Fantastična ideja - gde god pešaci prelaze ulicu ne pazeći na kola i kršeći saobraćajne propise treba postaviti pešački prelaz i odgovornost prebaciti na druge. Pitam se što ne bi lepo iscrtali zebre svuda po putevima, da se ne muče mukice dal krše propise kad prelaze ulicu. Ajmo tako da rešimo i ostale probleme: legalizujmo kršenje zakona i propisa i prebacimo odgovornost NA NEKOG DRUGOG.
Bulevar Evrope je širi od auto puta, na takvim saobraćajnicama u ostatku Evrope je ograničenje 80 km/h.A policija skoro svaki dan stoji sa radarom, nekad sa jedne, nekad sa druge strane Bulevara Evrope.
a lajavi ti si onaj shto u "brzoj" traci vozi 47km/h dok gunđa svima u bradu naučiću ja sve vas pameti. na bulevaru evrope regulisati brzinu saobracajnim znakom i podici je na 70 km na sat.
Razmišljao sam prolazeći kroz bulevare Somborski i Evrope, zašto pešaci nisu bezbedni kad prelaze ulicu? Slažem se da neprilagodjena brzina najčešće izaziva udes, ali mislim da postoji jedan izuzetno veliki problem ( ako ima stručnjaka nek me isprave): osvetljenje je IZUZETNO loše! Živim na telepu tako da svako veče vozim bar jednim od pomenutih bulevara. Put je osvetljen nekim slabim žutim svetlom dok je pešačka staza osvetljena malo bolje, belim sijalicama. Obratite pažnju kad budete vozili uveče tuda, da se praktično pešaci slabo vide kad stoje i čekaju da pređu pešački prelaz (i kada ga prelaze), a da ne spominjem kada pada kiša- pešaci jedva da se vide. Mislim da bi trebalo za početak, bolje osvetliti same pešačke prelaze dodatnim reflektorima ( nešto kao kod el. teh. škole).
Policija kontrolise dosta cesto, ali samo onaj deo izmedju kruznog toka sa Somborskim bulevarom i Futoskog puta. Na tom delu se jos i drze propisa, ali na ostatku Bulevara Evrope se vozi kao na trkama, a kontrole nema.
Iskreno, ja često vozim više/ne previše, ali svaki put pustim gas i usporim pre onog užasnog pešačkog koji uopšte nije dobro osvetljen, još u desnoj traci pre pešačkog su parkirana kola, koja ga zaklanjaju, pa ni ne vidiš da li nekoga ima ili ne. Lepo smanjim na 30, pa i ako se neko pojavi, mogu lako stati.
P.S. trebalo bi ubaciti još jedan pešački, izmedju postojećeg i semafora na Futoškom, pošto ljudi idu preko u IDEJU i onda pretrčavaju, neki dan mi dete iz žbunja izletelo ispred kola, trči kući iz radnje, istraumirala sam se. Realno, nije moguće uvatiti zeleni talas, tako da stajanje na još jednom pešačkom ne menja mnogo stvar.
koliko često se dešavaju s*anja na Bulevaru Evrope i kako se brzo vozi kao da je auto put. Skoro svakodnevno vozim tuda i prosto ne mogu da verujem da retko ko vozi 50. Čak se i bune ako voziš po propisima, a policije nigde.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Muškarac povređen u udesu na Bulevaru Evrope
Info
•17.12.2014.
•07:20 > 07:34
Komentari 10
dule
vojvodjanin
Malo putovao
krelac
Opasni bulevari
NS
P.S. trebalo bi ubaciti još jedan pešački, izmedju postojećeg i semafora na Futoškom, pošto ljudi idu preko u IDEJU i onda pretrčavaju, neki dan mi dete iz žbunja izletelo ispred kola, trči kući iz radnje, istraumirala sam se. Realno, nije moguće uvatiti zeleni talas, tako da stajanje na još jednom pešačkom ne menja mnogo stvar.
Filip
anonimus
Lajavi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H