Menu 021

Google postao najvredniji brend na svetu

Kompanija Google je postala najvredniji brend na svetu, navodi se u novoj studiji.
Info 05.02.2017. | 18:30

Google je tako preuzeo lidersku poziciju od Applea koji je na prvom mestu bio od 2011. godine.

U izveštaju nezavisne konsultantske firme Brand Finance za 2017. godinu, vrednost Googlea je procenjena na 109,5 milijardi dolara, što je za 24 odsto više u odnosu na prošlogodišnju vrednost od 88,2 milijarde.

Na drugom mestu je Apple čija vrednost je u odnosu na prošlu godinu pala za 27 odsto i sada iznosi 107,1 milijardu dolara.

"Apple je prekomerno iskoristio poverenje klijenata i nije uspeo da ostvari značajne dobiti od novih proizvoda kao što je Apple Watch. Takođe nije doneo inovacije koje su klijenti očekivali", navodi se u izveštaju.

Apple sada mora da se bori s konkurentima iz Kine kao što su Huawei i OnePlus, a tu je i Samsung.

Procenjen na 106,4 milijarde dolara, na trećem mestu najvrednijih brendova sveta se našao Amazon. Ta kompanija je ostvarila porast vrednosti za 53 odsto u odnosu na prošlu godinu i približila se najskupljim brendovima Googleu i Appleu.

Autor: 021
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest