Info
14.06.2014.
09:59 > 13:25
Građani će morati da plaćaju 500 dinara za TV pretplatu, po cenu da im izvršitelji zbog duga zaplenjuju imovinu.

Komentari 103

  • 18.06.2014 16:15
    bravo
    Nije problem.Platicemo i ovo kao i dimnacarinu.........samo u Limburgu mesecu,a gospoda kada dodju za plenidbu neka mole boga da ne budem kuci posto je bolje u prdekani nego na slobodi
  • Isto kao i

    16.06.2014 09:48
    odžačarina!

    Ako RTS NIJE SPOSOBAN da se sam finansira iz reklama,treba da se UKINE!

    Firma koja loše posluje(nerentabilna,neekonomična i neefikasna) pa silom parazitira na račun države,
    odnosno nas poreskih obveznika,ne treba da postoji,pogotovo ako ima loš program koji niko ne gleda!!!
  • Anonimno

    15.06.2014 12:28
    Ukinite RTS! Najbolje resenje za sve nas :D
    U mojoj kuci se taj program ne gleda!I ne placa se, niti ce se placati. . . slobodno mozete da ukinite gledanje istog, a da plenite imovinu, strasno, nakrali ste da ne znate ni sami koliko para imate, ne mozete da prebrojite! Mucite i terorisete jadni narod, sa svih strana ste stisli, da nema dalje, a napredka nigde o.O Zakljucak je jasan. . .
  • pero

    15.06.2014 06:36
    nemam tv
    imam brojilo ali nemam TV a sta da placam
  • deki

    15.06.2014 06:24
    placanje
    Necemo mi nista placati, to je vas zabavnik i vi ga gledajte.
  • vox

    15.06.2014 06:10
    sloboda izbora
    U ovoj drzavi trebalo bi da svaki gradjanin ima slobodu izbora, a to znaci da svako odlucuje sa kim ce da potpise ugovor o koriscenju usluga u ovom slucaju tv program, tako da ako necu da koristim odredjenu tv stanicu, ima nacina skremblovanja, i tacka, a ono sto hocu da gledam placam i tacka. Trazimo SLOBODU IZBORA TO JE NASE PRAVO sa kim cemo potpisati ugovor u pruzenim uslugama tv programa i nista vise.
  • Lala1

    15.06.2014 00:28
    Javni medijski servis
    Svi javni medijski servisi treba da se finansiraju iz budzeta. Na taj nacin ce se obezbediti stabilno funkcionisanje istih.
    Sa druge tacke gledista, svaki gradjanin ima pravo izbora koje programe zeli da prati. Ukoliko domacinstvo ima elektricno brojilo, to neznaci da to isto domacinstvo prati sadrzaje RTS-a, RTV-a itd. U poslednjih 5 godina, RTS je izgubio kvalitet odnosno kvalitetne sadrzaje, a cenzura RTS-a je posebna prica. RTV je u poslednje vreme znatno poboljsala svoj program i imidz.
    Sve u svemu, Radio 021 je jos uvek najbolji sa najmanjim procentom cenzure.
    Blic je nakada bio dobar, a sada spada u kategoriju trece razredne zute stampe.Iznose netacne informacije i ponavljaju jednu istu vest u periodu od nekoliko meseci.
  • -

    14.06.2014 22:01
    -
    ne sirite paniku!
  • NNunited

    14.06.2014 21:19
    ono kao
    imam ugovor sa SBB-om. i ne koristim antenu. ne znam na kom sudu ce im proci da mi ista uzmu...
    jos da dodje do sudjenja , mogu da zaradim na dusevnom bolu sto mi prireduje javni servis ( RTS , RTV )
  • 14.06.2014 21:17
    Imam nekog olova ... te ako su raspoloženi da ga zaplene ...
  • megatrend

    14.06.2014 20:24
    sve su ovo smislili genijalci sa megatrenda. svaka čast moja usrana državo
  • 14.06.2014 19:54
    Pretplata ili smena
    Ako proguraju pretplatu treba svih 2.5 mio vlasnika brojila da potpisu peticiju za njihovu smenu
  • 14.06.2014 19:26
    2 550 000 x 500 din = 1275000000 mesecno.
    dalje racunajte. Neznam samo za cega ?
  • Сремац

    14.06.2014 19:10
    БУДАЛАШТИНЕ
    Имам уговор са СББ,скремблујте ми јавни сервис,изградите ми димњак и обезбедите ми грејање преко лета.Ако неко мисли да сам луд,јесам, све то плаћам,а не користим.
  • miki

    14.06.2014 18:44
    sramota
    kako vas nije sramota da sa novim televizorom koji sam kupio u ovlascenoj prodavnici pre 10dana ne mogu gledati hd kanale?Ko dozvoljava da ta roba ulazi u Srbiju ako ne moze ovde da radi????
  • Grujica

    14.06.2014 18:25
    NEĆU...
    da plaćam! Neka je plaća ko ju je i uveo.
    Jedina stvar koja valja na tom djubretu od televizije, je Milka Canić. A i nje nema 100 godina.
    S druge strane, šta nam nude? Bolji život N-ti put, Srećne ljude X-ti put....? Mislim stvaaarno....
    Kada počinje serijal Žikine dinastije? Nije bilo odavno...
  • 14.06.2014 18:20
    "Mi u Vojvodini cemo placati 70% RTV, a 30% RTS. Od 500 dinara 350 ide za nasu RTV.
    Bar mala uteha"

    Kako, pobogu može biti uteha to što ću 350 dinara plaćati amatersku televiziju koju ne gledam i koja ima cele dve dobre emisije.
  • 14.06.2014 18:08
    Ipak trebamo platiti, čim je premijer rekao to znači da je dobro za nas.
  • 14.06.2014 18:08
    ukinuti blic
    zar ne vidite da je dezinformacija, za sve je kriva petparačka novina blitz!!
  • ja

    14.06.2014 17:48
    A dimnicarina!
  • Grunf

    14.06.2014 16:37
    Ajde vise
    Bilo bi krajnje vreme da se ova prica zavrsi, pa kako god da se zavrsi. Ima onih koji su sve uredno placali godinama, kao sto ima onih koji nisu placali pretplatu godinama. Dakle, ili su ljudi bez razloga placali, pa da im se vrati novac, ili da oni sto nisu placali uplate razliku u budzet. Situaciju u kojoj neko placa, a neko ne vise ne bi trebalo tolerisati.
  • 14.06.2014 16:32
    ~Lala
    Ne gledam RTS i necu da placam!
  • 14.06.2014 16:25
    Mi u Vojvodini cemo placati 70% RTV, a 30% RTS. Od 500 dinara 350 ide za nasu RTV.
    Bar mala uteha :)
  • ja,napredno

    14.06.2014 15:43
    predlog za-zgražavanje?!
    Ovo najpre(sad ili odma")uvesti(eksperimentalno) u NS kao (naj)naprednom gradu.Kad je masovno prihvaćena tzv odžačarina,sigurno će i OVO proči u NS.Istovremeno,uvesti i komunalnu taksu na vozilo BECIKLO,jer ako ga i nemaš,sigurno si bar jednom u životu rabio isti(a ako si to već jednom činio-postoji opravdana sumnja da ćeš to ponoviti)...A i one sa triciklima odrapiti!Zatim-komunalni namet na (zlo)upotrebu dečjih kolica-jer ili imaš decu malu-ili si ih imao-ili si mogao da ih imaš-pa postoji opravdana sumja da ćeš...itd...Kolica za blizance-dupla tarifa!Ima tu još lepih zamisli koje bi trebalo da nam OSMISLI neki importni ekspert,a imamo mi i DOMAĆU PAMET za to.Ako sve ovo prođe u NS(a prošlo bi-kladio bih se)-preći na RIGOROZNO sprovođenje u celoj državi...
  • Limanac

    14.06.2014 15:27
    a šta ćemo...
    sa plaćanjem SBB-u?
    U normalnim uređenim društvima nema dvostrukog oporezivanja niti naplate, te stoga gospodo ko hoće da gleda njihov program nek gleda mi ostali već plaćamo kablovsku pa vi uterajte deo tog novca od nas. Mada lepo zvuči ideja i da nemamo javni servis, tada bih bar mogli da biramo na kom programu ćemo gledati utakmice, filmove...
    Zašto se vrši skremblovanje kanala i osuđuju gledaoci na praćenje programa preko RTS-a?
    Nije li to cenzura?
  • JustinaNS

    14.06.2014 15:09
    EPS šalje poziv za dostavu tačnog jedinstvenog matičnog broja građana (JMBG)- da bi imao potpune i tačne podatke o licima s kojima je u ugovornom odnosu. Mole da potrošači ispune ovu obavezu jer će se u suprotnom to rešiti sudskim putem. To je to: TV PRETPLATA. Kad imaju naš JMBG, to je kao da su s nama i sklopili neki ugovor, odnosno mi potpisali da pristajemo. Majstorski! Vredi svaku paru Jejla i Megatrenda!
  • 14.06.2014 15:01
    Utopija
    Imam kablovsku, i za neke programe kao što su sportski, hbo ili "oni" kanali moram dodatno da platim da bi ih gledao. Pa neka i javni servis Srbije bude kao i ti programi, da se dodatno plaćaju, ako neko želi da ih gleda. Što se tiče antenskog prijema neka ga "skrembluju", pa ko hoće da ga gleda ...
  • 14.06.2014 14:58
    gledam rts i jedem hleb od 3 dinara
  • 14.06.2014 14:56
    RTS
    ovo 500 dinara mesecno ima smisla jer ja to gledam kao kazna za oni koji gledaju to smece : )
  • opaaaa

    14.06.2014 14:46
    Narode moooooj
    Mazi dupe vazelinom, zabava pocinje......
  • 14.06.2014 14:32
    bice batina
    ko pleni moju imovinu zapamtice taj dan kada je pokusao da krade nesto od mene.. ja ne gledam vase sranje poput grand ili reprize iz 80ih godina..
    ni SP ne gledam na rts jer je kvalitet 0 ne cuje se ni publika nista, gledam samo nemacke kanale ..
  • 14.06.2014 14:15
    ko ovde treba da plaća
    ....narod sigurno NE za nametnuto ispiranje mozga.
    Ne terorišite nas jeftinim programom i istrošenim likovima koje gledamo, pa još to i da plaćamo.
    DOKLE VIŠE lažnih obećanja (jeftinija struja, ukidanje TV pretplate i šta sve ne...) da bi se domogli vlasti i uradili suprotno.
    Zaplenili ste ljudsko dostojanstvo.
    Čim se setite da cedite suvu drenovinu,
    pozovete se na EU.
    DOKLE VIŠE ?!
  • 14.06.2014 14:15
    ne placajte
    prete pa kod koga upali, niko nistaa nije placao i nikom nista, ko plati ispadne blesavi tupavi plasljivi rasipnik
  • Komentator

    14.06.2014 13:53
    Na predlog državnog sekretara Saše Mirkovića? Da li je to onaj Saša Miorković, estradni menadžer, bivši savetnik za snežne padavine u ministarstvu za puteve? Ako nije unapred se izvinjavam.
  • 14.06.2014 13:48
    "oni su drugačiji"
    Vučić reče tv pretplata će se plaćati do oktobra 2013., zatim reče plaćate pretplatu do aprila 2014. Jos uvek je plaćamo i to ne svi! Ne znam ni za jednog koji je sankcionisan zbog neplaćanja. Jel ovo država jednakih? Nije, nikad nije bila i nikad neće biti!
  • Slavisa

    14.06.2014 13:45
    Vlasnistvo
    Ako gradjani finansiraju RTS, onda su oni prakticno vlasnici RTS-a, a onda je logicno i da mogu utice na programsku semu, sto nebi bilo izvodljivo, tako da je ova prica o TV pretplati uz pretnje o zapleni suvisna ?
  • Pljeska

    14.06.2014 13:43
    Malo je!
    Metite hiljadu! Za bolje i nismo. Ne brinite, necemo se buniti!
  • Tja

    14.06.2014 13:43
    Neka dodju i uvere se da nemam TV i da mi ne treba pretplata i neka se tornjaju.
  • 14.06.2014 13:43
    Evo ja nemam tv,imam komp I gledam preko njega sta hocu.Stvarno ne bih placao,a ako dodju da plene,neka nose tv koji nemam.Postoji li zakon za mene I sta sada treba da placam vestacenja I advokate zato sto nemam tv?
  • Goran

    14.06.2014 13:37
    Samofinansiranje
    RTS treba da se profesionalizuje i da kako takva sama sebi obezbedi finansiranje kvalitrtnijim programom i racionalnijim odnosom prema troskovima.
  • Jelena

    14.06.2014 13:34
    El. brojilo = TV prijemnik ?
    A po kom osnovu se za svakoga ko poseduje brojilo elektricne energije, tvrdi da poseduje i TV prijemnik ?
  • 14.06.2014 13:21
    "A zar nije EU trazila da nam se povecaju plate?"

    Ne. Ali je tražila da se smanje penzije i da se poveća granica za iste.
  • v

    14.06.2014 13:12
    plaćaću za rtv vojvodinu pod uslovom da te pare ostanu u istoj tv kući a rts neka plaćaju srbijanci...ups pa oni ni struju ne plaćaju!
  • Student

    14.06.2014 13:06
    Ako kaze EU...
    Pa vi niste normalni.. da EU kaze da svi skocimo u Dunav ovi bi to uradili... Pa mi smo bili EU pre 1990! Ok je ideja EU al preterase ga.. da su rekli 50 din po glavi to bi bilo ok da nema reklama i propagande ali posto nije tako lepo cemo otici da zapalimo taj javni servis jer je smece pa necemo morati da ga placamo!
  • антипротиван

    14.06.2014 13:03
    будући затвореник, јер не дам!
    Ако се већ придржавамо европских закона, слажем се.
    Али морамо се, исто тако, придржавати и оних европских закона који кажу да услугу коју не желиш да користиш, не мораш да платиш!
    Исто тако, уговорни однос, који је обавезан за кориштење одређене услуге, не може бити једнострано заснован! Значи, ако ништа нисам потписао, не морам ништа ни да платим!
    По нашем закону о ТВ претплати је РТС ОБАВЕЗАН да САМ направи списак претплатника! Када је то урадио? Од када је списак потрошача струје валидан за списак ТВ претплатника? Значи ли то да на ходнику гледамо ТВ?
    Онда, по европском закону, је забрањена комерцијализација јавног сервиса, што значи број реклама је 0!

    Које је услове "наше право да знамо све" испунило???

    Кажите ви сад мени: Како у светлу европских закона можете да ме натерате да плаћам ТВ претплату?
    Ако ми образложите, по европским законима, ја ћу је плаћати! До тада, далеко вам лепа кућа!

    Једноставно питање тражи исти такав одговор.
  • Nada

    14.06.2014 12:58
    Nikada
    Necu da placam pretplatu.Ne zelim da prave budalu od mene.Vec mi otimaju novac od nocnih dezurstava i vikenda kao extreaporez.Gori su od zutih.
  • novosadjanin

    14.06.2014 12:56
    javi
    Molim da mi se javi taj koji ce biti prvi na spisku za plenidbu pa da im zajedno nanu naninu
  • sasa

    14.06.2014 12:54
    ideja
    Receno je ne iz budzeta, ali nije receno plenite imovinu.Ajde da probamo nesto drugacije,recimo da se ukine rts ili da pocne trzisno da se ponasa. ako moze b92,pink,.... moze i rts.
  • ZoranNS

    14.06.2014 12:50
    Vučić obećao ukidanje TV pretplate, i zaplenu
    Vučić obećao ukidanje TV pretplate, i zaplenu imovinu Miškovića. Od Miškovića nikakva zaplena, a vama će pleniti ako ne platite TV pretplatu koju je Vučić ukinuo.
  • as

    14.06.2014 12:50
    Nadam se da niko nece platiti taksu, jedino tako se mozemo odbraniti
  • Ugasite TV, ne gledajte laži

    14.06.2014 12:49
    Rušićemo ponovo..
    ..TV Bastilju!
  • valjevac

    14.06.2014 12:46
    dokle vise
    bruka,sramota,bezobrazluk,otimacina.....e da vidim tog koji ce da mi udje u dvoriste.....gledaj stoko privredu da oporavis,narod da zaposlis a ne pare da im otimas.....
  • Zoran J

    14.06.2014 12:41
    Nije toliko strašno
    Ja lično nemam problem da izdvojim ovaj novac, verovatno bih dao i više, jer je bitno da imamo dobar Javni Servis a ovo je upravo prava stvar i dobra odluka. Ministarstvo finansija ima odlične rezultate i jasno je da ovo može biti samo plus.
  • dejan

    14.06.2014 12:40
    ma dzabe nam
    ma dzabe mi prduckamo ovde.oni sto naume to i urade.
    pa jel nije dovoljno sto je odzacarina prosla.zamisli placas za nesto nemas!!!!sto ne bi placali i rts bez obzira sto ga ne gledamo?
  • smrko li se al majke mi

    14.06.2014 12:40
    Kako bi ja pobegao iz ove bogom zaboravljene nedodjije, samo da mogu....
  • Dragan

    14.06.2014 12:38
    Obećanje kudom radovanje
    A Vučićevo obećanje da će se ukinuti pretplata? Ako tako bude i ostala ispunjavao, gotovi smo.
  • 14.06.2014 12:30
    potez godine
    Gospodine Vucicu ovo vam je potez godine a doci ce uskoro izbori .videcemo ko ce glasati za vas ,sigurno nikkkkkkkkkkoooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
  • boki

    14.06.2014 12:29
    prevara
    pa ovo je strasno,kako nesto da platim sliom kada nekoristim,neradi se o 500 din nego princip,necu platiti pa nek dodje ko god hoce da mi pleni stvari pa cemo da vidimo
  • Toma

    14.06.2014 12:29
    UKINITE MI RTS
    Slobodno, štaviše i poželjno je.

    Pretplatu ću, ako već moram, da plaćam RTVojvodine a ne erteesu srbijanskom.


    Evo vaš premijer sa spojenim prstima, bio rekao da će ukinuti pretplatu hahahah ovce jedne i dalje glasajte za njega, a vi drugi i dalje nemojte izaći na izbore. Vi ste mi krivlji od ovih ovaca koji glasaju za radikale.

    Pritom ovo je i nepravedno. Izvolte izmeriti signal na svakom mestu, pa onda naplatiti. Sad neko u vikendici nekoj mora da plaća lopovima 6000din godišnje, gde možda i nema signala, da ne govorim o tome da ga ne koristi. Ne potroši godišnje 6000din na gorivo do vikendice.
  • građani Srbije

    14.06.2014 12:28
    apetiti
    Plati dimničarinu a nemaš dimnjak, plati TV pretplatu a nemaš televizor, pa šta još i dokle više te alavosti.
  • 14.06.2014 12:21
    hahahahaha
    a sto ako imam satelitsku sa oko 145 kanala u kojem nema rts,pink i ostalo smece, sta?? moram da vam placam zato sto imam TV?
  • Mario

    14.06.2014 12:21
    BBC
    Samo da podsetim da je BBC javni servis u Britaniji i da se za njega plaža posebna pretplata. Ali isto tako je beskrajno kvalitetan, kao što znamo, plus NE PUŠTA REKLAME! Dakle, NEMA reklame na javnom servisu, i hoću emisije koje su barem do kolena Dejvidu Atenborou i ostalima..!!
  • 14.06.2014 12:19
    A šta je sa nama koji ne gledamo tu televiziju?
    Niti ijednu televiziju?
    Nama kojima se smučio TV program od silnog šunta i reklama, od kojih zaboravimo šta se dešava u filmu dok prođu reklame...

    Ispada da nam naplaćuju ono što ne koristimo.
    Onda i mi njima možemo da naplatimo nešto, a kada nam kažu da ne koriste, imamo izgovor...
  • luka

    14.06.2014 12:17
    I spinovanje medija i neistina, po svemu sudeci...
  • Krcko

    14.06.2014 12:17
    Pa sta?
    Ma nema problema, evo ja cu prvi da placam!

    ALI!!!

    "Javni servis" da to i bude, znaci:

    1. NEMA REKLAMA!!!!

    2. NEMA FAVORIZOVANJA STRANKE I HOSTAPLERA NA VLASTI, NEMA PLACENIH IZMISLJOTINA!

    3. NEMA ANTIKULTURE, PEVALJKI, VIDOVNJAKA, PROROKA, GRANDA I MEGATREND INTELEKTUALACA.

    4. NEMA NARODNJAKA, KARLEUSE, CECE I OSTALE BAGRE SA SVE SASOM POPOVICEM!

    5. HOCU OBRAZOVNE PROGRAME,

    6. HOCU SKOLSKI PROGRAM, ZA DECU, PRE PODNE!

    7. HOCU VESTI BEZ ISPIRANJA MOZGA!


    Bas me interesuje sta bi onda stavili da gledamo...
  • malo galsko naselje

    14.06.2014 12:13
    I dalje neću plaćati to što nazivaju javni servis srbije
  • drot

    14.06.2014 12:10
    placanje TV
    Slazem se da nema nista bez novca,stara kaze ni kod babe dzabe.Razlika je u tome sto gledam koje kakva sranj.. reprize koje placaju tamo oni onima koih je odradio a meni skinu penziju jer sam se preradio hvala ti g.Vucicu puno si zvakao zvaku pa mislis da je i ja zvacem.Postujem red rad i disciplinu ali kod nas je na prvom mestu nerad,lopovluk a o disciplini samo ko vise ukrade i doprinese da preduzeca sto pre propadnu tj.dospeju u ruke tajkuna.Do bogatstva se dolazi 100 godina kod mene u mojoj otadzbini za 2-3 godine kako pitam se.Kada sam rekao nerad nisam mislio da nece da rade nego na ono neprijavljeno pa jos mu tepamo volontiranje pa rad na 2-3 meseca kao provera to je nasa sadasnost G.Vucicu okej si samo si ipak usamljen.U JKP razlika u platama boli glava,zasto ili ocemo sa skolom ili ocemo samo po radnom mestu tj kvalifikacijama a mi uvek biramo sta nama odgovara tj.radnik struke SS u javnim preduzecima isti poslovi plata razlika od 5000-10000 din.zasto.Jasno ko dan politicko preduzece ili antipoliticko pa ko voli neka izvoli.Ovo jako boli G.Vucicu svasta si obecao vreme prolazi,vozovi tu i tamo prolaze, kere laju a meni prosla mladost.Ko ce da ti pravi drzavu.Ja sam star a mladi u pppp.
  • Marko

    14.06.2014 12:00
    RTS
    Ma ovo su gluposti. Pored kablovske koju plaćam 1000 dinara imam 150 kanala ja da dam 500 dinara za 2 kanala...?

    Može i ministar finansija lično da dođe da mi uzme stvari iz kuće, pa ćemo da malo drugačije popričamo.
  • 14.06.2014 11:59
    Ha Ha
    Hteli ste kapitalizam sada ga svi kusajmo.

  • gdgd

    14.06.2014 11:55
    Kakve veze sns ima sa ovim majko mila, covek trazio nisu odobrili, i sta sad...iskljucite i gotovo!
  • Vlada

    14.06.2014 11:46
    Aha
    Ja obrisao RTS1 i RTS2 sa mog TV-a. Ne gledam ta dva kanala, tako da kada mi stigne uplatnica, samo će biti pocepana. Ovo je još jedan od APP fazona (ako prođe, prođe). Lepo niko da ne plaća i onda kada izvršitelji dođu, ceo komšiluk da izađe pred njih. Pa da vidimo šta će onda...
  • alo,alo

    14.06.2014 11:34
    @Zoran J - Nije toliko strašno
    pretpostavljam da ti zivis u kanadi ili nemackoj,i da pricas o njihovim javnim servisima !
    PS-podrzavam radio 021 i javni servis Vojvodine !!!
  • stex

    14.06.2014 11:19
    iskljucuj
    meni slobodno mozete iskljuciti rts,to djubre mi ne treba a kamoli jos da placam za njega.
  • crveni

    14.06.2014 11:14
    e ok...
    ako je tako, nije frka, dacu 500 dinara ali ako je JAVNI SERVIS znaci da nije KOMERCIJALNA TELEVIZIJA, gasite reklame ili ne dam pare!
  • 14.06.2014 11:14
    E bas necu RTS
    Ovim potezom je SNS izgubio jedan glas.
  • spiker

    14.06.2014 11:13
    Ovo sa pretplatom ako prodje bez pobune onda drzava moze da nam salje sta god joj padne na pamet. Bilo kakav proizvod ili usluga koju niste zeleli da kupujete bice vam uredno fakturisan svaki mesec pod pretnjom prinudne naplate i izvrsitelja. Navodno grejanje u Novom Sadu basnoslovno placamo svaki mesec cele godine i jos se dogrevamo na struju i dodadtno dizemo visoke racune posto grejanje cesto ne radi kako treba. Nije moguce odjaviti ovu nazovi uslugu koja je inace u Novom Sadu najskuplja u drzavi. Sta jos mozemo ocekivati od nameta i zuluma? Sta je bilo od Vucicevog pedizbornog obecanja o ukidanju TV pretplate? Toliko o njemu.
  • pipac

    14.06.2014 11:09
    Sto bi rekle kolege spanci...
    ...ajajajajajajajajaja
  • Ана Баб

    14.06.2014 11:05
    Предлог изнебуха, а из очаја
    Пошто јавни сервис не сме да се финансира из државног буџета, већ, ето, мора из мог и твог и њеног и његовог,.... да ли би могло да смање ту таксу на нпр. 800 РСД годишње (ако могу да не плаћам месечно таксу, него годишње; и то би значило уштеду у погледу времена, пара, људксих ресурса), а да се јавни сервис рационализује.

    (Боље 800 годишње, него ретко ко, а бесан, 500 месечно.)
  • Lovac Luka

    14.06.2014 11:05
    nameti
    Kako je najavljeno da ce plate od juna biti manje za 10%,da li to znaci da ce svi ostali nameti drzave takodje biti umanjeni za 10%.Mozda bi bilo bolje da gradjani SRBIJE svakog meseca izdvajaju po koji dinar za sva preduzeca kako bi ih izvukli iz bule.Postavlja se pitanje od cega bi onda ziveli politicari za njih ni rodjena majka vise ne bi dala ni dinar.
  • Daja

    14.06.2014 11:03
    Šta su ono rekli pred izbore UKINUĆEMO PRETPLATU!Koliko tome ima mi...opet poverovali!? Beee,beeeeee, znate već ko se tako oglašava!
  • 14.06.2014 11:02
    SVE ISTO
    sta da placamo..bolji zivot,srecni ljudi,zikinu sarenisu,znanje imanje.....beogradsku hroniku...pa to su sve platili moji pre 30 godina kad su to bile prvi put emitovane emisije.....nek daju svakom nov OLED TV pa mozda i platim ako ce da ga menjaju svake dve godine...do tada jbte se
  • Građanin

    14.06.2014 11:00
    Ja ni nemam TV
    Sramota !!! Krađa!
  • 14.06.2014 10:58
    Ko koga ovde z........?
    A zar nije EU trazila da nam se povecaju plate?
  • 14.06.2014 10:50
    Narod ne placa struju i poreze a placace rts pretplatu?!
  • 14.06.2014 10:50
    pk
    nadam se da ce polje svrha uplate na urucenoj nam uplatnici ostati prazno da mozemo da upisemo "Crknite.".. Osecace se narod bolje.
  • liman

    14.06.2014 10:49
    lazovi
    koliko se secam u predizbornoj kampanji tadasnji prvi potpredsednik vlade Vucic je rekao : "JA CU UKINUTI PRETPLATU ZA RTS " narod poveruje i eto nam ga sad . ovo jos nije nista sta ce nam sve nametnuti pro zapadna bagra na celu sa SNS.
  • D.

    14.06.2014 10:43
    Bilo bi pošteno da premijer obrazloži ovo.
  • alo,alo

    14.06.2014 10:38
    ?
    .....Plaćanje pretplate zahtev je i EU koja traži od Srbije da se javni servis ne finansira iz budžeta....
    a ko puni taj budzet ?
    marsovci mozda ?!
    ps-javni servis srbije je vise javna kuca nego servis !
    ja licno slusam samo radio 021 i gledam strane kanale !
    hocu mogucnost da placam samo pretplatu na ono sto slusam i gledam !!!!!!
    kada bude postojala pretplata koja ce ostajati u Vojvodini-placacu 1000 dinara !!!
  • Anonimus

    14.06.2014 10:30
    Ok. Platicu pretplatu ali onda da smanje broj zaposlenih i neka plate budu javno dostupne na uvid građanima...
  • DTD

    14.06.2014 10:28
    obećanje ludom radovanje
    A Vučko je pre izbora obećao da će ukinuti tv pretplatu. A posle izbora, uveo harač, i pitaj Boga šta će još da nam uteraju...
  • Mikan

    14.06.2014 10:28
    A što se SBB i KDS ne odreknu tih 500 din.? Nije u redu za jedan priključak plaćati na dve adrese?
  • komsija

    14.06.2014 10:22
    ćaos
    sada treba lepo većina gradjana da odjavi tv pa nek idu sa švedskim tv detektorom da utvrdjuju ko je gledao dnevnik.
  • glisic slobodan

    14.06.2014 10:19
    pretplata
    nek naplati mami svojoj
  • Retrovizor

    14.06.2014 10:16
    Da nije malo mlogo???
    1.275.000,00 toliko svi treba da platimo za RTS. Pa šta oni rade za taj novac za mesec dana, a da nekažem za 1 godinu. Ovo nije normalno da im se ovoliki novac propisuje za obavljanje delatnosti. Preispitajte malo tu sumu nije bas normalno.
  • Veliki Pedu

    14.06.2014 10:14
    Govedina na alaski način
    "...Svako jutro isti k...c kada otvorim novine
    doručak mi presedne k'o da hrsam pomije,

    Od tolike baronije trange-frange ekonomije
    sve te silne promene svode se na obmane..."
  • 14.06.2014 10:12
    IDIOTI
    covece vi samo uzimate! ne morate da mi dajete nista ali nemojte da mi uzimate jer je to pljacka!
    nema veceg lopova od nase drzave! FUJ!
  • ****

    14.06.2014 10:12
    ???
    Šta sa ljudima koji koriste kablovsku,da li će oni plaćati duplo?
    Na kraju krajeva zašto ja moram da plaćam pretplatu ako ne želim(i nemam šta) da gledam RTS?
  • BBC

    14.06.2014 10:10
    Žalosno
    I ovog su doveli iz amerike da prihvati "srbijanski" model nameta za javni servis. Da li je vajni ministar imao tv dok je studirao i radio u SAD?
    Nije tačna tvrdnja da je to "zahtev EU", nego samo da se ne finansira iz budžeta, a ako ne može sam da se finansira UKINITE GA!
  • Cole

    14.06.2014 10:08
    harac
    klasicni namet.To ste od Turaka naucili.Terate nas da placamo ono sto vecina ljudi ne zeli s'obzirom na usluge koje javni servis pruza.Uz to se postavlja i pitanje kvaliteta istog.Plenicete imovinu?Sta smo mi?Vasi robovi?Ovim svojim cinom nam uskracujete slobodu izbora.Covek koji nije slobodan postaje besan, nezadovoljan...Zasto nas zajebavate?
  • Соко

    14.06.2014 10:08
    !!!
    Како може неко да ме натера да плаћам оно што не трошим (у овом случају не гледам) !!!???
  • Vladimir

    14.06.2014 10:08
    Opet politika
    Pa da, narod trea da plaća sve ono što država neće ili nema para da plati. Protiv države i haračlija se ne može.
    Treba platiti politička zapošljavanja iako ja televiziju pogotovo RTS ne gledam. Iz čega se finansiraju privatne televizije. Njih ne plaćamo pa imaju koliko toliko bolji program od RTS-a.
    Gde idu pare od reklama, političkog marketinga,....
    RTS ne bi smeo kao nacionalna televizija ni da ima reklame, i ostalo.
    Naravno o ovome ne vredi ni trošiti reči jer naplatiće nam uskoro i vazduh što dišemo jer ova država je pred bankrotom....
  • N. Detelinara

    14.06.2014 10:06
    Samo nek probaju
    da mi naplate, puškom ću ih razjuriti.
    Kako mogu da mi naplaćuju nešto što ja UOPŠTE ne koristim?!
  • 14.06.2014 10:04
    Pleni sve, olesi marvu jer bolje nisu zasluzili.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna