Zabava
17.04.2015.
15:17
Novo japansko pivo "Precious", prema reklami s kojom je predstavljeno javnosti, namenjeno je ženama, jer navodno zateže kožu i korisnika čini - mlađim i lepšim.
  • 18.04.2015 15:32
    Loš(a)
    ...Bolje biti pijan(a) - nego star(a)!...
  • 17.04.2015 17:31
    Neka hvala,bolje da ostarim prirodno,nego da me pod stare dane lece od alkoholizma.
  • B

    17.04.2015 16:57
    Marketing
    Marketing je čudo modernog doba. Svakoj ciljnoj grupi se prilazi na poseban ančin.
    Zamislite da se ovo pivo za žene reklamira kao tradicionalna "muška" piva i da se ženama sugeriše da će biti kao lavice ako ga piju. Učinak bi bio slab, isto kao i kad bi muškarcima rekli da "jelen "ili "lav" pivo podmlađuju.
    Ovako, žene koje piju pivo biće mlade, u najmanju ruku u očima muškaraca koji su već popili svoje pivo (ili više njih).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna