Štampani mediji u SAD zabeležili su u 2010. godini najniži prihod od oglašavanja u poslednjih 25 godina, navedeno je u danas objavljenom izveštaju Asocijacije američkih novina.
Skoro 26 milijardi dolara, koliko je potrošeno na reklamiranje u novinama u SAD prošle godine je najniži prihod tog sektora od 1985. godine kada je taj iznos bio 25 milijardi.
Kada se uzme u obzir efekat inflacije, iznos iz 1985. godine danas bi vredeo gotovo 49 milijardi dolara.
Reklamiranje u štampi je u padu već četiri godine što je dramatično smanjilo osnovni izvor prihoda novina, ocenjuje Asošijeted pres.
Dok se ekonomija polako oporavlja, prodaja novinskog reklamnog prostora i dalje jenjava jer se klijenti masovno odlučuju za reklamiranje na Internetu.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar