Autor: 021.rs

Novi Sad
23.07.2019.
13:52 > 22:16
Tri žene su poginule, a jedan mladić je teško povređen, u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila oko 12:30 časova, na Zrenjaninskom putu, između Kaća i Žablja.
  • Vlada

    25.07.2019 15:50
    @@

    Pa realno je da vi 'ludi vozači' možete u tih 12 minuta da ugurate i neki sex; da ste u tome valjani toliko da potrajete, ne biste morali da to kompenzujete loženjem na automobile.

    A kapiram da čovek nije hteo da vas vređa, nego samo da bude precizan.
  • Mastodont

    25.07.2019 15:45
    @Drum

    Laganje debelo, kao i uvek kad seljo trtlja o 'Zapadu' - ograničenja u naseljenim mestima u Evropi su vrlo retko preko 50, a često i tek 30 km/h.

    Da ne govorimo o tome koliko je idiotski porediti ograničenja na putu u zemljama koje imaju normalne drumove kao što su Hrvatska i Slovenija, sa Srbijom i njenim razvaljenim drumovima koji podsećaju na površinu meseca.
  • Lina

    24.07.2019 16:39
    matematika-egzaktna nauka
    @dule sta drugo reci nego "Bravo!" Cesto sam razmisljala o toj minutazi zasto je i kome toliko vazna. Sta ce znacajno postici za dvanaestak minuta, sigurno nista krucijalno niti za sebe, a pogotovo ne za covecantstvo. Jedino sto moze je da se ekpresno odvoza na onaj svet ili sto je neuporedivo gore da usmrti nekog drugog neduznog. Zato, pitam ja vas sve: Gde i zasto zurite? Da li vas uzbudjuje brza voznja? Da li vas uzbudjuje tih dodatnih dvanaestak minuta i kako cete ih iskoristiti?
  • Drum

    24.07.2019 13:55
    @bljuc
    Slažem se, oni kojima je sve preko 60 suluda brzina, verovatno voze u grču, sa obe ruke uhvate volan, nabiju bradu na vrh volana, ukočeni i prepadnuti.
    Takvi su gori nego oni koji opušeno voze po ograničenju ili malo iznad. To malo je 10-20 ako uslovi dozvoljavaju.

    Neko je spomenuo inostranstvo, pa dragi moji, tamo su uradili reviziju ograničenja i postavljena su realna ograničenja, Otiđite samo u susednu Hrvatsku, naročito Slavonija, put van naselja je ograničen na 90, put rezervisan za saobraćaj motornih vozila 110, naselja jesu generalno 50, ali ima mnogo mesta koja nisu gusto naseljna, plus postoje pešačke staze odvojene kanalom od puta, u takvim mestima je 50 samo tamo gde u blizini ima škola, pijaca, crkva ili iz nekog drugog razloga je gušći saobraćaj, a ostatak naselja je 70 km/h, što kroz takvo naselje i ne treba brže. Bio sam u Sloveniji, slična situacija.

    Neka urade reviziju ograničenja, neka postave ralna ograničenja, pa neka lupaju kazne onima koji ne voze po tim ograničenjima.

  • @dule

    24.07.2019 13:18
    Zaboravio si da u tih 12 minuta moze da "padne" i sex. Pa zato ih i zovu "brzi". PS Inace si prost.
    Svoje najblize mozes zvati smardovi, ako ti je to bas zadovoljstvo. Oni ce ti oprostiti, jer te poznaju.
  • bljuc

    24.07.2019 13:01
    Svima vama kojima je 100 km/h velika brzina najtoplije savetujem da se ostavite volana. Nije to za vas. Pa ovi kojima je ovaj put "nepregledan". Sta bi vi radili da zivite u nekim brdima oko Zlatibora ili u Crnoj Gori? Vozili bi 30 km/h verovatno. Voznja je vestina, i kao i svaka druga vestina, usavrsava se stalnim vezbanjem a za to je potrebno da imate volje i bar malo talenta. A volje ne mozete imati ako vas voznja ne zanima. U tom slucaju, prepustite to profesionalcima - koristite autobus ili taksi. Dobro i vama i njima (a i nama, koji volimo da vozimo i sve sto je u vezi sa voznjom pratimo i usavrsavamo se).
  • dule

    24.07.2019 10:30
    matematika za smradove
    Od Novog Sada, raskrsnica kod rafinerije, pa do Zrenjanina, prvi kružni tok, ima 43,9 km.

    Ako vozite prosečnih, a opet dozvoljenih 80 kmh stići ćete za nekih 33 minuta. Ako vozite 75kmh prosečno, što je realnije stići ćete za 35 minuta. Ako ste pak vrhunski vozač koji vozi 110 kmh i smetaju mu ovi sporaći onda stižete za 23 minuta. To je 12 minuta razlike u odnosu na ono što je realno, a opet zakonom dozvoljeno.

    E sad, ajde da vidimo šta sve možemo da obavimo za 12 minuta. Pošto ste vi tako brzi, za razliku od nas sporaća, cenim da za tih 12 minuta možete da se istuširate, operete zube i recimo obavite malu nuždu.

    E sad, ono što bi želeo da vas zamolim je sledeće: kad sledeći put krenete ovim putem, nemojte se tuširati i prati zube (malu nuždu po potrebi), nema svrhe, nikakvo tuširanje i pranje zuba neće potrti činjenicu da ste smradovi. Opet, sa druge strane uštedećete tih vaših cenjenih 12 minuta tako da možda i nećete divljati i tako ugrožavati tuđe živote.
  • Dejan

    24.07.2019 10:15
    servusi
    Evo par cinjenica ! Vozac alfe se vracao sa mora, umoran da umorniji ne moze biti, nije upste reagovao na auto iz suprotnog pravca, vozaci u alfi nisu bili vezani, meriva po sebi je krs od auta i ne moze da ide brzo, na tu sirinu puta stane 4 auta, novinari su tokom decenija pisanja naucili spore vozace da ostane nazivaju bahatim vozacima, kad neko brzo vozi od oko 100km/h vise je skoncentrisan na voznju ispred sebe a ne kad neko mulja na 60-70 i vozi uz punu belu linijiu, e tu nastaju saobracajne nesrece, nikako ne moze da se proceni koliko treba brze voziti da bi ga pretekao. Kompletan komsiluk oko nas ima na ovim regionalnim putevima 90km/h ogranicenje, sto to govori da treba brze da se vozi. Srbistan je mesavina losih puteva, losih vozaca, vozaci sa losim navikama iz milosevicevog doba, kruzni tok je enigma u saobracaju ! Cesto ste videli nemacke tablice, stao baja pored kafica da popije kafucino i pokaze kaki aufo ima, to je ta losa navika, ajd da to uradi u nemacku, lele sve bi puclo od evrica na kazni !
  • NS65

    24.07.2019 10:13
    Strašno
    Čitam komentare i ježim se ; sve nervozni Šumaheri i Laude. Da je koje sreće da barem 50% naših vozača dođe u priliku da vozi po razvijenim zemljama shvatili bi koliko su glupi, primitivni i koliko nemaju znanja. Da smo iole tolerantniji i da autoškole obučavaju kandidate za učestvovanje u saobraćaju, a ne za polaganje ispita pa dalje kako se snađeš, ovakvi se slučevi ne bi tako često dešavali. Mogao bih još ali čemu....
  • .

    24.07.2019 10:04
    O sporim vozacima
    Stariji rigidni vozaci ce uvek da kritikuju mladje vozace koji voze sporo a sami nisu upoznati sa propisima, odnosno da vozila sa oznakom "П" moraju da se krecu 10km/h manje od dozvoljene brzine...

    A to sto osoba od 62 godine pretice u city subcompaktu samo po sebi ne zvuci ni malo bezbedno. Ako gresim dusu, zabole me, nemojte se truditi da me ispravljate, video sam previse toga i imam svoje stavove.
  • Drum

    24.07.2019 10:02
    @dijasporac
    Eto kada me vučeš za jezik, da ti pojasnim. Fakultet je FTN, a ne sega mega.

    Merodavno vozilo, da druže, kada su rađeni naši putevi, bar njih većina, merodavno vozilo je bilo Fićo, Stojadin, jer su nam putevi pravljeni iz tog vremena. Kao merodavno vozilo se uzimalo po statistici koje je najčešće na našim putevima.
    Osobine merodavnog vozila su potrebne:
    - vučna sila vozila, da bi odredio max podužni nagib puta kako bi to vozilo moglo da se kreće određenom brzinom uz taj nagib, takođe potrebna i za postavljanje uslova za preticajne dužine
    - kočiona sila, za određivanje potrebne preglednosti, kako bi se mogao zaustaviti na vreme ako uoči prepreku
    - max bočno ubrzanje koje to vozilo može da izdrži, za određivanje min radijusa krivine, parametre pralaznih krivina, kao i poprečni nagib puta, koji zavisi od računske brzine i radijusa krivine

    Iz ovih navedenih parametara, dobiješ podatke koji su složeni u tabele i dijagrame koji se koriste pri projektovanju puta.
    Brzina zavisi od vrste terena i vrste puta, ali se do te brzine došlo preko gore navedenih parametara. Jer npr. u planini nemaš uslova da postaviš min radijus krivine 350 m, nego mora biti npr. 120 m, pa onda brzina neće biti 80, nego 50 ili 60, bez obzira da li je to magistralni put ili ne.
    Nije isto da li voziš običan ili neki sportski auto, koji krivinu može da prođe većom brzinom.
    Da su paramateri uzeti za npr. Porše, tada bi ljudi sa običnim autima pri vožnji po ograničenju često izletali van puta.
  • Drum

    24.07.2019 09:35
    Kako ljudi bukvalno shvataju...

    Ako vozim 80-100 ne vozim i kroz naselje i kroz krivinu i bilo gde. Vozim iznad ograničenja ako nema gužve, ako je put dovoljno pregledan. I ne vidim razlog da na putu koji je dovoljno širok i pregledan, u neko gluvo doba noći vozim po ograničenju. Kao što sam napisao u prošlom komentaru, ne divljam, ne pretičem po svaku cenu. Ako stignem kolonu kojoj ne vidim početka, ne pretičem kao neki, jer nema svrhe.

    Ne smetaju mi vozači koji voze po ograničenju, ali mi idu na nerve oni koji voze ispod. Recimo dobar put, pregledan, magistralni put u ravnici, oko puta njive, a onda stigneš nekog ko vozi takvim putem 60, na dozvoljenih 80. Nije da se meni žuri ili sam nestrpljiv, ali ne želim da u putu od A do B provedem 3 sata, ako mogu 2.

  • Za andraka

    24.07.2019 08:36
    Sporo vozilo
    Andrak, kazete sporo vozilo nije izazivac saobracajnih nesreca, ono samo napravi kolonu... mislim da ste dovoljno napisali, ali takodjer mislim da ne shvatate sta ste napisali... i kolona moze biti uzrok saobracajnih nesreca... ne samo ludak koji zuri...
  • Kać

    24.07.2019 07:37
    Molba Zrenjanincima
    Kad vec pricamo o vozacima i putevima skrecem paznju vozacima iz Zrenjanina da tamo gde postoje dve kolovozne trake za voznju sluzi desna, a leva za preticanja. Neverovatno je da gotovo svi vozaci sa ovog podrucja (reg.oznaka ZR) voze uporno levom trakom i nemaju nameru da propuste vozila koja idu brze i zele da ih preteknu. Mozete im ablendovati, mozete trubiti, mozete raditi sto god hocete, ne reaguju. I tada ih, u velikom broju slucajeva, brza vozila preticu sa desne strane sto je veoma opasno, i naravno protivno saobracajnim propisima. I, kada uspete nekim gestom,ili vec neznam kako da priupitate takvog vozaca zasto to radi on se cudi, nije mu jasno sta tu nije u redu. Sa ovakvim situacijama srecem se svaki dan na putu od Kaca prema Novom Sadu, a ista zapazanja imaju i mnogi drugi vozaci koje poznajem. Da li je u pitanju saobracajna nekultura ili ih tako uce u auto skoli neznam, ali znam da je ovo vema opasno.
  • Neznalica

    24.07.2019 06:43
    Sa iskustvom
    Decenijama nisam u Vojvodini video po pravilima izgradjen put, bez kontrakrivina, sa valovima za bujice na celoj dužini i sa adekvatnim nagibom, "tačke" duž celog puta, oznake na početku i kraju svakog mosta sa nazivom reke, ukopane drenažne cevi svugde gde treba, uvek otkošeno sa strane, drvoredi ili bar šiblje kao vetrobrani na pravom odstojanju od ivice koliovoza itd. Jedino što je onaj Cicmil naložio da odradie pokaznu vežbu na deonici Rakovac-Zmajevac i kod prilaza etno-selu Vrdnička kula. I to posle 70 g od gradnje. Medjutim, put Sr. Karlovci-Banstol-Indjija mogao je bolje da se uradi.
  • Andrak

    24.07.2019 06:22
    Spora vozila
    Vi gospodo, koji krivite spora vozila, i govorite da su ona uzrok nesreca na putevima, ne lupetajte gluposti! Sporo vozilo, jedino napravi kolonu iza sebe kada je malo veci promet u saobracaju, ali ne izazove nesrecu! Nesrecu izazove manijak kome se zuri, i koji se nadje pametan da obilazi kolonu, a nema uslova za to! A inace da dodam, na ovom Zr putu, kada vozis 80km/h, spadas u sporo vozilo i svi te obilaze!

    Jos nesto da dodam, kada je magla, ja ovaj Zr put izbegavam po svaku cenu!
  • Malo istine

    24.07.2019 01:22
    @j1ggi @drum
    Sta vas dvojica ne razumete od :ZAKONOM DOZVOLJENA MAKSIMALNA BRZINA JE 80KM/H??? Drugari, svako prekoracenje brzine povlaci zakonske posledice. Ja nemam para za kazne.
    Za vase prohteve obratite se zakonodavcima, ne smarajte i ne ugrozavajte narod. Uostalom, ne bih rekla da se cesto vozite tim putem. On je sve, samo nije pregledan. Nije projektovan za kamikaze vec za umerenu voznju.
  • Pera

    24.07.2019 01:19
    Produzene vozacke
    Tuga..A doktori daju mislenje I onima od 80 da su sposobni za voznju!!!Refleksi 0 a mladi bahati!
  • Vladimir

    24.07.2019 00:57
    12.30
    Ne znam, jel pomenuo neko kako vremenski uslovi utiču na vozače? Kada su vrucine, vozači kao da su skloniji donošenju pogrešnih odluka. Onaj nesrecnik što je podleteo pod bus,kod Rumenke, čini mi se da je takodje bila vrucina. Ne znam, možda je i to bio faktor kod ove tragedije. Možemo samo da nagadjamo.
  • dijasporac

    24.07.2019 00:55
    Pazi kad ovaj "inzenjer gradjevine za puteve" prica o merodavnom vozilu za projektovanje puteva, koja je to laz. U Beogradu 100% nisi studirao taj smer a drugog fakulteta u Srbiji nije bilo, sem ako nisu otvorili neki novi sega-mega. Dakle putevi se projektuju na osnovu konfiguracije terena, za odredjeni protok saobracaja i u skladu sa propisanim brzinama (niko nece projektovati magistarlni put za brzine od 130lm/h ako je po zakonu dozvoljeno 90 km/h).

    Jos jednom, krajnja bezobzirnost i obest divljaka na srpskim drumovima, zatvarati u ludnice ljude poput ovih koji se javljaju sa komentarima tipa "ometaju me dok vozim 150km/h". Bolje ih zatvoriti na vreme, bar se sacuva poneki zivot na drumovima.
  • Mile

    23.07.2019 23:48
    Kad procitam ovde komentare jassno je otkud tolika smrtnost na nasim putevima. Kombinacija ovakvih vozaca i nasih puteva je definitivno recept za tragediju.
  • svetlana

    23.07.2019 23:02
    tuga
    Kako god bilo ali jedno je sigurno,ne treba nama rat i bombardvanje, mi ćemo se sami uništiti ,svako na svoj način,neko u saboraćaju,neko u kriminalnim obračunima,neko samoubistvom...Kakvo zlo sa nadvilo nad našom Srbijom?
    Što se tiče današnje saobraćajne nesreće svaki komentar je suvišan.Tragedija prevelika,tuga roditeljska doživotna , nedao Bog nikome tako nešto da doživi.Greške u saobraćaju su kobne i u većini slučajeva popravnog nema.Žao mi je mladih života koji će trunu i da ih prekriva crna zemlja pre vremena a i roditelja koji sa tom tugom treba da nastave život ako se to i može nazvati životom.
  • Siki Ns

    23.07.2019 22:58
    @ Vazd
    Gari moj,profesionalni vozac ne razmislja kao ti,ti si samo bahati nasilnik za volanom.Zasto u Svajcarskoj(a hvalis se da vozis po inostranstvu)na razvijas brzinu od 200km/h.Prvo bi zavrsio u ludnici pa ako bi i nekim slucajem izasao,za volan vise nikada nebi seo.A kaznu da ne pominjem.
  • KirkaYU

    23.07.2019 22:55
    ---
    Sudeći po komentarima, sve češće će biti ovakvih nesreća. Gomila stručnjaka. Tuga!
  • @Sova

    23.07.2019 22:31
    To se resava trajnim oduzimanjem dozvole. Pa otac vodi decu busom ili taxijem i do mile volje moze da kucka i cita poruke
  • Micika

    23.07.2019 22:24
    Alo alo
    Potraziti hitno u RMS odrednicu "ogranicenje".
  • biciklista

    23.07.2019 22:22
    @Drum

    U Japanu, gde su putevi mnogo bolji a automobili moderniji ograničenje na autoputu je 100 km/h. A ti se ovde hvališ da voziš toliko po ovim saobraćajnicama i još tvrdiš da bezbedno voziš?
    Kad saobraćajna policija počne da radi svoj posao nećeš ti dugo voziti...
  • JINS

    23.07.2019 22:10
    Za vikend na nasipu kod Pobede( šetam psa ili on mene kako se uzme), deda na mestu suvozača dečko oko 10-12 godina vozi, iza mladje dete snima. Za par godina , ali pre roka mali će tražiti kola ili ukrasti ključeve i biće belaja. Zamislite nekoliko desetina ili stotine takvih vozača. Biće mnogo gore na drumovima pre nego što bude išta bolje.
  • Veliki maestro

    23.07.2019 22:10
    .
    Srbija,zemlja u kojoj svaka budala misli da je bas on u pravu, a drugi nemaju pojma, sta je tolerancija. Odatlen pocinju problemi.
  • Sekretar Dejan

    23.07.2019 22:03
    Ovih dana oko 20h me pretice neki dekica u jugicu sa ugasenim svetlima. Ogranicenje 50, ja vozio oko 60, a on preko 80. Krivina, puna linija. Celim putem do NS-a sam ocekivao da naidjem na saobracajku koju je on izazvao.
  • Zoki

    23.07.2019 21:58
    pravilo
    Osnovno pravilo vožnje je odstojanje od vozila. Izračunati je jednostavno!!
  • Ozbiljna analiza

    23.07.2019 21:52
    Od svih 50 kometara,jedan jedini je primetio anomaliju na tom putu.
    Andrak svaka cast.
    Put ima tri krivine koje su na oko blage,ali su jako ne pregledne i opasne..na zalost iscrtane su isprekidane linije.saobracajni inzenjeri razmislite o tome..
  • Sova

    23.07.2019 21:41
    @Mile revizija vozackog ispita
    To bi bilo korisno, Ali svest vozača, generalno, je na veoma niskom nivou. Šta reći za oca koji vozi svoju DECU i usput čita poruke na telefonu i kucka poruke takođe. Gde je tu svest? Kako tome stati na put? Svi koji rade takve i slične stvari, svesnog ugrožavanja ostalih učesnika u saobraćaju, ubeđeni su da se ništa loše ne može desiti njima, loše stvari se "uvek dešavaju drugima". To se zove bahatost i neodgovornost.
  • Drum

    23.07.2019 21:19
    Vidim u komentarima ima onih koji imaju isto mišljenje kao i ja, a ima i onih za koje je sve preko 60 veoma suluda brzina i treba da postoji samo u naučnoj fantastici.

    Kao inženjer građevine za puteve, poznajem projektne elemente i norme za puteve.
    Naši putevi su projektovani i pravljeni pre mnogo godina, kada je merodavno vozilo bilo Stojadin. Današnja auta, pa čak i ona od pre 20 godina su u smislu stabilnosti i sile kočenja daleko ispred tog Stojadina. Druga stvar, kada se projektuje put, ostavlja se 20 km/h da tako kažem rezerve, projektni elementi su računati na brzinu od recimo 100 km/h, a ograničenje na tom putu će biti 80 km/h. Tako da sa današnjim autom ako voziš preko ograničenja i tih 20 km/h, nema bojazni da se može desiti tako lako da izletiš van puta. Što se preticanja tiče, to je druga stvar, ali opet današnja auta imaju veće ubrzanje, tako da je potrebna manja dužina puta da bi izvršio preticanje. Zato recimo u Hrvatskoj su na magistralnim putevima dozvolili 90, takođe, nije retko za videti u naseljima ogračenja od 70 km/h ako postoje uslovi, a ne kod nas, celo naselje je 50, pa bile tu 3 kuće na 300 m od puta ili bila kuća do kuće.

    Oni kojima je preko 60 prebrzo i koji kritikuju one koji po njima divljaju, pa eto onda sam i ja jedan od tih koji divlja kada naiđe na sporaća koji vozi 50 ili 60 putem kojim je ograničenje 80. A vozim uglavnom 80, 90, retko 100.
    Ako neko nije sposoban da ispoštuje ograničenje, ne treba ni da vozi.
  • j1ggy

    23.07.2019 21:07
    Nazalost, po komentarima na moj komentar, tacno vidim da vecina ovde nema dodira sa realnoscu.
    A mislim da je deplasirano i da pisemo kako se vozi u uredjenim zemljama i kako je tamo ogranicenje 90km/h van naselja i SVI voze toliko ili koji km/h na vise. Naravno, naidej se i tamo na kamion i sl., ali automobili voze tim tempom...

    A kod nas je ogranicenje na putu kao sto je ovaj, i na neprgldnim brdskim putevima isto.
    Sto nije isto u realnosti svih nas. Ovaj put je projektovan da bude brza saobracajnica, ali ponavaljam jos jednom: vozite 80km/h i problema biti nece. Nemojte voziti 60, jer usporavate cak i kamione. A tih koji voze 60 ili 70 obidjem bar 5 svaki dan. I to ludackom, warp brzinom od 100km/h, gde mi se prednji tockovi odlepljuju od zemlje i pogled mi se muti... A savetovao bih onima, kojima to jeste ludacka brzina, da preispitaju sebe...

    No, ima Ajnstatjnovih formula koje ja ne razumem bas najbolje, pa ne ocekujem da i svi shvataju i saobracaj i zivot, generalno...
  • Vazd

    23.07.2019 20:54
    Tibi
    Danas sam se nasao 2 minuta nakon udesa u koloni prema Zablju, pre policije i saniteta, jeziv osecaj...
    Cesto sam tim putem, nocu kada nema nikoga razvijao i do 200 km/h. Auto utegnut i put cist, a vozac siguran u svoje odluke i voznju. Ne moram reci da je ovde preko potreban autoput, ali glasaci sekte su na jugu, a ne u Vojvodini, zasto onda graditi ovde gde neces dobiti siguran glas...
    Neko je dole napisao najgori su vozaci koji "drze volan oberucke i stegnut pogled ispred sebe", bolju definiciju nije mogao dati.
    Uzmimo za primer jednu Nemacku, autobahn nema ogranicenja, ljudi voze koliko im odgovara, a stopa smrtnosti - najmanja u Evropi.
    Dakle, nije brzina problem, problem je sto oko 80-90% vozaca voznju gleda samo kao neku osnovnu potrebu i samo nesto sto mora da odradi, ne udubljujuci se u srz radnje, a takvi su i sa 60 km/h izuzetno opasni.
    Profesionalni sam vozac, vozim svuda po Evropi i mesecno predjem izmedju 3-4000 km na relaciji Holandija-Bugarska, govorim ovo iz iskustva i kao profesionalac.
  • Dragan

    23.07.2019 20:39
    .
    Kaže neko u komentarim "možda je ženi pozlilo".
    Moguće je naravno, samo... puno je nesreća ovih nedelja. Ne znam šta se dešava, ali mi se čini da je puno ljudi izgubilo razum. Pa po gradu, u ulici gde je škola, ograničenje 30 km/h, vozi se bar 60 km/h. Tamo kod Betanije. Ko prolazi tuda, zna o čemu pišem.

    Samo je trenutak dovoljan, pa da ne stignete na željenu adresu -.-
  • Milos

    23.07.2019 20:36
    @Malo istine

    Upravo to, ja često idem za NS i baš danas sam išao pola sata pre tog udesa. Uglavnom vozim izmedju 80 i 100kmh i svi me obilaze tako lako da mi nekad deluje kao da sam parkiran a oni samo prolaze. Brzine preko 100 se mnogo češće viđaju nego ispod 80, a traktori i slična vozila se lagano obilaze baš zato što idu smešno sporo, isto kao i da stoje.

    Šta je u ovom slučaju bio uzrok nemam pojma. A danas kad sam išao baš sam i sam zapazio da na dosta mesta ima visoke trave od koje se ne vidi vozilo iz suprotnog smera.
  • Rusofil_IQ0

    23.07.2019 20:34
    UFFFF idem cesto tim putem i to je katastrofa kad naidjes na konja koji ide 50-60kmh, uglavnom voze neki krsh ili spavaju za volanom, zalepe se ugalvnom uz belu liniju!!!
    ok ima i traktora ali njih je lakse zaobici, definitvno treba 2 trake i znak preporucene brzine gde ce se konji koji voze prepsoro ukloniti i sledeci put koristiti autobus ili taxi jer za voznju nisu!

    Ok ima i kretena koji preticu u 3 kolone i to je ludost takodje jer je put sirok ali je stvarno put jako los jer krivuda i masa deonica nema preglednost za obilazenje bas nabolje!
    Takodje kad se stvore kolone na rastojanju 2m a onaj prvi ne zna da obilazi iako onaj ispred njega ide 60
    Takvih konaj sam vidjao 10x nema nikog on stoji gleda i viri ko idiot ovi nazad se nerviraju kad krene saobracaj on iskace da obilazi ko necitav pa se posle vraca nazad!!!
    katastrofa koliko losih vozaca ima

  • Srdjan

    23.07.2019 20:19
    @dejan
    Slazem se, put je sirok za sve vrsta vozila, tudju gresku pri preticanju na putu NS-ZR je vrlo
    lako moguce izbeci, nije mi jasno sta se ovde dogodilo. Zao mi je nastradalih, tuga
  • Malo istine

    23.07.2019 19:55
    @j1ggi
    Niko ne vozi 60km/h na tom putu, nego je vama koji divljate 80km/h sporo. Cisto da te podsetim to je dozvoljena brzina na tom putu i nema ni govora o raspravi o smesnim brzinama preko 80km/h.
    Umesto registracije uvesti polaganje testova svake godine svima koji imaju dozvolu.
  • Ani

    23.07.2019 19:50
    Saučešće
    Možda je ženi pozlilo.. :(
  • Mile

    23.07.2019 19:48
    revizija vozackog ispita
    Cemu sada rigorozni tehnicki pregled, ponavljam hiljaditi put los vozac je problem!
    Potrebno je na dve godine raditi test vozaca dok se stanje ne popravi. No naravno kog novijih generacija i reviziju sumnjivih vozackih dozvola. Drzava mora obezbediti sredstva za to jer je ona kriva za prolaznost losih vozaca. Nikako ne treba zanemariti upotrebu telefona u voznji, posebno grupa vozaca koja krijuci u krilu telefon od policije, kuca poruke i gubi paznju.
  • dijasporac

    23.07.2019 19:44
    Citajuci komentare ukapiras koliko su ljudi u Srbiji van realnosti, koliko su bahati i neobrazovani pre svega. Cuj, spora voznja je cesto krivac za saobracajne nesrece, krivi su vozaci koji idu ispod dozvoljene brzine na putu pa izazivaju domace Sumahere da ih preteknu. Majko bozija, jel su raspustene ludnice u Kovinu i Padinskoj Skeli?
    Docepali se majstori nekog polovnjaka iz Nemacke za 4-5 hiljada eura i divljaju po drumovima a smetaju im ljudi koji voze nekom normalnom brzinom i pridrzavaju se propisa, izgurali bi ih sa puta, cak traze i da ih policija kaznjava. Cujete li vi sami sebe, razumete li vi sta pisete kad vec ne razumete saobracajne propise koje ste navodno polozili?

    Poginule su dve sestre, jedna porodica je ostala bez dece, a neka druga je izgubila majku, mozda baku, to je tragedija. Neki mlad covek je izlomljen, mozda ce ostati ivalid. Sve zbog nepaznje, sve zbog hitnje, mozda i bahatosti.
  • The undertaker

    23.07.2019 19:22
    Broj negativnih poena koje su dobili pametni komentari najbolje oslikava stanje svesti ovog naroda - okostalo, ucaureno i bez zelje da razmislja logicki i da menja svoje ponasanje, ukljucujuci i ponasanje u saobracaju.
  • Ne jurite ljudi!!!!

    23.07.2019 18:59
    Ništa nije preče od života!
    Zašto????? Zašto obilaženje???? Čemu žurba na putu??????? Ne jurite ljudi!!! Nikada! Nikad ništa nije preče od života!! Ostavite telefone u gepek kad vozite! Ne obilazite ako nije 100% čisto i pregledno! Gledajte! Mislite da šta drugi vozači vide ili ne vide!!!! Bože, pomozi porodicama. Duboko saučešće porodicama. Tuga, tuga..
  • @j1ggy

    23.07.2019 18:25
    "I onda naidjes na nekog ko vozi 60km/h, a ti recimo vozis 80 ili 90 km/h (sto je na tom putu smesno) i onda moras da preteknes, a nemas iskustva, sposobnosti itd."

    Ne moras. Mozes i da usporis, pogledaj dole, odmah pored papucice gasa je kocnica...
  • @bljuc

    23.07.2019 18:09
    strpljenje
    To sto si ti opisao nije bas tacno. Moras da izaberes, u slucaju da se nadjes iza vozila koje ide sporo, da li ces da budes strpljiv i da cekas pravi trenutak za preticanje, ili neces biti strpljiv i gledaces sto pre da zaobidjes vozilo? Hoce li pobediti motiv zurbe ili motiv strpljenja? Kao kada ides na posao na primer, pa ne krenes na vreme nego malo kasnije, da li ces da se provlacis izmedju vozila i vozis brzo, ili ces da vozis polako i bezbedno, bez obzira sto ces zakasniti? Da li ces u tom momentu izabrati motiv zurbe ili bezbednosti mnogo zavisi od karaktera vozaca.
  • deda

    23.07.2019 18:08
    izgibosmo bez zrna baruta, strasno i zalosno, sacesce porodicama
  • j1ggy

    23.07.2019 17:51
    Tu je problem bahatost nasih paora, koji su kukuruz posadili na 5 metara od kolovoza, a zona puta je 15 metara dalje. Putari nisu pokosili travu 3 meseca i narasla je vise od 1m u visinu i stvarno je losa preglednost kada se prilazi nadvozanjaku od ZR. I onda naidjes na nekog ko vozi 60km/h, a ti recimo vozis 80 ili 90 km/h (sto je na tom putu smesno) i onda moras da preteknes, a nemas iskustva, sposobnosti itd.

    Nazalost, mnogi (zene pogotovo) se nabiju u zadnji kraj kamiona i onda izviruju, a mogu da se odmaknu 50ak metara iza i da vide 1km ispred da li ima nekog, jer je taj put krivudav i ima lepu preglednost, ako se prate krivine...

    Meni su veci problem bili ti, koji se nabiju iza kamiona i izviruju, a ja sam vozio 100m iza njih i video da nema nikog 1km ispred, a oni i dalje izviruju u momentu kada ja preticem i njih i taj kamion.

    Zao mi je ljudi, na kraju krajeva... Ali imamo jako mnogo nesposobnih vozaca, koji ugrozavaju saobracaj sporom voznjom. Oni koji voze (malo) brze, najcesce imaju i znanja i iskustva za voznju od 100km/h na tom putu, sto je realno i nije neka brzina. Ponavljam, na tom putu...
  • mrva

    23.07.2019 17:51
    jezivo!

    @gradjanin

    potpuno se slažem, veoma tačan komentar!
  • Malo istine

    23.07.2019 17:44
    @gradjanin
    Spora vozila nisu problem ako se vozi do 80km/h sto je dozvoljena brzina na tom putu,ALI vecina vozi 90-110. A to sto su traktori na putu prijavite -ko je zaduzen za atar?...GDE SU LETNJI PUTEVI??????? (Lenije uz put)
  • Mišel Muton

    23.07.2019 17:39
    @gradjanin
    Ja ne mogu da verujem da je ovo napisao vozac, ukloniti sve koji ne mogu brze od 60?! Tebi treba oduzeti dozvolu, ti si potencijalni krivac.....zivac!
  • Obilaženje

    23.07.2019 17:30
    @obiđime
    Vozač sam preko 20 godina i vozila sam na stotine kilometara bez pauze i van naše zemlje. Ovo mi je svakodnevna putanja do posla i ne mogu reći koliki pritisak se stvara na obilaženje. I to ne radnih mašina, već automobila u kojima vozači mile, telefoniraju, slikaju se i sl.
    Za čas se stvori kolona. Nebrojeno puta obilazak prođe za dlaku. A sve vrca na putu od nekog besa i žurbe.
    Policija postavljena uvek, ali uvek na istom mestu, evt na još jednom, takođe poznatom, gde svi usporavaju.
  • Dejan

    23.07.2019 17:14
    Posao
    Potpisujem na papir, nema vece opasti na putu gde zgadija vozi 72km/h ili ispod 50km/h,kad vidim obe ruke na volanu,cvrst pogled napred kao u konja, recept za tragediju ! Ovde me cudi to sto na ovoj sirini puta mogu komotno da stanu 4 auta a da se ne dodirnu, u slucaju makazica ili hitne pomoci nije problem skloniti se jer ima mesta za sve ! Nasa ministrica u rosse sljemu je proglasila ovo za super brzi put a ogranicenje 80km/h ! Onda tu posadimo patriole sa radarima,kamionski transport,eto tragedije kao ova !!!
  • Rade

    23.07.2019 17:05
    Neuki vozaci i preticanje po svaku cenu.Svaki dan vidim ljude koji ulaze u preticanje na nepreglednim putevima i jedan u tro ovako zavrsi .
  • bljuc

    23.07.2019 16:56
    @gradjanin
    Najzad da neko pogodi sustinu! Spora vozila koja remete ritam uobicajen (dozvoljen) na odredjenoj saobracajnici su veca opasnost nego sto se misli. Policiji je uvek najlakse da uzrok vecine nesreca klasifikuje kao "neprilagodjena brzina". Tako je najlakse, nema udubljivanja, nema analize, nema potrebe da neko nesto radi, eventualno nauci, prosiri vidike... Nama treba ozbiljan posao da se sredi stanje u saobracaju, ali kao i za sve ostalo, kapaciteti za to ne stanuju vise ovde.
  • bljuc

    23.07.2019 16:49
    @socko
    Da li znas zasto u Holandiji nema preticanja? Zato sto NEMA POTREBE. Ako je ogranicenje 100 km/h magistralni put je projektovan tacno toliko (ili cak malo preko toga), i SVI voze ISTOM brzinom - 100 km/h. A kod nas? Na putu gde je ogranicenje 80 ljudi voze i 50-60 i naravno da se stvaraju cepovi, nervoza i povecava broj preticanja. A povecanjem preticanja drasticno raste verovatnoca udesa. Osnova bezbedne voznje je pracenje ujednacenog tempa okolnog saobracaja. Presao sam hiljade kilometara po Austriji i Sloveniji i video ZANEMARLJIV broj preticanja. Samo zato sto SVI znaju da voze i voze normalno. Sta mislite sta je bezbednije? Voziti 50 tamo gde vecina vozi 80 i ometati saobracaj ili se prilagoditi saobracajnom toku i voziti ujednacenom brzinom?
  • nenad

    23.07.2019 16:42
    raspala rupetina od drzave
    i to u istom danu nakon objave vesti da je tatin i mamin sin iz francuske u bmw u dobio kucni prutvor bez elektronskog nadzora za cetiri tesko povredjene osobe u kaficu u centru beograda pre 30 dana.
  • gradjanin

    23.07.2019 16:28
    xy
    Sad svi analiziraju ko je divljao, bahate vozače... Samo .
    Pošto su u oba vozila za volanom bile žene- teško je opaliti klasičnim oruđima " divlji, bahati,..". pa šta bi ?
    Nego , niko ne postavlja pitanje, a gde se dede taj što su ga preticali ?
    Zašto je vozačica ( žene su manje agresivne i opreznije) uopšte preticala ?
    Koga ?
    e koga ? Tim putem idem svaki dan na posao ! firma mi gleda na taj put. Ne, nisu krivi oni koji "luduju" . i nema ih nešto, a i kad ih ima, to je jedan na dan . . A i taj stisne gas i ode.

    Ali, kad se na MAGISTRALNOM PUTU natrći traktor, gradski bus, građevnsko sokoćalo-kolona od pola kilomtera se stvori za minut ! i onda, naravno, umesto jednog koji "divlja" odjednom imaš 20 njih ! i kreće rulet !
    Pa dok je još trajao uviđa, iz kaća ka NS, ide traktor i vuče bostan ! i razvije svih 20 na sat !!
    Vojvodina živi od te zemlje, ali ipak treba uvesti neku granicu .
    Samo koda nas nema istraživanja ( ko da istraži) o tome koliko SPORA vozila izazovu udesa!
    A policija NIKADA ne zaustavlja te što mile !!
    Za početak : kao i na autoputevima, i na magistralnim putevima, uvesti ZABRANU za vozila koja ne mogu brže od 60km/h. Time smo sklonili : bicikliste, mopede, trotinete, traktore, gradjevince, gradse buseve...
  • @ns

    23.07.2019 16:17
    Kazna za bahatost u voznji i povecanje bezbednosti je oduzimanje dozvole.

    A ne novcana pljacka radi punjenja budzeta kako bi se hvalili suficitom
  • užasna tragedija

    23.07.2019 16:12
    @ Srbija

    Smatram da je krajnje neumesno politizovati ovakav težak i tužan dogadjaj.Budimo bar razumni i svesni ljudi kod komentarisanja ovakvih strasnih nesreća, kad već ne koristimo svest i razum u saobraćaju. Saučešće porodicama poginulih.
  • Novosadjan

    23.07.2019 16:01
    Svi pametnjakovici pljuju po autovima a glavni krivac su neuki ljudi vise od pola vozace nezna osnovna pravila o poznavanju auta da ne govorim
  • socko

    23.07.2019 15:53
    Holandija, regionalni putevi, slični tom putu NS - ZR: put je čak nešto i uži, ima otprilike pola zaustavne trake sa svake strane, puna linija celom dužinom puta, nema raskrsnica već su svuda kružni tokovi. Po jedna saobraćajna traka u svakom smeru, najčešće između traka ima "uzdužni ležeći policajac". Ograničenje 100 km/h.
    Nema preticanja.
    Niko nije nervozan.
    Nema bahatih.
    Nema povređenih i mrtvih.
    Policija?
    Planeri?
    Vozači?

    Aaaaaloo ljudi, dokle ????
  • miky

    23.07.2019 15:52
    @Uzas
    ...Ljudi ginu u ovoj zemlji kao da je rat.
    Vreme je nesto ozbiljno menjati."

    Na primer nekulturu i bahacenje.

  • Lider regiona

    23.07.2019 15:43
    Zasto je sramota voziti normalno ?
  • Vozač

    23.07.2019 15:42
    Jadne žene. Na mestu na fotografiji je blaga krivina koja uz žbunje koje štiti od vetra i snega doprinosi slaboj preglednosti.
  • bljuc

    23.07.2019 15:37
    Kako sejes...
    Kao i sve u zemlji, i skolovanje buducih vozaca u autoskolama je dozivelo sunovrat u poslednjih 30 godina. Ovo sto imamo sada su samo posledice losih izbora u proslosti. Nasi ljudi NE ZNAJU da voze. Nemaju dovoljno prakse, nemaju znanja, nemaju vestine, ne poznaju zakone fizike niti granice mogucnosti svojih automobila. Niti zele da nauce. Bahato, bezobrazno, primitivno. Bas kao i sve drugo oko nas.
  • Andrak

    23.07.2019 15:31
    Eh...
    Taj put je samo prividno ravan, bez krivine... ali prilicno je vijugav, i nepregledan! Na ceo put mogu da stave crnu tacku komotno!
    Tuga zbog pogibije! Saucesce porodicama stradalih!
  • Nestor

    23.07.2019 15:29
    Preticanje
    Stručnjaci za saobraćaj često upozoravaju da je preticanje najčešći uzrok pogibija u saobraćajnim nezgodama, jer se povećava mogućnost sudara u mnogo većoj brzini od redovne. Gde ljudi žure, pitanje je.
  • Muke naše...

    23.07.2019 15:22
    ...sa svakom vlašću
    A bitno je da ravimo autoputeve ka Kosovu, Bosni,i Crnoj Gori, po 20 bulevara u Beogradu i oko njega, a Vojvodina nema ni dve trake sa zaustavnom izmedjunpr. N. Sada i Sombora i drugih središta okruga a izmedju njih da ne govorimo. Bar da su rupe zagladjene. Sramota!
  • Goran Novi Sad

    23.07.2019 15:19
    Srpski putevi
    Nažalost ginu u većini nevini ljudi. Obično u saobraćajnim nezgodama ginu oni na zadnjim sedištima koji misle da nije potrebno da se vežu. A o putevima u Srbiji da ne govorimo. Tunel kroz Frušku Goru se gradi pre svakih izbora. Krade se na sve strane, a od tih provizija koje se uzimaju najviše u gradjevini moglo se izgraditi puteva i autoputeva...Pa šta mislite koliko stvarno košta izgradnja auto-puta...a koliko se naplati.
  • Večite

    23.07.2019 15:15
    Laži o putevima- pred izbore
    Saucesce porodicama.
    Ova deonica je odavno trebala imati po dve trake u oba smera. I sad pred izbore ce opet lagati ovaj narod da grade i prosiruju put NS-ZR- BG.
  • NS

    23.07.2019 15:12
    Tragedija
    Siroko, ravno pregledno i dogodi se ovako nesto.Neki ljudi jednostavno nisu za volan.Mogli su da se izbegnu kako su hteli.
  • Nišlija

    23.07.2019 15:09
    @Srbija
    Niste Vi druže/drugarice bili južnije od Vrčina, pa ne znate šta je zadnja rupa na svirali.
  • ns

    23.07.2019 15:02
    Nema vozaci kod nas su decenijama nekaznjavani za bahatost u vožnji. Kada bi policija radila svoj posao i lupala kazna a ne okretala glavu naucili bi se reda.
  • S

    23.07.2019 15:00
    Mozda da malo podšišaju travu pored puta. Put je ravan,ali vidljivost nula i u najmanjoj krivini.
  • Mislilac

    23.07.2019 15:00
    Šta promeniti
    Taj deo puta je ravan, dobra vidljivost i to očigledno nije dovoljno. Izgleda da je jedino rešenje fizički razdvojiti obe trake nekim ogradama.
  • Bradilko

    23.07.2019 14:59
    Jogi letači
    Ne pomaže ni 5 radara tu. Jogi letači su među nama. Bezobrazni, bezobzirni, loše procenjuju brzine prilikom preticanja, vozi se daleko preko ograničenja, automobili kojima pretiču poodavno su u lošem stanju i nisu za uletanja i brza preticanja...
  • Filip

    23.07.2019 14:53
    Nema dana da neko ne pogine
    Nesto nije u redu! Koliko smo postrila kazne, menjali Zakon o bezbednosti saobracaja, uveli kamere, presretace, pojacali kontrolu,...., a ljudi ginu svakodnevno? Ovde nesto stvarno nije u redu!
  • Srbija

    23.07.2019 14:51
    Put Ns-Zr
    Ne daj Boze nikom, ali cinjenica je da je Novi Sad odavno poslednja rupa na svirali u ovoj drzavi! Ne ja nisam autonomas, ne ja nisam za veliku Srbiju, ja sam za Najvecu Srbiju, ali fakat je da je Vojovodina dobila autoput u 21. veku! A motorni put sa po dve trake u jednom smeru odavno je trebao da se napravi do Zrenjanina, saobracaj je preopterecen!!! Sramota!!! Gde su sad ti silni politicari sto vole Vojvodinu, sta ste uradili po ovom pitanju!???
  • Jovan

    23.07.2019 14:42
    Ravan put, dobra vidljivost, ali ne vredi... nesmotrenost, velika brzina... nepoštovanje pravila saobraćaja... jesu li putnici bili vezani? Ne znam... sve je više ljudi na ulici koji ne obraćaju pažnju na svoju okolinu. Onda se dese ovakve tragedije. Pa, zar vam život tako malo vredi? Zar je biti obazriv postalo zaista sramota u današnje vreme, pa treba da čitamo ovako nešto? Žao mi je što se ovako gase životi, zbog gluposti. Žao mi je porodica koje sada treba da tuguju... nisu morali da tuguju. Ne brže od života!
  • Uzas

    23.07.2019 14:18
    Tuga
    Totalno ludilo.
    Ljudi ginu u ovoj zemlji kao da je rat.
    Vreme je nesto ozbiljno menjati.
    Saucesce

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna