Život
05.09.2011.
20:56
Nacionalnoj asocijaciji turističkih agencija YUTA do kraja avgusta pristiglo je 45 prigovora putnika na kvalitet smeštaja, prevoz i ishranu. Od ukupnog broja prijava, devet tužbi podneto je Arbitražnom sudu Asocijacije.
  • Begečka nana

    06.09.2011 13:21
    Naravno, kad sam pogledala da treba da platim 3.000 Dinara da bih uložila YUTI žalbu, i statistiku na njihovom sajtu, koliko žalbi je priznato - odustala sam. Bilo mi je jasno da je u pitanju ona stara "Kadija te tuži, kadija ti sudi". Pri tom, netačno je da su pouzdane samo agencije koje su članice Yute, najbolja agencija čije smo usluge koristili, upravo nije bila članica, i nije morala da radi po pralvilima Yute, koja štiti domaću aviokompaniju, pa sve agencije članice moraju da lete JAT-om ili još gore Aviogenexom.
    Institucija turističke inspekcije, bar u NS-u, je potpuno beskorisna, 3 puta sam išla kod inspektora sa komplet dokumentacijom, i nije znao da mi kaže da li na osnovu toga mogu dobiti spor ili ne. Pri, tom, njihova odluka nije obavezujuća, tako da.... džabe ste krečili.
    Najbolje je (kažem iz sopstvenog iskustva) poslati zahtev za obeštećenje samoj turističkoj agenciji, pa se sa njima nagoditi, ne dobijete baš ceo iznos koji tražite, ali bolje vrabac u ruci, nego golub na grani. Čekati na državne organe da obave svoj posao - lipsanje je do prolećne trave.
  • 06.09.2011 05:38
    Naravno.. kad je manje turista.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna