Autor: 021.rs

Novi Sad
12.11.2016.
17:50 > 17:54
Povodom poništavanja doktorata poznatom novosadskom advokatu Slobodanu Beljanskom, oglasio se i Pravni fakultet u Novom Sadu, ocenom da "Beljanski pokušava da medijskim pritiscima odbrani nešto što je pravno neodbranjivo, a to je gruba nezakonitost vezana za odbranu njegove disertacije".
  • DR Miggyy

    16.11.2016 20:33
    Bolje plagijat, no doktorat(?)
    Doktoru prava Beljanskom oduzimaju doktorat odbranjen pre više od decenije, možda iz političkih razloga, nije odbranio ono što ne može da se brani pred zakonom i pravdom, kao advokat, a problem je sa strane SNS. S druge strane doktorat Malog, Stefanovića, Tabakovićke i Šapića su legalni, a kažu da nisu. U odbrani, neovlašćeno je stao premijer i s kojim pravom mimo zakona i po ničijem ovlašćenju. Koliko se digla prašina i magla oko plagiranog(?) doktorata Siniše Malog, on je mogao međuvremenu da doktorira sto puta sa i bez plagijata. Rušenje objekata u Savamali je takođe plagijat rušenja kartonskih baraka u romskim naseljima, samo što se ovde ne zna ko je plagijator.
  • hmhmhm

    14.11.2016 17:45
    visokoobrazovna verzija "omerte"
  • DEJA VU

    14.11.2016 13:09
    Justicia
    Draga moja Justicio, politika dala, politika uzela.
    TI se odavno o tome ne pitaš.
  • Justicia

    14.11.2016 10:40
    Dobro upućen
    Iz Vašeg komentara zaključujem da se i g-din Beljanski bavi politikom, kada mu se uzima doktorat, kako vi kažete iz političkih razloga?
  • Ljubobitljiv

    14.11.2016 10:36
    lajavko
    Da li je još neko doktorirao na taj način ili samo Beljanski?
    Odnosno da li je taj način bio dostupan ili je još uvek dostupan svim diplomiranim pravnicima koji izraze želju da postanu dr?
  • Imam i svoju pamet

    14.11.2016 10:18
    Ljiljana
    Pročitala sam to naširoko i nadugačko tumačenje.
    Sve u svemu, može se zaključiti da g-din Beljanski nije doktorirao po uobičajenoj proceduri dostupnoj svima.
    Ako nije dostupna svima, nije zakonita.
  • ex chapman

    14.11.2016 09:47
    lična raoznalost
    najiskrenije, kao neko ko je diplomirao i magistrirao u Srbiji, a zatim magistrirao pa doktorirao na jednom od naj naj naj (u svemu pozitivnom u suprelativu) univerziteta na svetu, lično mislim da bilo kakvo zvanje bilo koje škole u Srbiji ne vredi truda ni koliko da se napiše jedan novinski članak o tome (bez namere da umanjujem važnost novinarske profesije)! ukratko, da su meni oduzeli magistraturu novosadskog univerziteta, to bi me manje potreslo nego da npr. siđem u kuhinju ujutru i ustanovim da nema kafe!
  • lajavko

    13.11.2016 23:43
    Koga ne mrzi da čita, ima sve lepo objašnjeno:
    http://pescanik.net/uvek-je-najbolje-govoriti-istinu-osim-ako-naravno-niste-dobar-lazov/
  • Ljiljana

    13.11.2016 22:56
    Procitajte tumacenje
    Na sajtu Pescanika imate opsirno, detaljno i, za mene kao laika (nisam pravnik), vrlo korisno tumacenje sa citiranjem zakona, preciznim datumima itd. Autor je prof.dr Vesna Rakic Vodinelic - ekspert za Procesno pravo. Po tom tumacenju g-din Beljanski je u okvirima zakona (koristeci rupe doduse - ali to nije tema) uradio svevoko svog dr. Cak i ta odbrana posle toliko godina a bez nove prijave, moze da se prihvati jer Zakon iz 1998. uopste ne regulise takve stvari ( a on je branio 2001.).
  • Dobro upucen

    13.11.2016 22:07
    Justicia
    Postovana,
    da li je imao magistarsko zvanje ili ne ne mora da bude od znacaja obzirom da je negde do polovine 2001. vazio propis po kojem ste mogli da doktorirate i bez toga ukoliko ste na osnovnim studijama imali prosecnu ocenu preko 9. Da li je imao taj prosek, da li je branio disertaciju pre ili posle izmene propisa, da li je podneo zahtev i kada, valjda je to proveravala inspekcija. Nesporno je da je on odbranio disertaciju pred izuzetno strucno respektabilnom komisijom, da 15 godina to niko nije osporio i da je g-din Beljanski vrstan pravnik. Sada, posle 15 godina, na fakultetu mogu da kazu sta hoce. Dokazi su u njihovim rukama i oni mogu da ih prikazu, mogu da ne prikazu, mogu da manipulisu... A g-din Ristivojevic je vise politicar nego naucni radnik, a politika je kurva to je narod odavno rekao. I ne bih vise o tome, meni je sve jasno, ja sam ipak Justicio neki drugi svet.
  • Адвокат

    13.11.2016 21:57
    Најсмешнији је покушај ботова да проблем са докторатом колеге прикажу као напад на њега због сукоба унутар АКВ. Нотарно је чињеница да је руководство АКВ идеолошки блиско и да читава ова ствар нема везе са политиком.

    Такође, тотално су неубедљиви покушаји оправдавање колеге спомињањем појединих политичара и њихових диплома. Испада да би се овом логиком сви извршиоци кривичних дела могли бранити пошто су и други пре њих чинила та дела.
  • Justicia

    13.11.2016 14:51
    Dobro upućeni
    Poštovani, obavestite mene neupućenu,da li je G-din Beljanski bio promovisani mr. ili nije, pre nego što je promovisan u dr. 2001. godine, kako je to propisano, ako primenjujete pravno valjani put i način ?
  • Dobro upućen

    13.11.2016 13:34
    Justicia
    Ponovo sam pročitao Vaš prvi komentar i tamo i dalje piše da je g-din Beljanski doveo komisiju u zabludu da je master, a nije to bio (a, nije ni mogao). A, interesuje me i zašto ste toliko sigurni da inspekcija nije dobro radila svoj posao u slučaju Beljanski. A, u slucaju predsednika Srbije jeste. A, nista ne kažete na masovno diplomiranje i doktoriranje uglavnom stranačkih kadrova, ljudi lz vlasti, mnogi u poodmaklim godinama za studenta. Iz SPS samo ko nije hteo nije diplomirao, pa i doktorirao kod Andrejevica. Čini mi se Justicio da kod Vas ipak ima i malo više politike.
  • Roza Luksemburg

    13.11.2016 13:31
    Doktorat bez magistarskog
    Zar niko od ovih koji se čude kako gospodin Beljanski nema magistarski nije pročitao da je Zakon dozvoljavao upis na doktorat bez magistarskog, što je navedeno i u saopštenju Pravnog fakulteta. Usput, još jedna užasna blamaža Pravnog fakulteta koji već godinama na najgori mogući način pokazuje kako je pravda u funkciji politike.
  • Dr

    13.11.2016 13:26
    Problem je magistratura
    I pravni Fakultet je zabašurio činjenicu da fali magistratura stavljajući akcenat na "nedostatak prijave za doktorat", pre svega štiteći Beljanskog od sramote. Da je ćutao na tome bi i ostalo.
    Kad čovek ne zna da oćuti kad treba - gola istina izlazi tj Pravni je izneo pravi razlog poništavanja doktorata. I tu svaki sud, pa i Ustavni, može da se slika. I laicima je jasno da je Pravni u pravu.
  • adv. Jovan

    13.11.2016 12:54
    @bruka Beljanskog
    Slažem se kolega da je ovo privatna bruka kolege Beljanskog. I ne smemo više dozvoljavati da svojim postupanjima on, ali i mnogi drugi brukaju našu komoru i čast naše profesije.

    Mnogo je kolega, naročito koji pripadaju novoj školi koji žele da doprinesu i promene ugled Advokatskih komora i advokatske profesije. Teško je na početku, kao što vidimo, ali doći će i taj dan.

    Čast mora biti glavna osobina svih advokata!
  • Advokat

    13.11.2016 12:37
    adv Jovan
    Kolega ,salažem se sa Vama da je ovo bruka , ali to je privatna bruka kolege Beljanskog, a ne bruka AKV.
    Komora nema ništa sa privatnim brukama advokata, pa bili oni i članovi UO.
    Podrazumeva se da sve funkcije g-dina Beljanskog u AKV i AKS, treba preispitati, imajući u vidu Kodeks profesionalne etike advokata.
    Koliko sam obavešten ,povodom ovog skandala, niko se od zvaničnika AKV ili AKS nije oglasio.
    Jučerašnje saopštenje od navodnog UO AKS dato od anonimnog lica,dato je neovlašćeno, imajući u vidu da prema pravosnažnoj presudi Višeg suda u Beogradu nema legalno izabranih organa AKS,već su izbori u toku.
    Potrebno je od strane postojećih organa komore ispitati i KO JE novinarima saopštio ovo navodno saopštenje UO AKS , jer to grubo kršenje zakonskih propisa i Profesionalnog kodeksa predstavlja dovodjenje u zabludu javnosti da je AKS sa svojih 8.000 advokata, stala u zaštitu g-dina Beljanskog i njegovog nepimerenog skandala, a nije.
  • NN

    13.11.2016 12:21
    Svaki pocetak je tezak
    Neka! Neka je pocelo! Neka sve gori! Ali treba krenuti sa proveravanjem akademskih zvanja. Svaki pocetak je tezak. Neka i druge institucije slede primer ovog fakulteta. A ja se divim hrabrosti ovih pojedinaca jer su krenuli iz svog dvorista.
  • Pripravnik

    13.11.2016 12:18
    Sramota
    Doticni advokat je odmah po prijemu odluke o ponistenju doktorata digao na noge sve NVO i medije sa svojom spin-pricom o tome kako je ovo politicki pritisak. Sramota. Sada su stvari mnogo jasnije. Ne znam kako je sebi kao ozbiljan i stariji covek dozvolio da ovako postupa...
  • Justicia

    13.11.2016 12:11
    Dobro upućen
    U pravu ste ,da je formalno zvanje master uvedeno 2005, ali je godinama pre toga, pa i 2001 postojalo zvanje magistar, koje g-din Beljanski NIJE IMAO, A MORAO GA JE IMATI.Niti ga je UNIVERZITET promovisao u to zvanje.E to je kanda problem u slučaju g-dina Beljanskog. To što smo svi bili u zabludi da je g-din Beljanski pre promocije u zvanje dr bio promovisan u zvanje mr, a nije bio.
    Ovaj kratki put ka zvanju dr. g-dina Beljanskog, nije zakonski put, to je g-din Beljanski kao advokat MORAO ZNATI, ali je olako držao da drugi za tu prečicu neće saznati.
    Evo saznalo se.
    To što prosvetna inspekcija ne radi dobro svoj posao , nije opravdanje. Kao što nije opravdanje prekršioca, da su i ostali u prekršaju.To nije olakšavajuća ili oslobadjajuća okolnost za bilo koga u bilo kom postupku, pa ni u ovom slučaju za g-dina Beljanskog.
    DURA LEX SED LEX, pa i za g-dina Beljanskog, zar ne?
  • Јабука

    13.11.2016 12:08
    Ауторитет?
    Какав то углед и ауторитет може да има човек који "одбрани" докторат, знајући да је пробио законски рок?
  • adv. Jovan

    13.11.2016 11:21
    Kukavičije jaje Beljanskog
    Posle ovog saopštenja mnogo je jasnije zašto je kolega Beljanski u svoju zaštitu uzeo sve NVO čiji je osnivač, član ili barem saradnik. U zaštitu su mu pritrčali i advokatske i ljudske veličine koje se trenutno bore za tekući račun AKV protiv kolege Beljanskog, kako bi na taj način pokazali svoju veličinu i profesionalnost.

    Nedostatak magistarskog razlog je zašto kolega Beljanski nije podneo zahtev odnosno prijavu za odbranu doktorske distertacije, jer bi ona iz tog razloga bila odbačena.

    A ironično obraćanje samog kolege Beljanskog, te u napisima na ovom portalu kolege Milana Dobrosavljeva, u duhu eto "Boda je slučajno naišao pa odbranio doktorat" koje bi trebalo da implicira da je apsurdan nedostatak prijave, podmetnutim argumentom da kako je onda kolega Beljanski uopšte znao da treba da odbrani doktorat, ne prolazi.

    U vreme visokomoralnog i naširoko poznatog kao čestitog prof. dr Srđana Šarkića, i uz puno uvažavanje pokojnog Momčila Grubača, usmeni dogovor sa kolegom Beljanskim da Fakultet inicira odbranu doktorata BEZ ODBRANJENOG MAGISTARSKOG RADA, put je bio ka tituli.

    Bruka za kolegu Beljanskog. Ali ništa manja od izjave AKV "Da odluka Ustavnog suda NIJE KONAČNA" u odgovorima na tužbu hrabrih advokata za povraćaj neosnovano stečenog po odredbama o astronomskoj upisnini u Komoru koje su više desetina puta oglašavane neustavnim.
  • adv. Jovan

    13.11.2016 11:20
    Kukavičije jaje Beljanskog
    Posle ovog saopštenja mnogo je jasnije zašto je kolega Beljanski u svoju zaštitu uzeo sve NVO čiji je osnivač, član ili barem saradnik. U zaštitu su mu pritrčali i advokatske i ljudske veličine koje se trenutno bore za tekući račun AKV protiv kolege Beljanskog, kako bi na taj način pokazali svoju veličinu i profesionalnost.

    Nedostatak magistarskog razlog je zašto kolega Beljanski nije podneo zahtev odnosno prijavu za odbranu doktorske distertacije, jer bi ona iz tog razloga bila odbačena.

    A ironično obraćanje samog kolege Beljanskog, te u napisima na ovom portalu kolege Milana Dobrosavljeva, u duhu eto "Boda je slučajno naišao pa odbranio doktorat" koje bi trebalo da implicira da je apsurdan nedostatak prijave, podmetnutim argumentom da kako je onda kolega Beljanski uopšte znao da treba da odbrani doktorat, ne prolazi.

    U vreme visokomoralnog i naširoko poznatog kao čestitog prof. dr Srđana Šarkića, i uz puno uvažavanje pokojnog Momčila Grubača, usmeni dogovor sa kolegom Beljanskim da Fakultet inicira odbranu doktorata BEZ ODBRANJENOG MAGISTARSKOG RADA, put je bio ka tituli.

    Bruka za kolegu Beljanskog. Ali ništa manja od izjave AKV "Da odluka Ustavnog suda NIJE KONAČNA" u odgovorima na tužbu hrabrih advokata za povraćaj neosnovano stečenog po odredbama o astronomskoj upisnini u Komoru koje su više desetina puta oglašavane neustavnim.
  • Dr

    13.11.2016 11:00
    procedura
    Ako neko treba da zna šta je i kakva je procedura onda su to advokati.
    Ako pravnik prekrši proceduru da bi nešto postigao, to sigurno ne može biti slučajno.
    I NE MOŽE POSLE DA KAŽE DA NIJE ZNAO.
    Postao je cenjeno ime. Ali, početak je bio neregularan.
    Znate za doktoricu u Kamenici koja je dobila nagradu kao najbolji lekar a ispostavilo se da je zaglavila na 4, godini medicine i da nikad nije završila? Sme li ona da leči?
  • Dobro upucen

    13.11.2016 10:26
    Ka Justicia
    Draga Justicia, zvanje master u Srbiji je uvedeno tek 2005., kada smo potpisali Bolonjsku deklaraciju, tako da 2001. nije postojala mogucnost da nekoga dovedete u zabludu da li ste master ili ne. Morate nesto i znati ako vec hocete da pametujete. I, ponavljam jos jednom, prosvetna inspekcija se vec bavila ovim slucajem i on je arhiviran. E sad, ta ista inspekcija se bavila i diplomom naseg predsednika i takodje nije nasla nepravilnosti. Da li ih nije ni bilo, ili su oni malo zazmurili to ne znam, ali su barem bili dosledni.
  • V

    13.11.2016 09:49
    tzv. Pravni fakultet
    neodbranjivo je i to što je tzv. Pravni fakultet mesec dana pre usvajanja tzv. "tradicionalne" zastave Vojvodine istu držao okačenu iznad svog ulaza. Na osnovu kog zakona ili propisa je tzv. Pravni fakultet to radio? Oni bi prvi trebali znati da je tako nešto u pravnoj državi nedopustivo. Ali tamo, kao i na Odseku za istoriju, sede srbijanski nacionalisti koji sve tumače kako njima odgovara. Barem su se studenti mogli pobuniti, ali oni su danas vrlo nezainteresovani za bilo šta.
  • Pedja

    13.11.2016 09:32
    Iz samog saopstenja je jasno ko je autor. Iako je potpisan Pravni fakultet, odaje ih isti stil i vokabular kao u stotinama saopstenja SNS-a. Ili neko sa pravnog pise SNS-u saopstenja, sto bi bilo jos gore.
  • nss

    13.11.2016 09:22
    nss
    kako god ovaj je sasvim sigurno zavrsio fakultet za razliku od predsednika drzave i jos gomile iz prvih redova koji su samo otisli po papir a recenicu ne znaju da sklope
  • Sale NS

    13.11.2016 08:01
    Evo rešenjaaaaa...
    Moram priznati da sam na početku ove doktorske farse bio na strani nesuđenog doktoranta,ali sada vidim da je fakultet potpuno u pravu. Očigledno je da je g. doktorant favorizovan od strane vlasti koja se namestila u periodu 2000/201. To potvrđuju i njegove kasnije funkcije u advokatskoj organizaciji. A rešenje koje nudim je NEK URADI MAGISTARSKI preko veze pa neka mu priznaju i onaj doktorat koji je odbranio preko veze.

    P.S. Voleo bih da znamo da li je nepropisno odbranjeni doktorat makar malo stručan ?!
  • Vladimir

    13.11.2016 01:55
    nastavak
    Vidim da su BOT-ovi dobili nove sendvice i da se u formi Dr, advokata i slicno aktivirali u pljuvanju jednog istinski osvedocenog autoriteta. Kamo srece da je vise takvih strucnjaka i takve gospode, kao sto je gospodin Beljanski. Imamo polupismenog, master-predsednika drzave, sa nekakvim izmisljenim diplomama, takodje i nekoliko najvisih funkcionera sa plagiranim doktoratima, ali to je sasvim u redu. Jadna nam majka.....
  • Justicia

    12.11.2016 23:25
    Kiki
    Ali g-din Beljanski nije ni magistrirao!? Nije bila ni promocija mastera.
    Da nije Univerzitet bio bio u zabludi, ne bi ga promovisao u doktora.
    Dovesti sve u zabludu da si master, a onda i pravi doktor prava da li je to u skladu sa Kodeksom profesionalne etike ?
  • Nušić

    12.11.2016 21:46
    DR
    E ovo ne bih ni ja bolje napisao! Lažni doktori svuda oko nas, pa i tamo gde se najmanje nadaš.
  • Slamka spasa

    12.11.2016 21:43
    Kiki
    Znači ima još uvek neke nade da poštovani g-din Beljanski ostane doktor?
  • Kiki

    12.11.2016 20:56
    doktorat se branio na fakultetu, ali se titula dobija promocijim na UNIVERZITETU, odnosno UNIVERZITET dodeljuje tituli doktora, a ne fakultet. Samim tim, UNIVERZITET moze da ponisti doktorat, a ne fakultet ...
  • Kaja

    12.11.2016 20:21
    Da li se zna ko je bio u komisiji kad je doticni doktorirao? Kako je mogao doktorirati ako nije ispunjavao zakonske uslove? Da li ce neko sa Pravnog fakulteta odgovarati zato sto je dodelio titulu dr coveku koji je nije zasluzio? Ako sve ovo prodje bez kaznjavanja odgovornih onda mu niste trebali oduzeti titulu!!!
  • Адвокат

    12.11.2016 20:01
    Да резимирамо, имамо колегу који се деценију ипо " китио " лажном титулом. Какве везе има што је неко тек после 15 година проверио да ли је цео поступак стицања докторске титуле био у складу са законом кад је дотични колега знао од првог дана да је прекршио закон и да титулу доктора није стекао на правно ваљан начин.
    И после се неко пита зашто је стање у адвокатури овакво какво јесте,кад имамо недодирљиве колеге које се читаво време гурају на позиције са једним циљем а то је њихова самоафирмација.
  • Seka Persa

    12.11.2016 19:38
    Nekako mi se čini da su i Gdin Beljanski, a i sadasnja garnitura na Pravnom mutili. Na sve strane.

    Datumi ne lažu za Gdina Beljanskof. Ali istovremeno...a zašto se baš sada ovoga dotiču? Prodje 16 godina. A i više ako gledamo 90te...
  • Posmatračica

    12.11.2016 19:31
    Posmatrač
    Slažem se sa Vama da je taj doktorat trebao biti osporen mnogo ranije, u stvari pravo pitanje je kako se mogla uopšte dogoditi situacija da g-din Beljanski postane doktor nauka, a da pre toga nije bio magistar?
    Ko mu je to omogućio? I ko će za tu nezakonitost da odgovara? Postavlja se pitanje i odgovornosti samog Beljanskog, zar ne? Pa valjda je on imao koristi od svoje doktorske titule pribavljene na nezakonit način?
  • gordana

    12.11.2016 19:12
    nemam reci
    jos jednom se pokazuju da su sramna obrazovna ustanova. pardon, oni nisu obrazovna ustanova nego leglo desno orijentisanih kvaziintelektualaca. ni do kolena Beljanskom.
  • ns

    12.11.2016 19:07
    sns?
    Da, tako je ... ako ti se nesto ne svidja ODMAH KAZES DA JE TO MASLO SNS... a da crno beli svet ne postoji - to se uci kad klinici u prvom srednje pocnu da slusaju ozbiljnju muziku...
  • Dobro upucen

    12.11.2016 19:02
    Jadna nam majka
    Nesto meni nije jasno u ovom saopstenju. Kako je i zasto, posle 9 godina, 2001., nastavno naucno vece donelo odluku o odbrani doktorske disertacije ako za to nije podnet zahtev. Oni onako sedeli, caskali, nisu imali drugog posla,i neko se toga setio pa odlucili. Ne ide mi to nekako, vise mi je to prica za malu decu, iako me ne cudi, jel takve price zna da prica i nas premijer, a tek njegovi ministri... E sad, slucajno, ali vrlo pouzdano, tako reci iz prve ruke, znam da se ovim slucajem pre desetak godina bavila prosvetna inspekcija i da, cim nije nista preduzela, nije ni nasla nikakve nepravilnosti. Inace znam prof. Grubaca, predavao mi je svojevremeno na fakultetu, znam i adv. Beljanskog, obojica za primer i kao ljudi, a pogotovo strucnjaci. A, prof. Ristivojevic? Ne znam ga, ali nista lepo o njemu nisam ni cuo. Ali se zna i kako je dosao na fakultet, i zasto. Politika se mesa u sve, a Vojvodina i Vojvodjani su trn u oku.
  • Novosadjanin

    12.11.2016 18:59
    @dr Aleksandar
    Kakve veze pobogu ima Pravni fakultet, drzavni fakultet, sa ponistavanjem laznih doktorata i diploma Predsednika Republike i ostalih? Kakvo je to spinovanje?!
  • Представа за јавност

    12.11.2016 18:36
    Адвокат
    Па да ли је Бељански имао завршене магистарске студије или није?
    Ако није, ствар је признаћете деликатна....
  • Posmatrač

    12.11.2016 18:31
    Čak i da je Pravni fakultet u pravu, postavlja se pitanje zašto se to osporava sada? Zašto nije ranije, pre 2-3 godine, na primer. Meni je to nejasno.
  • srđan

    12.11.2016 18:31
    Klasično SNS saopštenje.
  • Адвокат

    12.11.2016 18:21
    Представа за јавност
    Саопштење Правног факултета је чиста представа за јавност. Разлози које износе у јавности су другачији од оних који су наведени као разлози за поништај решења, а прави разлог је очигледа освета због тога што је прихватио да заступа странку против Правног факултета.
  • dr Aleksandar

    12.11.2016 18:18
    Otkud sada ponistaj?
    Cini mi se da se niste ovoliko javljali da osporite doktorat Nebojse iz Beograda.
  • NEpravnik

    12.11.2016 18:14
    sada će da se natežu oko ovoga čiji je duži....
    baš bih voleo da DSS Ristivojeviću ispadne kraći.
  • Novosadjanin

    12.11.2016 18:10
    Pa da...
    Od pocetka je bilo jasno da je prica o ponistavanju samo okrnjena verzija celog dogadjaja... "Uvek treba saslusati i drugu stranu"...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna