Gradonačelnik Milan Đurić kaže da se u ovom trenutku ne razmišlja o javno-privatnom partnerstvu za JGSP "Novi Sad".
Foto: 021.rs
O tome do sada nije bilo reči u javnosti, ali jeste počelo da se govori nakon saopštenja GP "Bravo" u kojem su tvrdili kako vladajuća stranka uništava javnog prevoznika da bi linije na gradskim ulicama ustupila privatniku.
Ipak, ozbiljnih priča o tome nije bilo, iako je GSP već godinama unazad na sve nestabilnijim nogama. Osim toga, Novi Sad je, za razliku od mnogih drugih gradova u Srbiji, uspeo da zadrži potpuno javni prevoz, bez uplitanja privatnih prevoznika.
"Ono što je meni bitno jeste da imamo dovoljan broj autobusa na ulicama, da se građani redovno prevoze. Što se tiče ekonomskog dela, koji je takođe izuzetno važan, mi možemo uvek da povećamo cenu prevoza, ali onda će to biti glavno pitanje. Rukovodstvo firme mora da da predlog, da bismo mi doneli političku odluku o tome šta radimo i kako ćemo voditi Gradsko saobraćajno preduzeće", rekao je Đurić u razgovoru za Euronews Srbije, navodeći da se u ovom trenutku ne razmišlja o javno-privatnom partnerstvu.
U anketi pitamo vas, da li mislite da bi pojedine linije trebalo da budu ustupljene privatnicima ili smatrate da to, na osnovu iskustva drugih gradova, ni na koji način ne bi bila dobra ideja?
U komentarima obrazložite svoj stav.
Anketa
Da li bi trebalo privatizovati pojedine linije GSP-a?
dobro funkcionise saobracaj u beogradu gde vise od polovine vozila pripadaju privatnicima, malo pa se neki zapali ili odpadne neki tocak i nekog ubije za takav prevoz se zalazu botovi i oni koji nikad nisu videli beograd,ja vidim idealan prevoz tako sto bi grad sa ebrd bankom uveo tramvaj i tako smanjio broj autobusa i kupovinom 50 novih autobusa imali bi prevoz 50 godina ispred beograda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Završena je šetnja pristalica SNS protiv blokada, koja je održana u Reljkovićevoj ulici u Petrovaradinu, dok je Žandarmerija prethodno blokirala most, gradić i tvrđavu i sprečila Zborove građana da se tamo okupe.
Građevinski inženjer Danijel Dašić, govoreći o projektu rekonstrukcije železnice, kaže da je osećaj kao u Survajvoru, jer, "da bi se došlo do Mađarske mora da se prođu sva nebezbedna mesta".
"Nakon što je rektor Dejan Madić upao u Rektorat 5. septembra s policijom i Žandarmerijom, ukradeno je više od 100.000 dinara donacija za studente", izjavio je student koji je danas preuzeo lične stvari.
Tradicija da su načelnici gradskih uprava u Novom Sadu u v. d. statusu nastavlja se uprkos ukazivanju Državne revizorske institucije (DRI) i oformljenoj komisiji.
Tribina o policijskoj represiji na studentskom protestu 5. septembra, održana je u kampusu Univerziteta u Novom Sadu u organizaciji studenata Kampus festa.
Koncertno izvođenje opere Edip, Đorđa Eneskua, biće održano u nedelju, 5. oktobra 2025. godine sa početkom u 19.00 časova na Velikoj sceni "Jovan Đorđević" u Srpskom narodnom pozorištu.
Poljoprivrednici šest udruženja u Srbiji najvili su da će započeti protest u ponedeljak, 15. septembra u podne, traktorima ispred zgrade Vlade i Skupštine Vojvodine.
Policijska intervencija na protestu u Novom Sadu 5. septembra bila je među najgrubljima u trinaestogodišnjoj vladavini naprednjaka, a mnogi građani prijavili su povrede ili posledice velike količine suzavca.
Komentari 33
starosadjanin
Voja
ex chapman
a zna se da je apsolutno dokazano da je najbolje kad se sve privatizuje i da "gazde" drze sve
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar