Novo japansko pivo "Precious", prema reklami s kojom je predstavljeno javnosti, namenjeno je ženama, jer navodno zateže kožu i korisnika čini - mlađim i lepšim.
Japanska pivara Suntori, u kojoj se pravi pivo za podmlađivanje, tvrdi da njihov proizvod sadrži kolagen - prirodni protein koji kožu drži zategnutom, svežom i mladalačkom.
Starenjem se količina kolagena u organizmu troši, što je razlog starenja kože i njenog opuštanja i boranja.
S obzirom na to da je lepšem polu mnogo važniji estetski izgled njihove kože, to pivo, koje sadrži dva grama kolagena po limenci, namenjeno je ženama.
Proizvodi koji sadrže kolagen su već godinama popularni u Japanu. Na primer, u restoranima se većinom služe jela od namirnica koje prirodno sadrže velike količine kolagena, poput svinjskih nogica, ajkulinih peraja ili pileće kožice, prenosi portal Ekonomski.
Komentari 3
B
Zamislite da se ovo pivo za žene reklamira kao tradicionalna "muška" piva i da se ženama sugeriše da će biti kao lavice ako ga piju. Učinak bi bio slab, isto kao i kad bi muškarcima rekli da "jelen "ili "lav" pivo podmlađuju.
Ovako, žene koje piju pivo biće mlade, u najmanju ruku u očima muškaraca koji su već popili svoje pivo (ili više njih).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar