Specijalni sud u Beogradu potvrdio je optužnicu protiv vlasnika i direktora više firmi Dušana Borovice i još petoro optuženih za zloupotrebe prilikom odobravanja kredita Razvojne banke Vojvodine.
Kao dugogodisnji deponent ove banke,mogu reci da su se i uhapseni rukovodioci i zaposleni u RBV nagradili debelim otpremninama,tako da i Jovanovicka i Kostic i Bajin,imaju deviz na pretek.Cak su i godisnje odmore naplatili.Takodje i radnici banke i nasli posao u Elektrovojvodini i drugim Javnim preduzecima,vec sledeceg meseca.
Sta reci,sto nesto ne naposete i o ovome,tu je bila ogromna podrska i Sindikata grada,koliko kome dati na ime otpremnine,pa su pojedinci od nadoknade kupili stanove i presli da rade cak i u Sindikat grada.
U ovom drustvu je sve moguce.Pisite postoje ljudi,koji rade u stecaju,dobili otpremnine,i sada primaju i plate.
Jadno je pravosudje i država u kojoj prvo mediji imaju informaciju o postupcima,a onda advokati i oni kojima se život urušava zbog toga.
Ali, s obzirom da živimo u "virtuelnom" boljitku punom reformi, ni ovo nije ništa čudno. Nova disciplina, sudski marketing i PR.
Zemljo Srbijo, tugo jesenja.
Da citiram jednog umnog čoveka, nažalost R.I.P.
"Ako nam je tako dobro, zašto nam je onda tako loše"?
2005-2008 sam imala kod njih kreditnu karticu, radili su stvari kao što su promena datuma za uplatu mesečne obaveza (za raniji datum u mesecu) a da o tome uopšte nisu ni na koji način obavestili klijente, niti poslali aneks ugovora, ali su zato blokirali karticu, sabirali kamatu na ostatak duga, naplaćivali kamatu na kamatu...itd
I njihove službenice su imale običaj da prave greške (npr kažete im da želite da uplatite na kreditnu karticu, a one uplate na tekući račun, pa opet plaćate kamatu za beumanjenu glavnicu kredita) , nisu nikad znale detalje oko plaćanja mesečne obaveze već su morale da se konsultuju. A kada su promenili informacioni sistem, bilo je dva obračuna mesečne kamate za jedan mesec, takođe bez ikakvog obaveštenja i izvinjenja prema klijentima, a što bi opet rezultiralo blokadom zbog kašnjena uplate obaveze i uvećanjem glavnice duga.... To se takođe rešavalo na pojedinačni zahtev klijenta, pod uslovom da je isti uložio napora da to primeti, a s obzirom da je bilo za NG, verujem da većina nije. Svaki put kada sam pretila da ću napustiti banku, odgovarale su nezainteresovano "pa napustite". Da li sam pogrešila što ih nisam tužila? Želela sam ali nisam imala vere da to ikoga zanima jer je nemar prema klijentima tada bio uobičajena pojava svugde.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Potvrđena optužnica za Razvojnu banku Vojvodine
Info
•09.12.2014.
•17:34 > 17:39
Komentari 5
N.Grabez
Sta reci,sto nesto ne naposete i o ovome,tu je bila ogromna podrska i Sindikata grada,koliko kome dati na ime otpremnine,pa su pojedinci od nadoknade kupili stanove i presli da rade cak i u Sindikat grada.
U ovom drustvu je sve moguce.Pisite postoje ljudi,koji rade u stecaju,dobili otpremnine,i sada primaju i plate.
Obaveštajac
Ali, s obzirom da živimo u "virtuelnom" boljitku punom reformi, ni ovo nije ništa čudno. Nova disciplina, sudski marketing i PR.
Zemljo Srbijo, tugo jesenja.
Da citiram jednog umnog čoveka, nažalost R.I.P.
"Ako nam je tako dobro, zašto nam je onda tako loše"?
FARSA
Najneprofesionalnija banka ika
I njihove službenice su imale običaj da prave greške (npr kažete im da želite da uplatite na kreditnu karticu, a one uplate na tekući račun, pa opet plaćate kamatu za beumanjenu glavnicu kredita) , nisu nikad znale detalje oko plaćanja mesečne obaveze već su morale da se konsultuju. A kada su promenili informacioni sistem, bilo je dva obračuna mesečne kamate za jedan mesec, takođe bez ikakvog obaveštenja i izvinjenja prema klijentima, a što bi opet rezultiralo blokadom zbog kašnjena uplate obaveze i uvećanjem glavnice duga.... To se takođe rešavalo na pojedinačni zahtev klijenta, pod uslovom da je isti uložio napora da to primeti, a s obzirom da je bilo za NG, verujem da većina nije. Svaki put kada sam pretila da ću napustiti banku, odgovarale su nezainteresovano "pa napustite". Da li sam pogrešila što ih nisam tužila? Želela sam ali nisam imala vere da to ikoga zanima jer je nemar prema klijentima tada bio uobičajena pojava svugde.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H