinu saobracajnim znakom i podici je na 70 km na sat.
  • Opasni bulevari

    17.12.2014 10:13
    Razmišljao sam prolazeći kroz bulevare Somborski i Evrope, zašto pešaci nisu bezbedni kad prelaze ulicu? Slažem se da neprilagodjena brzina najčešće izaziva udes, ali mislim da postoji jedan izuzetno veliki problem ( ako ima stručnjaka nek me isprave): osvetljenje je IZUZETNO loše! Živim na telepu tako da svako veče vozim bar jednim od pomenutih bulevara. Put je osvetljen nekim slabim žutim svetlom dok je pešačka staza osvetljena malo bolje, belim sijalicama. Obratite pažnju kad budete vozili uveče tuda, da se praktično pešaci slabo vide kad stoje i čekaju da pređu pešački prelaz (i kada ga prelaze), a da ne spominjem kada pada kiša- pešaci jedva da se vide. Mislim da bi trebalo za početak, bolje osvetliti same pešačke prelaze dodatnim reflektorima ( nešto kao kod el. teh. škole).
  • 17.12.2014 10:03
    Policija kontrolise dosta cesto, ali samo onaj deo izmedju kruznog toka sa Somborskim bulevarom i Futoskog puta. Na tom delu se jos i drze propisa, ali na ostatku Bulevara Evrope se vozi kao na trkama, a kontrole nema.
  • NS

    17.12.2014 09:31
    Iskreno, ja često vozim više/ne previše, ali svaki put pustim gas i usporim pre onog užasnog pešačkog koji uopšte nije dobro osvetljen, još u desnoj traci pre pešačkog su parkirana kola, koja ga zaklanjaju, pa ni ne vidiš da li nekoga ima ili ne. Lepo smanjim na 30, pa i ako se neko pojavi, mogu lako stati.
    P.S. trebalo bi ubaciti još jedan pešački, izmedju postojećeg i semafora na Futoškom, pošto ljudi idu preko u IDEJU i onda pretrčavaju, neki dan mi dete iz žbunja izletelo ispred kola, trči kući iz radnje, istraumirala sam se. Realno, nije moguće uvatiti zeleni talas, tako da stajanje na još jednom pešačkom ne menja mnogo stvar.
  • Filip

    17.12.2014 09:11
    Radar i kamere
    A da se postave negde radari koji će da trigeruju slikanje kada se prekorači određena brzina? Posle lepo kazna da stigne kući pa... Lagano..
  • anonimus

    17.12.2014 09:02
    ima
    na Bulevaru Evrope komunalne policije, kaznjavaju starije gospodje ako vode kokere i maltezere bez povoca...
  • Lajavi

    17.12.2014 08:43
    Prosto je neverovatno
    koliko često se dešavaju s*anja na Bulevaru Evrope i kako se brzo vozi kao da je auto put. Skoro svakodnevno vozim tuda i prosto ne mogu da verujem da retko ko vozi 50. Čak se i bune ako voziš po propisima, a policije nigde.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna