Industrija motora Rakovica ponovo na prodaju

Industrija motora Rakovica (IMR) u stečaju, čija je procenjena vrednost 2,9 milijardi dinara, ponuđena je ponovo na prodaju, objavila je Agencija za licenciranje stečajnih upravnika.
Najvažnija imovina IMR-a je poslovni kompleks u beogradskoj Rakovici gde se u krugu fabrike nalazi 47 objekata, pored ostalog sedam povezanih hala sa 15 objekata i sedam magacina i skladišta na ukupno 75 hiljada metara kvadratnih.
 
Imovina IMR-a su i samački hotel i upravna zgrada u Rakovici, ali i izdvojeni proizvodni kompleks u zlatiborskom selu Šljivovica, odnosno kompleks na lokaciji Ljubiš.
 
Sa IMR-om prodaje se i vlasništvo nad Institutom IMR u Rakovici.
 
Depozit za učešće u prodaji je 586 miliona dinara, a ponude se mogu dostaviti do 30. septembra, kada će biti i otvorene.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Banka broj 1 za oročenu deviznu štednju

AikBank, najveća domaća privatna banka u Srbiji, još jednom opravdava svoju reputaciju banke broj jedan za oročenu deviznu štednju građana i u Nedelji štednje.

Arktička ruta: Kraći put od Kine do Evrope

Brod "Istanbulbridge" u vlasništvu nacionalne kineske kompanije za pomorski saobraćaj ostaće zabeležen kao prvi brod koji je iz kineskih voda do Evrope doplovio koristeći se plovnom rutom kroz Arktik.