02.10.2009.
•
02.10.2009.
•
Manifestacija „Kulturni vremeplov“ organizuje se kao promocija tradicije i kulture Novog Sada, Vojvodine i Srbije, kao privlačnog i toplog ambijenta za stvaranje nacionalnog brenda kroz prednosti koje naše okruženje nudi. Dešavanje je predstavljeno kao „jedan dan šarmantne Srbije“, a program se odvija na Petrovaradinskoj tvrđavi. Menadžer projekta Valentina Crnoglavac kaže da se ova manifestacija organizuje sa ciljem povezivanja lokalnih samouprava u Srbiji i saradnja sa zemljama u regionu i Evropi.
Počinje se seminarima na temu kreativne industrije i brendiranja manjih sredina.Vodiće se razgovori i o oživljavanju vlastitog kraja, o profitnim programima, mudrom ulaganju u festivale i kulturne programe, ali i oživljavanje privrede i industrije.Osim toga, organizovaće se i „vinska šetnja“, u Podzemnim galerijama Petrovaradinske tvrđave, u okviru koje će biti održan svojevrsni „performans vinskih brendova“, degustacije vina, u kojima će učestvovati neki od renomiranih proizvođača vina u Srbiji.Uz kulturno-zabavni i muzički program, očekuje se i učešće antikvara, kao i fijakerista, pa će okupljeni posetioci „Kulturnog vremeplova“ moći da uživaju u promotivnim vožnjama. Ono što posebno ističe „Epicentar“, inače ogranizator ove manifestacije, jeste koncept pod nazivom „Radom do iskustva i šanse na tržištu“, koji podrazumeva da u organizaciji festivala „Kulturni vremeplov“ učestvuje desetak mladih, visokoobrazovanih i nezaposlenih ljudi, koji na taj način dolaze do mogućnosti da zarade, ali i da se stručno usavršavaju u mnogim sferama poslovanja.