Mala škola aranžiranja cveća počinje u subotu
"Mala škola aranžiranja cveća" je tradicionalan program koji se realizuje po 40. put u ciklusu od dve tročasovne radionice. Prva radionica namenjena je učenicima šestih razreda osnovnih škola.
Tročasovne radionice će se realizovati od 10 do 13 časova tokom dve subote, 30. novembra i 7. decembra, kada će se inž. hortikulture i pejzažne arhitekture Jasna Atanacković, Agneš Potkonjak, Vesna Milovanović i Milica Lovrenović Todorović kao i studenti pejzažne arhitekture, truditi da polaznike upoznaju sa istorijom umetnosti aranžiranja, različitim stilovima i elementima aranžmana, čuvanju i sušenju biljnog materijala, priboru i alatu koji se koristi u aranžiranju.
Obavezan deo radionica će biti i praktičan rad gde će deca u okviru svoje ekipe samostalno primeniti svoje stečeno znanje za izradu stonih i zidnih aranžmana, kao i božićnih i novogodišnjih ukrasa. Učesnici programa radionica su po troje učenika šestih razreda iz 22 novosadske osnovne škole.
Nakon završene obuke, učesnici će imati priliku da iskažu svoju kreativnost i da primene sva znanja koja su stekli na obuci u okviru programa "100% jelka - jelka sa busenom", gde će se polaznici "Male škole aranžiranja cveća" takmičiti u kićenju jelki sa busenom. Takmičenje će se održati u ponedeljak 16. decembra na prvom spratu Spensa.
Za sve informacije kontaktirajte kancelariju Pokreta gorana na brojeve telefona 021/ 523-865, 021/ 451-788 ili 060/0451-788.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar