Gradonačelnik Milan Đurić kaže da se u ovom trenutku ne razmišlja o javno-privatnom partnerstvu za JGSP "Novi Sad".
Foto: 021.rs
O tome do sada nije bilo reči u javnosti, ali jeste počelo da se govori nakon saopštenja GP "Bravo" u kojem su tvrdili kako vladajuća stranka uništava javnog prevoznika da bi linije na gradskim ulicama ustupila privatniku.
Ipak, ozbiljnih priča o tome nije bilo, iako je GSP već godinama unazad na sve nestabilnijim nogama. Osim toga, Novi Sad je, za razliku od mnogih drugih gradova u Srbiji, uspeo da zadrži potpuno javni prevoz, bez uplitanja privatnih prevoznika.
"Ono što je meni bitno jeste da imamo dovoljan broj autobusa na ulicama, da se građani redovno prevoze. Što se tiče ekonomskog dela, koji je takođe izuzetno važan, mi možemo uvek da povećamo cenu prevoza, ali onda će to biti glavno pitanje. Rukovodstvo firme mora da da predlog, da bismo mi doneli političku odluku o tome šta radimo i kako ćemo voditi Gradsko saobraćajno preduzeće", rekao je Đurić u razgovoru za Euronews Srbije, navodeći da se u ovom trenutku ne razmišlja o javno-privatnom partnerstvu.
U anketi pitamo vas, da li mislite da bi pojedine linije trebalo da budu ustupljene privatnicima ili smatrate da to, na osnovu iskustva drugih gradova, ni na koji način ne bi bila dobra ideja?
U komentarima obrazložite svoj stav.
Anketa
Da li bi trebalo privatizovati pojedine linije GSP-a?
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
dobro funkcionise saobracaj u beogradu gde vise od polovine vozila pripadaju privatnicima, malo pa se neki zapali ili odpadne neki tocak i nekog ubije za takav prevoz se zalazu botovi i oni koji nikad nisu videli beograd,ja vidim idealan prevoz tako sto bi grad sa ebrd bankom uveo tramvaj i tako smanjio broj autobusa i kupovinom 50 novih autobusa imali bi prevoz 50 godina ispred beograda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Građani su blokirali više prometnih raskrsnica i Varadinski most, a veliki broj pripadnika interventne jedinice policije, koji se nalaze na pojedinim lokacijama, legitimisalo je okupljene građane.
Tabloidi su oko 19 časova objavili dojavu o navodnoj šok bombi na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu pre nego što je policija ušla na taj fakultet.
Poslanici Pokreta slobodnih građana u Narodnoj skupštini i skupštini Vojvodine spremni su da se odazovu pozivu studenata i da ne učestvuju u radu parlamenta, saopštio je PSG.
Građani koji su se priključili aktu građanske neposlušnosti, na koji su pozvali studenti u blokadi, ostavili su smeće ispred prostorija Srpske napredne stranke na Bulevaru oslobođenja.
Radnici komunalnih preduzeća u Novom Sadu počeli su da uklanjaju betonske kante i metalne ograde, odnosno, sve što bi moglo da se koristi za blokade na raskrsnicama.
Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije raspisala je javnu nabavku u vrednosti od 17,5 miliona dinara za uklanjanje objekata u cilju produžavanja Ulice Anđe Ranković.
Studenti u blokadi Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu apeluju na institucije da hitno reaguju i procesuiraju pripadnika žandarmerije koji je napao njihovog kolegu.
Komentari 33
starosadjanin
Voja
ex chapman
a zna se da je apsolutno dokazano da je najbolje kad se sve privatizuje i da "gazde" drze sve
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar