CEP: U Srbiji potrošač ima prava samo na papiru

Potrošač u Srbiji prava najčešće ima samo na papiru, a da bi se to promenilo, potrebne su izmene Zakona o zaštiti potrošača i funkcionalnija rešenja, pokazuje istraživanje Centra za evropske politike (CEP).
CEP: U Srbiji potrošač ima prava samo na papiru
Foto: Pixabay
Zakon, iako sličan nemačkom, na ovom prostoru se ispostavlja kao neefikasan zbog tromosti pravosudnog sistema, naveedno je u saopštenju.
 
Programski menadžer u CEP Dušan Protić smatra da postoje tri rešenja za nepravdu koju doživljavaju potrošači.
 
To bi bilo jačanje ili proširenje nadležnosti postojeće Komisije za zaštitu konkurencije, jačanja vansudskog rešavanja sporova ili osnivanje potrošačke arbitraže, dok je treći uvođenje potrošačkog ombudsmana, naglasio je Protić.
  • Vlada

    04.07.2020 08:15
    ---
    Haha... a kakva prava ima kao birač na izborima?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Mali: Od 1. maja jeftiniji gas za privredu

Ministar finansija Siniša Mali izjavio je danas da je jedan od najvažnijih rezultata upravo završene Misije MMF postignuta saglasnost u vezi sa promenom metodologije obračuna cene gasa za privredu.