Menu 021

Prigovori bankama od danas preko sajta

Sve banke u Srbiji od danas na svojim internet prezentacijama moraju da omoguće klijentima da podnose prigovore, kao i da jasno postave obaveštenje sa informacijama o postupku zaštite prava korisnika.
Info 11.02.2019. | 07:34
Prigovori bankama od danas preko sajta
Foto: Pixabay
"Utvrđena je obaveza finansijske institucije da omogući podnošenje prigovora preko svoje internet prezentacije, i to već na njenoj naslovnoj stranici, kao i da u delu svoje internet prezentacije koji se odnosi na prigovore postavi obaveštenje sa opštim informacijama o postupku zaštite prava korisnika", rečeno je u Narodnoj banci Srbije.
 
Takođe, ako je ugovor zaključen "na daljinu", na primer, korišćenjem mobilnog bankarstva, preko mobilnog telefona, banke imaju obavezu da omoguće podnošenje prigovora na isti način, preko mobilne aplikacije.
 
"Te institucije će ubuduće biti dužne da u svakom pojedinačnom slučaju izdaju potvrdu o prijemu prigovora, umesto samo po izričitom zahtevu podnosioca prigovora, što je do sada bio slučaj", objašnjavaju u NBS. Time se, kažu, klijentima olakšava eventualno dokazivanje ako žele da nastave postupak podnošenjem pritužbe NBS-u ili pred sudom.
 
U Narodnoj banci dodaju da je privredi i građanima omogućeno i jednostavnije podnošenje pritužbe jer je precizno navedeno šta pritužba Centralnoj banci treba da sadrži... 
Autor: Tanjug
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Radnik
    11.02.2019 11:47
    Ako sajtovi ne pomognu, ne znam šta će.
    To vam je kao kada dođem do radnice u SBB predstavništvu kod Merkatora,
    a ond ameni tumači da doneseni zakon ne postoji, da se ne odnosi na njih, i da nemam prava na raskid ugovora ni pod kakvim uslovima.
    A to je neko nju tako instruisao, što znači d ajedna kompanija može da ne priznaje Zakon
    ove zemlje, iz negde jula 2018-te.
    RATEL zabole uvo za to, samo čekaju plate.
    Sve ovo ukupno govori da će i banke boleti uvo za švrljanja po formi za email, sa sajta.
    A sve ovo opet govori da se obrisi države sve više gube, da ne funkcioniše.
    Šta je sledeće što možemo da očekujemo?
  • bankar
    11.02.2019 10:06
    praksa
    Neće banka ni jedan prigovor prihvatiti u smislu nankade troškova bez suda, osim onih koje se odnose na zaposlene, koji ce biti kažnjeni oduzimanjem od plate bili krivi ili ne, svejedno...Tako to funkcioniše..
  • Marko
    11.02.2019 08:36
    Pitanje je samo da li je nas narod na dovoljnom nivou pismenosti i kulture komunikacije da ovako nesto pocne da koristi.

KOMENTARI nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje autora komentara.

NEMAMO nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za izbor komentara koji će biti objavljeni i nemamo obavezu obrazlaganja odluka s tim u vezi.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje, koji sadrže pretnje, uvrede na rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi, netoleranciju svake vrste, upućuju na nezakonit sadržaj ili predstavljaju osnov za utvrđivanje građanske odgovornosti. Neće biti objavljeni ni oni komentari koji su opsceni, pornografski ili klevetnički.

NEĆE BITI OBJAVLJENI komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste, koji se odnose na uređivačku politiku i koji su napisani velikim slovima.

MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.

OGRANIČENO je pisanje komentara na 1.500 karaktera.

PORTAL 021 zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja, u svakom trenutku, ukloni ili onemogući pristup bilo kom sadržaju i nalogu po sopstvenomm nahođenju, za koji se utvrdi da predstavlja kršenje odredaba ili da je na drugi način štetan za 021.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Uslovi korišćenja Pošalji vest