Kinezi potrošili 13 milijardi dolara na internetu za Dan samaca

Kupci u Kini potrošili su danas više od 13 milijardi dolara na internetu, iskoristivši popuste koji se nude na takozvani Dan samaca, praznik koji su kreirali trgovci da bi privukli samce da se “uteše” kupovinom kao terapijom.
Za samo 24 sata, prodaja na internetu u Kini je premašila promet ostvaren tokom glavne potrošačke groznice u SAD koja traje pet dana, posle Dana zahvalnosti.
 
Ovogodišnji bruto obim prodaje, kao ključno merilo onlajn prodaje, pretekao je prošlogodišnju internet prodaju u Kini od 91,2 milijarde juana (13,4 milijarde dolara), saopštila je kineska platforma za onlajn trgovinu Alibaba, dodajući da je samo u prvih pet minuta potrošeno više od milijardu dolara. Rivalska kompanija JD.com, više fokusirana na prodaju elektronike, takodje je saopštila je da je ovogodišnja prodaja premašila prošlogodišnju.
 
U SAD, ukupna onlajn prodaja u pet pomenutih prazničnih dana je prošle godine dostigla vrednost od 11,1 milijarde dolara.
 
Za Dan samaca izabran je 11. novembar, kao simboličan zbog jedinica u datumu (11. 11) prenosi agencija AFP, podsećajući da Kina ima najveći broj korisnika interneta u svetu.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Miruju i dizel i benzin

Benzin i dizel će se u Srbiji od danas u 15 sati do 30. aprila, na pumpama prodavati po istim cenama.