Info
30.04.2014.
18:47 > 18:56
Tinejdžer M.M. koji je jutros izboden na Novom naselju u neposrednoj blizini Osnovne škole "Prva vojvođanska brigada" već je učestvovao u sličnim incidentima, saznaje 021.
  • uuuu

    01.05.2014 08:38
    za ono
    sranje na grbavici prekrsajna prijava........jebote, pa pohapsite te sudije, oni su jedini i glavni krivci za sve ovo.
  • Nada

    01.05.2014 07:38
    Strasno,ljudi
    Strasno je bilo cuti i videti ovo sto se juce desilo u neposrednoj blizini osnovne skole i vrtica.Imam 2 dece u toj skoli i bili su prestravljeni.I nema veze koji je deo grada.Problem je komplexan;lose vaspitanje,POGRESAN SISTEM VREDNOSTI,beda,beznadje.Deca su nam zbunjena.Novi sad ima duboko provincijski mentalitet.Steta za ovaj prelepi grad.Gradonacelnice,napravite sportski centar-bazen na Naselju,koje ima 45 000 stanovnika.Deca treba da se bave sportom.Knjige odavno ne citaju.
  • Naseljenik na Naselju

    01.05.2014 06:52
    Naseljenik
    Ja živim na Naselju 11 godina. Nikada nisam video niti je mene iko napao ili uopšte doveo u neprijatnu situaciju. I to 100 m od dešavanja ovog incidenta. Ne treba pridavati pažnju dripcima. Sve to dođe i prođe. Previše natripovanih komentatora je ovde.
  • 30.04.2014 22:29
    Klinci Novog Sada su izgleda jos jednom, a po ko zna koji put, dokazali da su jaci od drzave. Jadna smo mi drzava u kojoj balavurdija zavodi red i ima svoje teritorije po principu drzava u drzavi. Sve ovo polako, ali sigurno, izmice kontroli a kada bude totalno izmaklo kontroli onda ce biti kasno za popravni. Dobicemo delove grada u koje policija ako se prethodno ne najavi i ne zamoli sa slagom, u njih nece moci da udju ni sa dugim cevima. Ovako kako danas izgleda u Novom Sadu je pre 50 godina verovatno izgledalo u Harlemu. Za tih 50 godina Harlem se totalno oteo kontroli pa je za ocekivati da se delovi Novog Sada poput Naselje, Grbavice i Limana otmu kontroli oko 2060. godine. Tada ce to postati ddelovi grada u kojima posle 20h gradski autobusi nece prolaziti a taksisti u njih nece ulaziti. To ce jednog dana postati delovi Novog Sada u kojima nece postojati ni jedna trafika, ni jedna prodavnica, ni jedna menjacnica jer ce se ljudi plasiti da tu posluju. Verovatno u tim delovima grada nece vise postojati ni vrtici ni skole jer ce oni koji budu imali decu gledati da se iz tih delova grada odsele pa ce samim tim ove ustanove postati bespotrebne i suvisne.
  • @ Novosađanin

    30.04.2014 22:14
    "Da, vi, koji branite policiju! "Od ranije poznat policiji".... pa sta ga (ih) pustaju da lutaju ulicama i prave ovakve incidente?"

    A ti si glup k'o tocak jer nemas pojma kako funkcionise jedna drzava. Policija je represivni aparat i po tacno utvrdjenim zakonskim okvirima ima pravo da nekog zadrzi odredjen broj sati ili dana u pritvoru. Za to vreme policija sakuplja dokaze protiv doticnog. Kada istekne taj rok policija mora ili da doticnog pusti na slobodu (ako nisu sakupili dovoljno dokaza iili dovoljno cvrstih dokaza) ili da ga preda sudskim organima kako bi ga ovi procesuirali a na osnovu dokaza koje je sakupila policija svojim operativnim radom. Sud te dokaze moze iz vise nama poznatih i nepoznatih razloga da odbaci ili da uvazi. Ako sud te dokaze uvazi onda se doticni procesuira a ako sud dokaze odbaci optuzeni se pusta na slobodu Svaki put kada sud nekog pusti na slobodu a policija ga ponovo uhapsi onda je logicno da je on poznat policiji jer je njihova stara musterija. Policija nema pravo da nekom presudjuje, da nekome sudi i da nekog osudjuje. To je posao suda i nikog drugog. Obratio si se na pogresnu adresu. Ta svoja razmisljanja i shvatanja treba da uputis sudu a ne policiji.
  • Anonim

    30.04.2014 22:08
    Al problem je u tome sto se na ovome nece zavrsiti nego i taj M.M. ima neke svoje drugare koje ce to isto sutra uraditi nekome na Grbavici,Limanu.Dok neko ne izgubi glavu nece se smiriti.
  • Svašta

    30.04.2014 20:24
    Šta kažete
    Dvesta policajaca je bilo raspoređeno i oni su vraćeni u svoje stanice, a sada patrolira 100 policajaca. Gde su oni raspoređeni ili su možda nevidljivi?
  • Konj

    30.04.2014 20:13
    Problem je
    jedino u tome sto nam je zakon katastrofa pa policajac nema nikakva ovlascenja. Ranije su vecinu tih sranja resavali odvaljivanjem bubrega na licu mesta, pa je mnogo balavaca koji su bili problematicni vaspitano na vreme. Eto. A sudovi ne mogu da potrpaju sva ta govna u zatvore jer nema mesta.
  • Grrr

    30.04.2014 20:02
    POTPISUJEM SVAKU REC@Anonimus
    *Novi Sad je retko divlji grad.To se vidi i po nekim sitnicama poput dovikivanja,glasnoj muzici i okupljanjima po ćoškovima,svaki put kada dođe sezona poljskih radova.Ne treba mi pucanje i ubadanje noževima da bi zaključio da nema razlike između NS-a i neke ciganmale.*
    p.s.
    Dodajem samo da se gorepomenuta manjina brojcano toliko uvecala da je to postalo upadljivo, a i njihova agresivnost je postala nepodnosljiva. Ako odbijete da im date nadoknadu za ucinjenu *uslugu* koju naravno niste ni trazili, onda ste u ozbiljnom problemu
  • Boško

    30.04.2014 19:56
    Veternik se proširio i na N.Naselje.Odavno nisam bio na naselju,sve do nedavno,kada sam se strahovito razočarao.Da je N.Naselje u Švajcarskoj npr.,grad u kome bi se nalazio takav kvart bi imao prepun budžet od nakupljenih kazni.Cika,vriska,glasna muzika,ćoškarenje,blejanje u dvorištima zgrada,dilovanje,tuče,pucnjave.Još da počnu da prodaju decu i rekao bi čovek da se našao u Bangkoku.Sramota,koja seljana...
  • Kalauz

    30.04.2014 19:28
    Onaj sa Klise koji je ubio vlasnika TV Kanala 9 ranije je koristio mačete i za to nikada nije odgovarao a odgovarao je policajac koji ga je par puta prpustio kroz šake.
    Na vreme mu se nije stalo i nakraju je ubio novinara i poznatog sugrađana
  • sandra

    30.04.2014 19:25
    Nije mi jasna recenica "nema osnova za krivično delo i predmet prebacio na odlučivanje Prekšajnom sudu"
  • pedagog sam pa sta

    30.04.2014 19:13
    od svega po malo
    dragi moju sugradjani,
    svi ste delimicno u pravu. jeste, roditelj oblikuje svoje dete i nosi udeo odgovornosti. ali vrsnjaci, sire drustvo i mediji su podjednako mocni.
    ali hajde umesto sto blatimo jedni po drugima, da napravimo neke dobre poteze i dobre inicijative. da ne trazimo stalno krivca, nego da uradimo nesto za grad. ja volontiram i odvajam svoje slobodno vreme da ucim decu prosocijalnom ponasanju. neka neki roditelj nauci svoje dete da kaze nasilju, neka neki komsija patrolira kroz kraj itd.
    kad bi svako uradio po malo, ne bismo bili savrseni, ali svakako bolji.
  • Svedok saradnik

    30.04.2014 18:56
    @ ja
    Sve ste to lepo rekli, ali mi objasnite šta ta ''gospoda'' stalno traži na Novom nasilju i šta ih tamo vuče? Novo nasilje je epicentar, eto šta,a takve stvari treba seći u korenu. Zato je najbolje obrazovati opštinu i dobro vama (po Vašem mišljenju) - dobro nama.
  • Obrad

    30.04.2014 16:55
    Jebo vas tinejdzer
    Dečko baš nema sreće, oštrice ga prate.
  • vwv

    30.04.2014 16:08
    policija ne radi posad
    sram vas bre bilo! da hoce grad moze biti najmirniji! ali niko ne radi svoj posao!
  • 30.04.2014 16:01
    strasno.
    Vec su sve novine pocele da mi idu na zivce...non stop se novo naselje spominje kao najopasniji kraj u Novom Sadu a iste stvari se desavaju na grbavici, limanu i ostalim "firmaskim" delovima...
  • pajo patak

    30.04.2014 14:51
    za duska 2
    Buhenvald ( KONZLAG Buchenwald) je bio pored Vajmara (Weimar). Svi znamo sta je Vajmar za Nemacku (Gete, Vajmarska Republika). 1945. je ceo grad miloscu americkog ( NE SOVJETSKOG) komandata morao da obidje (poseti) logor.
    Keraterm je pored Prijedora. Tamo niko ne zna sta je to.
  • Novosadjanka

    30.04.2014 14:43
    Sta reci...
    "Inače, kako 021 saznaje slučaj sa Grbavice je završen sa prekršajnim postupkom, jer iako je M.M. prepoznao napadače i tužilaštvo podiglo optužnicu, sud je odlučio da nema osnova za krivično delo i predmet prebacio na odlučivanje Prekšajnom sudu."
    .... Sta reci...
  • Bugi

    30.04.2014 14:35
    Ni e od Evrope
    Danas sam bio na futoškoj pijaci, smrad i prljavština svuda, na svakom uglu sumnjivi likovi,glasna narodna muzika uz još glasnije dovikivanje i psovanje. Podsetilo me na pijacu u Alžiru kad sam bio.
  • 30.04.2014 14:23
    @za duska
    Nepismeni covece, 1941. godine tvoj srednjeeUropski grad je imao 61.731 stanovnika (izvor: Vikipedija) .
    Onda su u tvoj mali lepi mirni gradic hrupile neke proevropske kulturne snage sastavljene od Madjara i Nemaca - sto uvezenih a najvise "domacih" i pobile i poklale, pod led bacale hiljade mirnih stanovnika Novog Sada.
    Zato sto je neko rekao da se pogresno krste. U svakom slucaju smislili su se razlozi. Toliko o tebi.

    A za pametnije od mene pitanje: sta znaci "od ranije poznat policiji"? Zar to nismo svi mi? Tek ja sam poznat policiji, evo svake godine mi stize porez na oruzje. Ali nisam po istragom. Nikada osudjivan. A pazi - divlji sam Dinarac. Tom detetu od 17 godina nije mesto na groblju vec u popravnoj ustanovi. Ili u zatvoru. Policija radi svoj posao.

    Sudovi NE RADE !!!!!

    Mozemo mi staviti u grad 300000 policajaca ali dok iza brave ne bude 100 bukaca - nista od toga. Ti klinci su vecinom pi*kice koje nikada ne napadaju sami nego u grupi. Oduzmi im vodju copora i resio si problem. Tako kaze psihologija. Manji broj njih su patoloski tipovi kojih ima svuda. Prepoznati i zatvoriti. Ovo sta pisem ce vam reci svaki policajac.
  • JA

    30.04.2014 14:15
    Ja sam sa Novog Naselja,i vec ulazim u srednje godine.Necu,i nezelim da me u poznim tridesetim godinama postrojavaju barabe,ili jos gore tuku!A i ja sam bio mangup,i osudjivan sam,Bogu hvala,nisam robijao,svoj dug drustvu sam vratio kroz uslovnu i novcanu kaznu jos kao klinac.A sada prvi vicem:"Hapsi bandu!Hoce narod na Novom Naselju da zivi,a ne da se boji huligana!Hapsi i mene prvog ako nesto zgresim"!20policajaca svaki dan da voze,nakupili bi se nozeva,pistolja,heroina,spida,ma svega na nekada lepom,mom Novom Naselju..
  • Polako komsije

    30.04.2014 14:13
    Ne lomite mi bagrenje
    Ako je ono sa macetama zavrsilo kao prekrsaj onda ovde nema nista spornog. Koliko je noz manji od macete...

    "Verujem, cenjena glavo, da si i učio pravo"
  • Lik

    30.04.2014 14:08
    E moj MIćko
    E moj Mićko,dobar si dečko bio,kulturan,normalan,razvijen. Sad si švajcarski sir :)
  • xy

    30.04.2014 14:05
    Teško mi je da poverujem kako je ovaj "već poznati učesnik u incidentima sa mačetama" išta manje kriv i mnogo bolji od ovih što ga napadaju...
    Ista ekipa bilmeza. Nijednog mi nije žao.
    Žao mi je mene, moje dece i normalnog sveta koji mora ovo da trpi pod svojim prozorima...
    Nedostaje nama zatvora, očigledno. Kad je već vaspitanje i obrazovanje (i kućno i školsko) omanulo kod ovakvih likova, ne znam šta drugo preostaje...
  • @Pajo Patak

    30.04.2014 14:02
    ..
    a lokalnim starosedeocima je u genima da nikad ni mrava nisu zgazili?
    dodjosi su ti verovatno krivi i za svestku ekonomsku krizu i za poskupljenje hleba. moji kum i njegova porodica su izbegli,ljudi u zivotu nisu mrava zgazili,normalna porodica koja radi i posteno zivi,oces da kazes i da i oni snose deo krivice sto su dva klinca izbola nekog treceg?

  • Bla Bla

    30.04.2014 14:00
    Maloletnici sa mačetama,noževima napadaju svoje vršnjake i starije sugrađane.Pa vreme je da zauvek sa svojom decom napustim ovo grozno mesto koje volim i u kom sam odrastao.Teže uradit nego reći ali ovakvi naslovi obeshrabruju da će ovde ikad biti bolje.
  • 30.04.2014 14:00
    Novi Sad je retko divlji grad.To se vidi i po nekim sitnicama poput dovikivanja,glasnoj muzici i okupljanjima po ćoškovima,svaki put kada dođe sezona poljskih radova.New treba mi pucanje i ubadanje noževima da bi zaključio da nema razlike između NS-a i neke ciganmale.E da,treba znati da stanovnici takvih gradova uglavnom žive u teškom siromaštvu.Tako će i u NS-u da bude
  • pajo patak

    30.04.2014 13:23
    za duska
    sta ocekivati kad preko 200.000 violentnih Dinaraca hrupi u mirni srednjoevropski grad.
    Ni Rim ne bi bolje prosao.
  • Svedok saradnik

    30.04.2014 13:10
    Opština Novo Nasilje
    Aman zaman, napravite opštinu od Novog nasilja i odvojte ga pravno,socijalno,kulturno i administrativno od Novog Sada da ostali Novosađani mogu mirno da spavaju, a Novonasiljani neka se poubijaju zajedno sa svojom decom koju su tako lepo vaspitali.
  • 30.04.2014 12:44
    vidim
    bas su se smanjili incidenti na naselju...
  • ја

    30.04.2014 12:28
    @Svedok saradnik - Opština Novo Nasilje
    Ако су га напали исти они који су га раније напали мачетама, у питању су "господа" са Лимана и Грабавице...
    А Ново насеље је веће од много градова у Србији и стварно би могло да буде општина, тада би можда коначно могли да добијемо и праву полицијску станицу, културни центар, и да сами себи сређујемо наш крај за који овај град не мари ни мало! А ви господо партијски синови са Лимана уживајте у вашим теретанама и трим стазама на кеју...
  • gerilac

    30.04.2014 12:26
    samoobmana
    E pa tako, samo vi nastavite sebe da ubedjujete "kako je sad sve mnogo bolje" i kako je "Vucic za samo dve godine..." a posledice takve samoobmane polako dolaze na naplatu...Realno, nije se čak ni smanjilo parkiranje u "zoni sva četiri žmigavca" u ove dve godine, a ne nešto ozbiljnije da je urađeno..
  • none

    30.04.2014 12:24
    Ovo srednjovekovno društvo je osuđen na potpuni propast...
  • moral

    30.04.2014 12:22
    gradonacelnik
    umesto sto bezocno laze i pravi nas budalama najoportunije bi bilo da gradonacelnik podnese ostavku i raspise izbore jer je novi Sad potpuno upropascen grad! Ali, za takvu odluku treba imati srce, a danasnji imaju samo obraz djon!!!
  • Goša

    30.04.2014 11:56
    Žandarmerija je stigla 10 minuta pre hitne!Bravo momci!
  • S.

    30.04.2014 11:48
    Je l' ovo podsecanje o smanjenom broju incidenata sarkazam, sta li?
  • 30.04.2014 11:46
    Vole ga ostrica pa to ti je.
  • Mima

    30.04.2014 11:28
    3 dece
    moral - gradonacelnik
    Nije mi jasno kako mozete biti toliko skrti i sebicni prema drugim ljudima. Nije da branim nesto gradonacelnika, niti imam zelju, niti imam interes od toga. Ali budimo bar nekada realni, sta je ko kriv sto moje, tvoje ili necije dete ode u skolu i potuce se, sto ode i ukrade nesto, moze li gradonacelnik ili komsija da utice na to??? Ja smatram da niko ne moze da utice osim nas koji smo ih napravili i rodili. Nakon smrti Buturovica nasa deca su totalno postala problematicna, jer on ih je svemu ovome naucio, a sada nazalost vise niko nema kontrolu nad njima.
  • Novosađanin

    30.04.2014 11:24
    Da li vi ista razumete..
    Da, vi, koji branite policiju! "Od ranije poznat policiji".... pa sta ga (ih) pustaju da lutaju ulicama i prave ovakve incidente?
  • Dragan

    30.04.2014 11:18
    Strahovanje
    Zar sad i ovo,da li je moguce da se opet ovo desava.Ne mogu da verujem,sad deca treba da se plase da im neko ne udje u kucu i treba da sanjaju kosmare o ovome.Znaci ovde treba dovesti vojsku da tu marsiraju i paze na decu,posto to policija ne moze da postigne,jer vec imamo dovoljno problema u gradu.
  • Alisa u čudu

    30.04.2014 11:15
    @Svedok Saradnik
    Jesi ti lud????? Čuj odvojiti N.N.da bude samostalna opština...o bože gluposti..i još da se poubijaju...Po ovom tvom komentaru, ti braćala nisi ništa bolji od ovih klinaca koji se tuku i bodu...Evo BRAVO za tebe.
  • Dusko

    30.04.2014 11:13
    Ista situacija i u Veselina Maslese
    i ovde dva starija brata glume lokalne serife inace su iz Prijedora a sad su napali suseda i to kukavicki sa ledja jaci od njega a onda su pobegla obojica kad je policija dosla.
    Brzo ih je nasla i tuzilastvo je izdalo krivicnu prijavu a ako ih ne osude sudice im se po sistemu: ima jacih majmuna u djungli uvek.
    Ajde mladji ali da stariji jos u glavi imaju one primitivne frustracije iz detinjstva nemogu da verujem. Rigorozno kaznjavati bilo koji napad i nasilnistvo. Rigorozno.
  • Andrija Šrek

    30.04.2014 11:12
    ...
    Nije problem uhvatiti, kad su već poznati policiji.
    Problem je osuditi i strpati u zatvor.
  • hajdi

    30.04.2014 11:12
    Problem gospodo kreće iz naših domova.Nisu policajci svemoguć, niti gradonačelnik ima neke veze sa ovim. Zapitajte se kako ste vaspitali svoju decu!!! Što bi Balašević rekao - KRIVI SMO MI.
  • Antifašista

    30.04.2014 10:42
    Juče u Turgenjevoj, stotinak metara iza Prekršajnog suda na Bulevaru, okupili se neki novi klinci da se dive upravo završenim grafitima: Good Night Left Side i Србија Србима. Valjda je to neki proces inicijacije, možda će ih proći kasnije, kad polupaju par glava...
  • HP

    30.04.2014 10:25
    Da , sto samo pisete o tim gulanferima . Sta je sa Ljermontovom 2? Sto to nigde ne pise?
  • Istina

    30.04.2014 10:17
    Kakve bre veze ima koliko ima policajaca na ulici sa broj kriminalnih dela? Policija ne može da deluje preventivno! Problemi dolaze iz kuće i škole, da ne kažem sa teelvizije...
  • Bl

    30.04.2014 10:15
    @anonimus
    Ni ja ne znam zasto se spominje samo novo naselje kad se nesto desi,jer sam prisustvovao ovakvim dogadjajima na grbavici bezbroj puta,a nigde da pise..
  • 30.04.2014 10:05
    A šta je sa napadnutom devojkom,kojoj su polomili nos ispred Ljermontove 2 oko 22h?
  • нн

    30.04.2014 10:00
    Чему кукање на полицију? Па не могу они да вире иза сваког дрвета баш у моменту када се овако нешто дешава. Ето дошли су одмах и ухватили једног, а други ће да падне кад овај први пропева лепо...
    Проблем је много дубљи у нашем друштву да би кривили само полицију за ово...
  • Petar

    30.04.2014 09:59
    Novi Sad bezbedan grad.Tuvest slušamo duže vreme.Međutim dešava se to što se dešava.Vrlo značajnu ulogu u suzbijanju kriminala ima sudstvo i kućno vaspitanje.
  • čekićar

    30.04.2014 09:56
    ccc...
    Al će Slina da ih otrese sad kad počne da se obračunava sa svim maloletnim dripcima.
  • Novo Naselje

    30.04.2014 09:49
    sramota
    ovo je sramota,kakva stoka hoda nasim ulicama...
  • nole

    30.04.2014 09:49
    Welcome
    nista novo na novom naselju
  • ns

    30.04.2014 09:47
    nema smanjili, problem se ne rešava tako što se cupka i čeka da li će proći mesec sa manje ili više napada i kriminala nego se sistemski rešava, pohapsite sve policajce koji štite narko-dilere i kriminalce, pohapsite sve policajce koji nezakonito rade na vratima lokala sa službenim pištoljima i neretko biju ljude bez posledica, pohapsite sve dilere i sva lica koja su vam "odavno poznata" i na kraju ako treba uvedite policijski čas dok se ne razvrsta društvo ko je za bajbok ili Kovin a ostali da mirno šetaju ulicama!!!
  • Ahbar Palamudin

    30.04.2014 09:30
    prevara
    Znači, onih 200 komada bukve su bili ništa drugo no predizborni marketinški trik. Lepo, lepo. Napred ovce.
  • Novosađanin

    30.04.2014 09:28
    Prošli izbori!
    Pa prošli su izbori! Šta će nam sad ti policajci, glasalo se, ti koji su hteli su dobili glasove, i nema potrebe više mučiti tu sirotu policiju. Ne znam da li je iko poverovao da će ti policajci ostati duže od izbora.

    No, beeeeee, ajmo u red za šišanje.
  • dokle više

    30.04.2014 09:18
    ...
    vest će biti kad ne bude izboden...
  • 30.04.2014 09:17
    prvi?
    A sta je sa organizovanim prebijanjem navijaca Zvezde pre par nedelja? I, zasto ti policajci igraju zmure? Treba da ih trazimo po gradu? Jer, ja ne videh nijednog odavno
  • millek

    30.04.2014 09:16
    ehhhh
    dajte ponovo izbore

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna