Najviše žalbi na kvalitet obuće
"To su najčešći problemi koje smo ustanovili u dosadašnjem radu, a pratimo ih kroz evidencije koje vode udruženja za zaštitu potrošača i na osnovu onoga što javljaju građani našem odeljenju za zaštitu potrošača", rekla je Novaković.
Ona je dodala da ne postoji veliki broj prijava koje se odnose na rok trajanja, zato što se građani u tim slučajevima prvenstveno obraćaju inspekcijama koje su za to zadužene.
Po pitanju kaznene politike u novom zakonu, pomoćnica ministra kaže da su i u novom zakonskom rešenju kazne iste i iznose od 300.000 do dva miliona dinara za pravna lica.
Takođe je naglasila da je novim zakonom olakšan pristup za podnošenje reklamacija potrošača, zbog nejasnoća i poteškoća iz prethodnog zakonskog rešenja u ovoj oblasti, pa je tako pojašnjen način podnošenja reklamacije, obaveze trgovaca po ovom pitanju, a rokovi su precizirani i skraćeni.
Tako je, po njenim rečima, rok za odgovor potrošaču skraćen sa 15 na osam dana i mora da sadrži tačno izjašnjenje trgovca i način na koji će reklamacija biti otklonjena. "Ukoliko se reklamacija prihvati, rok za otklanjanje te nesaobraznosti je 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu. To je takođe precizirano zakonom", rekla je Novaković.
Novaković je podsetila da je zakon počeo sa primenom 22. septembra ove godine.
Komentari 2
Nero
nele
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar