Novo japansko pivo "Precious", prema reklami s kojom je predstavljeno javnosti, namenjeno je ženama, jer navodno zateže kožu i korisnika čini - mlađim i lepšim.
Marketing je čudo modernog doba. Svakoj ciljnoj grupi se prilazi na poseban ančin.
Zamislite da se ovo pivo za žene reklamira kao tradicionalna "muška" piva i da se ženama sugeriše da će biti kao lavice ako ga piju. Učinak bi bio slab, isto kao i kad bi muškarcima rekli da "jelen "ili "lav" pivo podmlađuju.
Ovako, žene koje piju pivo biće mlade, u najmanju ruku u očima muškaraca koji su već popili svoje pivo (ili više njih).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Japansko pivo za žene, koje podmlađuje
Zabava
•17.04.2015.
•15:17
Komentari 3
B
Zamislite da se ovo pivo za žene reklamira kao tradicionalna "muška" piva i da se ženama sugeriše da će biti kao lavice ako ga piju. Učinak bi bio slab, isto kao i kad bi muškarcima rekli da "jelen "ili "lav" pivo podmlađuju.
Ovako, žene koje piju pivo biće mlade, u najmanju ruku u očima muškaraca koji su već popili svoje pivo (ili više njih).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H