Novi Sad
14.01.2020.
10:00 > 10:23
Lokalne vlasti u Novom Sadu sa razlogom bi se mogle ugledati na kolege sa severa Italije i automobilima starijim od deset godina zabraniti saobraćanje gradskim ulicama.
  • Jovan

    16.01.2020 16:20
    Nikada se nije bolje živelo...
    U Novom Sadu samo priključak na gasovodnu mrežu građane košta 2000 evra!!! Za taj iznos novca možete 3 godine (sezone) da se grejete ložeći drvo i otpatke. Da, najsiromašniji lože i plastiku, najlon, staro motorno ulje, itd...
  • Anonimus

    16.01.2020 09:03
    Prilog u pravo vreme, ovih dana u NS je baš strašno,a stari automobili su vodeći uzrok zagađenje vazduha. Još jednom, redakciji sve čestitke!
  • niko

    16.01.2020 08:37
    Beton
    Izabrali ste da živite u betonu, svuda oko nas beton, nigde drveta, a hoćete čist vazduh,pa to nije moguće postići čak ni zabranom ulaska vozila. Snosite posledice za svoj izbor. Pričate o zagađenju, a živite u betonu, pa za bolje i niste.
    Kad pričamo, Gradski prevoz je očajan putujem 10km, a za to mi treba 60 minuta života, pa neće da može. A ovaj tekst je smešan da smešniji ne može biti, daj mi druže nemačku platu pa da i ja jednom u životu doživim da kupim nova kola. Ispada da mi ne volimo nova kola nego starudije, slatko sam se nasmejao
  • Pera

    15.01.2020 08:39
    Kako to da su bas "prastara" vozila problem. Ti "prastari" euro3 dizelasi prolaze svake godine tehnicki, znaci da su izduvni gasovi na nivou euro3 standarda, a do pre nekoliko godina su to bila "cista" vozila. Za nekoliko godina ce i euro6 vozila biti proglasena za trovace.

    Poenta je da sva vozila zagadjuju, ova novija jesu malo cistija, ali ta razlika ne moze biti tako velika. Zato lepo ogranicite saobracaj, zatvorite sve bulevare za vozila ujutru i popodne, uvedite trolejbuse i tramvaje i problem ce biti resen.

    Ovako, izgleda kao da Goran Trivan radi za nekog prodavca polovnih ili novih vozila, pa hoce da mu poveca promet.
  • Ana

    15.01.2020 00:02
    @zaista stara kola
    Verovatno imamo istu aplikaciju koja meri zagađenost.
    U NS postoje 3 merne stanice, od kojih 2 nemaju potpune podatke za najvažnija dva parametra zagađenja.
    To su stanice Liman i Šangaj.
    Otuda aplikacija pokazuje na ta dva mesta nisku, skoro nikakvu zagađenost u odnosu na Rumenačku m. s.
  • Nebojsa

    14.01.2020 22:41
    Komsija kad zapali ugalj, pola ulice se podavi.
  • zagi

    14.01.2020 21:14
    Oko sebe gledajte
    Nažalost, nema mozga niko od vlasti i opozicije dok sami ne počnu da umiru od posledica zagađenja.
    Para ima, ali nema političke volje.
    KLJUČNE PROMENE su za smanjenje zagađenja:
    Kazne za loženje na ugalj i dizel itd. promovisati održive izvore energije...

    Fokus na saobraćajna rasterećenja, graditi obilaznice oko grada i kvartova...

    Zatvaranje centra grada za saobraćaj, nema potrebe da se vozikate po centru. Neka grad uvede cvrčak servis elektronskih vozila koje razvoze građane po kvartu...

    Hitno ozelenjavanje svih propalih fasada vertikalnim farmingom i ozurbabnih džepova.

    Izgradnja pešačko*biciklističkih mostova (nadvožnjaka) na raskrsnici kod DIF-, u centru kod Banovine, kod Futoške pijace itd, time se ubrazava saobraćaj, smanjuju gužve smrad i zagađenja...

    Kreiranje novih parkova, da svaka mesna zajednica ima svoj park

    ukidanje austobusa koji smrde, zagađuju, ružni su, glomazni i preskupi...i uvođenje tramvajskih linija, nadzemnih i podzemnih metroa, i uvođenje (pri)gradskog voza

    izgradnja pešačko-biciklistički mosta kod kanala DTD kako bi se Šangaj, rafinerija NIS, Lir, Kovilj, Kać i Budisava popvezali sa gradskim jezgrom i obrnuto!

    Grad mora da vrati tramvaje koje je poklonio Osijeku tako što će aplicirati sa Hrvatskom za EU prekogranične fondove na koje ima pravo.
    Subotica pravi tram-train sa Segedinom, zašto NS i pokirajina ne bi imali isto sa Karlovcima, Temerinom, Palankom, Žabljem, Titelom...
    Promovisati ciklosaobraćaj!!!
    U Finskoj i na minus 10 bajsuju
  • Nemanja

    14.01.2020 18:40
    Zahvalite dodjoskim firmama Galensu i Karinu za betonizaciju i dodikaciju Novog Sada. Rasturili su totalno grad unistila toliko da se NEMOZE popraviti nikako! Pretvorili Novi Sad u kamenitu Bosnu. Strasno!
  • Marko

    14.01.2020 17:55
    @Anonimus
    Kojih 6-7000.... Nema dobrog polovnjaka ispod 10000. To za 6-7hiljada samo nama prodaju kao dobre polovnjake.... Pa pogledajte cene novih automobila i sve je jasno.
    Na žalost u našoj zemlji je ljudima i 5hiljada evra mnogo
  • Milos

    14.01.2020 17:01
    Imam star auto, ali podrzavam zabranu saobracaja za starija vozila za vreme spica. Novi Sad nije veliki grad, gradski prevoz je dobar i nema razloga zasto ne bi mogli da ogranicimo saobracaj. Centar bi trebalo cak skroz zatvoriti za privatne automobila.
    Ali, ovo se nece desiti, smanjenje potrosnje goriva bi ugrozilo budzet, a i smanjilo zaradu pumpadzijama.
  • deda

    14.01.2020 15:35
    ako saobracaj cini ispod 10% zagadjenja odakle onda dolazi 90 i kusur, dobar deo telepa, salajke, podbare, veci deo detelinare i gotovo cela grbavica su u zgradama, nije mi bas jasno odakle onda...
    ako je bas do toga da grejanje po kucama i catrljama cini ovo onda zabranite prodaju lignita, zatvorite divlja sovarista po sangaju, a drzava bi mogla da smanji akcize na plin, pojeftini registraciju tih vozila ....ima tu prostora bas poprilicno
  • Pauly Ester

    14.01.2020 15:18
    Italija = 605 automobila na 1.000 stanovnika
    Srbija = 195 automobila na 1.000 stanovnika

    Uz to u Srbiji vecina zbog nasih poreza vozi automobile sa znatno manjom kubikazom. Prema tome mi smo u samom svetskom vrhu po pitanju zastite prirode.
  • Anonimus

    14.01.2020 14:36
    Svima mora biti jasno da se bez šest, sedam hiljada evra ne može kupitio solidan polovnjak. Ovi što su protiv zabrane, zapravo, su ljute što, u velikoj meri zbog korumpirane države, ne zarađuju dovoljno. Međutim, država i njih lako kupuje upravo mogućnošću da za siću vozikaju starudiju. Ne žele biti svesni da time ubijaju sugrađane, i najbliže...
  • Nataša

    14.01.2020 14:33
    Zašto se kupuju polovnjaci?
    Koga još čudi i kome nije jasno zašto se u Srbiji kupuju polovni automobili? Da li ste se prvo upitali kakav nam je standard, koliko su nam visoke plate i penzije? Mislite da neko vise "voli" polovan automobil nego nov? Životni STANDARD U SRBIJI nas je naterao da se odlučujemo za tu odluku! Danas je auto nezamenljiv za funkcionisanje, kakvog-takvog života, znamo da je gradski prevoz IZUZETNO LOŠE rešen, a treba stici na posao, odvesti dete u obdaniste stare roditelje kod lekara...Još vam nije jasno zašto se kupuju polovni automobili...?
    PS. Ja ne posedujem polovan automobil.
  • Bee

    14.01.2020 14:31
    Limansko zelenilo
    Možda da ipak, na mestu Limanskog i Dunavskog parka sagradimo javne garaže.
  • bananarama

    14.01.2020 13:51
    A nekoliko stotina smrdljivih pečenjara i hamburgerija po gradu koje peku na ćumuru, ne zagađuju vazduh?
    Gledam te smrdljive pečenjare kako 24 sata, 7 dana u nedelji, 12 meseci u godini iz njih furnja dimčina. Kompletne ulice smrde na loj a dim iz njihovih dimnjaka ulazi ljudima kroz prozore i balkonska vrata susednih vrata. Poznajem nekoliko ljudi koji su skupo platili stanove a neko posle otvorio pečenjaru preko puta pa im sada sve u stanu smrdi na ćumur i zagorele pljeskavice. Pukli ljudi lovu za stan a sadaje ne mogu da ga prodaju jer niko ne želi da im dim iz neke žvalave pečenjare ulazi u spavaću sobu i dnevni boravak. Tako je i u celom komšiluku.
  • Jednostavno!

    14.01.2020 13:49
    Naucno je dokazano da jedno drvo, upije 80% zagadjenosti vazduha, ispusta kiseonik u vazduh, a leti, kad je tropsko vreme, uspeva da snizi temperaturu i do 4°!
    Ne treba biti "strucnjak", pa da shvatis, da sami sebi unistavamo zivot, razarajuci sve pred sobom, u ime profita!
    Naravoucenije - MANJE BETONA, VISE ZELENILA I STVAR JE SKORO RESENA!
  • Pauly Ester

    14.01.2020 13:06
    Ja sam siguran da Srbija ima bar 2 automobila po glavi stanovnika manje nego Italija iz devedesetih godina. Ovo zagađenje se javlja zimi jer ljudi lože očigledno sve što im padne u ruke...od uglja i drveta do guma i plastike...
  • Nišlija

    14.01.2020 12:57
    Drumski i vazdušni saobraćaj u Srbiji i Vojvodini čini 6% od ukupnog zagađenja. Na šta b'e da se ugledamo?
  • Ja

    14.01.2020 12:43
    Akcize
    Ipak smo mi napredna država, tek sad sam shvatio da imamo najveće akcize na gorivo zbog zagađenja !HAHAHAHAHAHA
  • moreeee....!

    14.01.2020 12:43
    Dovoljno je pogledati u kojim delovima grada je najmanje zagadjenje - u onim gde jos uvek ima puno drveca, koje su nekad davno posadili pravi urbanisti, koji su smisljeno projektovali, Novo Naselje i Liman! U ostatku grada se drvece sece, nema ga, gradi se bez ikakvog reda, a da bi iskoristili svaki centimetar, nista se vise ne sadi, da ne zauzima mesto onih malobrojnih parking mesta koje se udostoje da naprave! Kad smo budale, tako nam i treba, sve ovo smo mi dozvolili, da nam "strucnjaci s stapa i kanapa" uniste grad!!
  • Marko

    14.01.2020 12:42
    Prva stvar koju treba uraditi je da se na tehničkom pregledu strogo kontroliše emisija gasova. Onda uvesti nalepnice kao u nemačkoj pa zabraniti određenim klasama da voze u određenim delovima grada - nemaš zelenu nalepnicu parkiraj malo dalje. Uporedo sa zabranom za Euro 3 i 4 to bi dosta brzo dalo rezultate.
    E sad, mora i grad nešto da uradi... npr. da se KOMPLETNO obnovi vozni park GSP-a, sa vozilima na gas/struju/hidrogen.... Da se dokupi još mnogo autobusa i generalno da se uvede red u javnom preduzeću. Možda uvesti, gde je to moguće, trake za autobus kako bi redovnije vozili itd...

    Možda u nekim delovima grada može jednostavno da se uvede i tramvaj... npr. tramvaj koji ide od početka bul Vojvode Stepe pa do kraja Partizanske? Ili bulevarom Evrope tu samo ravno šine da stave....

    A onda, možda zabraniti i loženje u određenim delovima grada... Posaditi šume okolo grada i u gradu umesto da se grade zgradurine i ko zna šta praviti parkove... Promovisati biciklizam...
    Eto... To je ono što bi naša gradska vlast trebalo da radi...
    Nažalost, to je samo bajka jer, lakše je staviti kovertu od nekog investitora u džep i kulirati nego zaista i raditi svoj posao....
  • Vi sada pucajte,

    14.01.2020 12:40
    ja i dalje držim čas
    Pogledajte na Blicovom sajtu zagađenje vazduha, NS je na sreću fantastičan, i to uvek! Mogu se videti podaci po gradovima i delovima grada, ostali su loši a NS je ekstra.
  • Maja

    14.01.2020 12:25
    Ta ajte molim Vas.Kako nema? Pa biće zeleni krovovi,od ovoga pa od onoga.....
  • Toma

    14.01.2020 12:23
    auto nije problem
    Mnogi gradovi zatvaraju kanalizacione kolektore sto odvode u reku, Nas grad je postavio jos jedan kolektor na Dunavu pored Zezelja i to u visem nivou da nam zamirise i pri velikom vodostaju. Sve su to pametnice sa novih kvalitetnih fakulteta, tako da resenja skoro nece biti. Uzdajmo se u kosavu i maske.
  • Симеон

    14.01.2020 12:14
    Мозак
    Да ли је икоме на власти пало на памет да измести теретни саобраћај из улице Хаџи Рувимове? Да ли неко може да санкционише паркирање по дрвећу, зеленим површинама, уништавање свега што се у нормалним земљама чува и негује као извор живота. Погледајте на булевару Европе као једном од најмлађих какво је уређење што се тиче зелених површина и одржавања истих, то је благи ужас.
  • LIbe De NS

    14.01.2020 12:10
    Gluposti
    Neselektivna zabrana saobraćaja za vozila starija od 10 godina je najobičnija glupost. Ko vam garantuje da neispravno vozilo mlađe od 10 godina koje je možda prešlo više kilometara od starrijeg vozila i uz to nije adekvatno održavano ne može biti veći zagađivač od starijeg vozila. Rešenje je da se vlasnici vozila stimulišu što subvenijama što kaznama da dovedu svoja vozila u ispravno stanje. Dakle provera da li na dizelašima ima katalizatora i ako nema obavezno da se ugradi. Jer se dešavalo da vloasnici skidaju namerno katalizatore. Drugo. Naterajte NIS kao najvećeg prozvođača goriva da isporučuje kvalitetnije gorivo. Ko god je išao samo do BiH zna o čemu govorim. Kvalitet goriva u Srbiji je očajan. Rusi nisu modernizovali i podigli na viši tehnološki nivo proizvodnju goriva!
  • Gary

    14.01.2020 12:01
    Poslednjih dvadesetak godina grad naplacuje dinar po kvadratu za ekologiju i dinar po kvadratu za odzacarinu. NS ima preko milion stambenih i poslovnih kvadrata, gde su te pare zavrsile i zavrsavaju? Verovatno se slivaju u dzepove vrlih nam politicara, jer ne zna se koji je bogatiji od koga.
  • Zaista stara kola?

    14.01.2020 12:00
    poređenja radi
    Kad se uporedi merenje zagađenja na Limanu (9) i u Rumenačkoj (140) ispada da su sva stara kola i sav saobraćaj u Rumenačkoj, dok Limanom prođe tek po neko novo vozilo. Malo su po dve noge da nose umne glave naših ministara i sekretara.
  • kru

    14.01.2020 11:57
    ...
    Siromašnima ne treba dati automobil, niti im omoguciti da žive u gradu. Povecati akcize na život u NS,ako nemate dovoljno visoka primanja marš na selo, uvesti nekakve patrole koje ce proveravati gde živite i koje prevozno sredstvo koristite. Ako vozite Yugo, ili neko starije vozilo smesta da vas izvuku iz auta i prebiju. Smanjiti broj parking mesta, ali ih uciniti vecim, da mogu da uparkiram moj novi SUV od tri tone i 6 hiljada kubika. Nisam robot ja sam preduzetnik.
  • Osoba M

    14.01.2020 11:45
    Obezbedite javni prevoz kao Torino i nece biti problem. Torino inace ima preko 800.000 stanovnika, metro, zeleznicu, autobuse. Prosecna plata je 3500e. Da li se na tehnickom proveravaju katalizatori?

    Takodje, ako bismo upotrebili malo matematike, pa pretpostavili da je zivotni vek automobila 20 godina (sto nije, ali zarad rasprave), ako je u Torinu sa 3500e pp zabrana na 7godina starosti, u Novom Sadu sa 900e pp (gornja pretpostavka) bi to godiste bilo 16-17godina starosti. Sto taman dodje na prosek.

    Jadni smo i bedni i dok se ta beda ne popravi, tesko ce bilo sta drugo.
  • Rade NS

    14.01.2020 11:44
    Država treba sve da nas subvencioniše sa 8000 eura za kupovinu elektro ili hibridnog automobila a ne samo taksiste
  • Zoki

    14.01.2020 11:40
    automobili
    90 % stanovništva ne može da priušti nov auto. Nismo mi za poređenje sa Italijom nego smo za poređenje sa BiH . I vi sada imate sulude ideje. Neka onda i država nama da subvencije kao taksistima i popuste bez poreza za nova kola i veće plate!! Ne može se meriti sa gradovima u EU.
  • Zoran

    14.01.2020 11:37
    Koga briga
    Koga briga zagadjenost vazduha u Srbiji???Gradjane Srbije brine stanje u Crnoj Gori i manastiri...Koga briga kvalitet vode,vazduha,hrane....
  • Dejan

    14.01.2020 11:36
    Dil
    Ovo se nece nikad npr desiti u Novom Sadu jer svi ljudi koji upravljaju gradom nisu iz Novog Sada, politicki su dosli-postavljeni na funkcije, njih ne zanima ozeljenjavanje povrsina, sadnja drveca,bicikl i biciklisticka staza, njih samo zanima kakvu se finansijsku stetu napraviti u gradu ( sebi navuci korist) a to je direktan primer funcionisanja grada NS. Da Evropa nije pritiskala,ni metar biciklisticke staze ne bi bio uradjen a kamoli popravljen. Bitno je jaran zasedne u gracki auto i odveze se do pecenjare da bi zavrio posao vadjenja novih cevi za toplanu i postavljanjem jos novijih cevi, muljanju dozvola za razna gracka zemljista ,,stranim investitorima,, !!!
  • Ložač

    14.01.2020 11:17
    Odakle vam to da se u Novom Sadu ne loži? Gotovo cela Klisa, Telep, Salajka, Adice i svi delovi grada kao što su Detelinara i Podbara gde stanovništvo živi u kućama purnjaju kao lokomotive. Tačno je da je broj automobila prevelik ali je tačno i da Novi Sad ima veoma loš i slab javni prevoz. Suština je da u Novom Sadu ne može u normalnim uslovima da živi ovoliki broj ljudi pošto grad za to jednostavno nema infrastrukturni kapacitet a stanovništvo nema dovoljne prihode da plati grejanje na struju ili gas.
  • Куп је битан

    14.01.2020 11:17
    Лети је саобраћај много јачи него зими, па немамо овакве проблеме са загађењем. Много већи проблем је то што се ложи све и свашта.
  • Dejan

    14.01.2020 11:16
    Uvoz stopirati
    Zabraniti za početak uvoz automobila starijih od deset godina, a u Novom Sadu saobracaj sa vozilima starijim od recimo 20 godina, obe odluke su potrebne a starijihod 20 godina u gradu ima 12000
  • Crna Ptica

    14.01.2020 11:09
    Država mora da poveća poreska opterećenja na posedovanje automobila. Ako dođemo do stanja da svako može da ima automobil, imaćemo situacije da ćemo umirati po onkologijama i ginuti u saobraćaju. Ne mogu da krivim pojedince koji zbog povećane ekonomske moći automobil kupuju već državu koja to sistemski ne reguliše.
  • Kole

    14.01.2020 11:09
    Bravo za Zivana Lazica, covek se u sve razume. Neverovatno
  • hmm

    14.01.2020 11:05
    ako nemam automobil, hoću li parking mesta koja bih inače koristio dobiti nazad u vidu zelenih površina? ili će oni koji mogu da priušte mlađi automobil i imaju više para moći da se vozikaju po ceo dan po gradu i da plaču kako im svugde treba parking i proširenje ulice? hoće li država priznati troškove i onim zaposlenima koji nemaju troškove goriva, idu biciklom ili peške?
  • NMNJ

    14.01.2020 10:58
    "Država bi, pak, morala i da udvostruči akcizu na goriva kako bi vožnje svele na realne mogućnosti i potrebe."
    Zasto samo da udvostruce? Ajmo na 10x.. Bravo za predlog stvarno.
  • Dime

    14.01.2020 10:58
    Najvažnije je da se zidaju zgrade, tržni centri i prave fabrike zagadjivači gume,boje, kablovi...Secite drveće , uklonite parkove i onda pametujte i šatro se brinite za glupu raju, koja vozi starudiju zato što je voli i ima za razliku od vas poštenih lopova i kriminalaca!
  • Nana

    14.01.2020 10:54
    Kako nije leti tako?!

    Ipak mislim da je glavni uzrok ovolikog zagađenja grejanje na drva i ugalj.
    Ne kažem da ne zagađuju automobili, ali mislim da nisu presudni. Da smo normalni, kao što nismo, ugledali bi se na skandinavske zemlje i više koristili noge umesto automobila. Bili bi i zdraviji i mršaviji. Zabranili bi ili sveli na minimum ulazak automobila u širi deo grada, a poboljšali gradski prevoz. Ali mi ćemo pre izumreti nego menjati svoje navike.
  • Nomad

    14.01.2020 10:52
    Vozimo stare automobile jer smo u mogućnosti.

    Opet se ponavlja ista priča. Nije problem starost vozila, već njegova tehnička ispravnost u smislu izduvnih gasova.

    Euro 3 i Euro 4 norma se razlikuju u relativnom maloj razlici emsiije CO (0.66g/km za E3 i 0.5g/km za E4), dok je razlika u količini čestica kod dizel motora smanjena sa 0.05g/km na 0.025g/km. Tek sa Euro 5 standardom broj čestica je drastično smanjen na 0.005g/km.

    Šta je problem sa dizelima - moderni dizel motori imaju komponente koje služe da bi se smanjilo zagađenje. Naravno reč je o EGR ventilu, i DPF(ili FAP) filteru.

    Nije problem kod nas u količini vozila, već u njihovoj strukturi.
    - većina uvezenih i prodatih vozila su vozila sa pogonom na dizel gorivo
    - većina vlasnika vozila sa Euro 3 motorom na dizel uklanja EGR i DPF jer je cena novog dela oko 10% cene polovnog vozila. Takođe tu je i mit da auto sa ukinutim EGRom "bolje ide"
    - ljudi voze dizele jer "manje troše"
    - ljudi su destimulisani da ugrađuju TNG u vozila na benzin strahom od reatesta, nejasnim pravilnikom za tehnički pregled, kao i visokim akcizama na TNG
    - ljudi često kupuju vozila van njihovih mogućnosti da se pokaže "kako imaju" - nova Dacia Sandero košta koliko i polovni Audi A4/Passat iz 2009. godine

    Na sve to dodajte:
    - nefunkcionalni gradski prevoz
    - nedostatak ili loše projektovane biciklističke staze
    - povećanje broja stanovnika grada
    - rast grada u visinu umesto u širinu

    I kako onda da se ne gušimo u smogu?

  • -J-

    14.01.2020 10:48
    Yugo ili prenaseljenost?
    Jes', da. Nije problem toliko moj Jugo već prenaseljenost NS! Da bi se preomastili, napravili ste genijalni urbanistički plan: zgrada do zgrade i asfalt. A sada bi da mi zabranite i da vozim auto. Kupio bi nov ali nemogu da zaradim poštenim radom. Poklonite mi nov auto, nemam ništa protiv. Ako nećete onda uživajte u posledicama. I ja "uživam" u vašim brljotinama preko svake mere.
    Pošteno radim i zato nemam. A vi što znate da se "snađete" sjašite malo... ili puno, sa svojim idejama, planovima, sposoblostima i "snalažljivošću". Upropastili ste sve svojom pameću.
  • ?

    14.01.2020 10:45
    Zivim na severu Evrope, kada dodjem u Srbiju jednostavno nemogu disati, gradovi nisu veliki ali ekologija u Srbiji verovatno niti postoji, prica se tako malo preko zime al se nista neradi
  • Utopija

    14.01.2020 10:44
    Za ekoloski NS sa cistim vazduhom potrebno je materijalno i duhovno bogatstvo a mi nemamo nijedno od ta dva..
  • casovnicar

    14.01.2020 10:42
    zeleni
    nijedan urbanista nije brinuo o ovom gradu od sredine 90-ih godina pa naovamo i sad su kao podigli zelenu svest kad vise nema mesta da bilo sta bude zeleno
  • Dr Vucelja

    14.01.2020 10:34
    Oh
    Lokane vlasti nisu trebali dozvoliti secu drveca po Novom Sadu
  • Marko

    14.01.2020 10:33
    Najbolje bi bilo uvesti obaveznu registraciju svake dve godine, i da pored novih tablica morate da registrujete i novi auto. Sta je to za nas da svake dve godine gupiom jedno novo vozilo, pa mi smo sada u zlatnom dobu.
  • Swampthing

    14.01.2020 10:33
    Močvara Novi Sad.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna