Kuda mislis da sleper dodje na Bogojevo ako ide za hr , ja nezz koji autoput vodi do tamo . a druga stvar 80 posto slepera koji se tuda krecu su iz Sombora , Apatina i idu na tu stranu sto je i jedini put iole isplativ .... ZABRANA NEVAZI ZA MESTO UTOVARA ISTOVARA momak tako da znas .
To da nema policije na ovom potezu je paušalna ocena. Svakodnevno vidim patrolu policije u B. Petrovcu, upravo na ovom pravcu, i svaki put kad vide kamion, zaustavljaju ih. Da li plate "putarinu" policajcima ne znam, ali evidentno postoji kontrola.
Jedan od najopasnijih, a najslabije održavanih puteva!!! JKP održava samo deo do raskrsnice u Rumenci za Kisač, a ostatak puta - ko zna, vlada preduzeće iz Odžaka, koje je na 50 kilometara, pa samo jednom godišnje pokrpe rupe... Dosta je videti travu pored puta, koja nekad dostigne dva metra... A iako put nije građen za teretna vozila i zabranjen je za njih, policija to ignoriše. A kamioni, kako bi izbegli autoput kad idu za Mađarsku i Hrvatsku, po pravilu idu tuda... I onda se pitamo ko je odgovoran za bezbednost saobraćaja... Umesto da debeli policajci sede na izlazima iz naselja i love "na siguricu" one koji voze 51 km na sat, bilo bi dovoljno da drastično kazne svaki šleper koji ide tim putem i isključe ga iz saobraćaja i već bi se videli rezultati... Ali, teško je to, treba raditi i sačuvati obraz... A takvi valda ni ne završe radeći u policiji...
Što se tiče sečenja linije, na žalost nisu samo kamiondžije problem i ne samo na potezu ka Bačkom Petrovcu.
Po gradu i bližoj okolini takođe premnogo vozača seče liniju. Svaki radni dan vozim od mosta Slobode preko Trandžamenta u Petrovaradin, tamo i nazad. Svaki dan barem 2 ili 3 vozila seku njihovu levu krivinu iako im dolazim u susret, i jasno se vidi da dolazim, i ne retko moram da se pomeram skroz u desno. Ovo je postalo toliko uobičajena pojava da je doslovno jezivo. Toliko "bolenje q..." za druge učesnike u saobraćaju i za sebe da zaista zaista mora da se rešava, HITNO!
ja cesto idem na relaciji ns-backi petrovac, taj put koriste kamioni, koji obavezno voze preko linije...
posto im je preuzan put, cepaju konstantno liniju i voze kao da su na autoputu...
moras dobro da se sklonis, skoro da sidjes s puta da bi izbegao nenormalnog kamiondziju...
a kada ih zaustavi policija, daju im koji dinar i nastave dalje..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Muškarac poginuo, a mladić povređen u udesu kod Rumenke
Info
•19.02.2015.
•06:15 > 11:04
Komentari 9
Igor
marko
rade
Jogi Letač
N.D.
Tarifa sa prolaz kamiona na toj deonici iznosi izmedju 5/10 Evra
ma
@komsha
Po gradu i bližoj okolini takođe premnogo vozača seče liniju. Svaki radni dan vozim od mosta Slobode preko Trandžamenta u Petrovaradin, tamo i nazad. Svaki dan barem 2 ili 3 vozila seku njihovu levu krivinu iako im dolazim u susret, i jasno se vidi da dolazim, i ne retko moram da se pomeram skroz u desno. Ovo je postalo toliko uobičajena pojava da je doslovno jezivo. Toliko "bolenje q..." za druge učesnike u saobraćaju i za sebe da zaista zaista mora da se rešava, HITNO!
komsha
posto im je preuzan put, cepaju konstantno liniju i voze kao da su na autoputu...
moras dobro da se sklonis, skoro da sidjes s puta da bi izbegao nenormalnog kamiondziju...
a kada ih zaustavi policija, daju im koji dinar i nastave dalje..
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H