Drastičan pad prodaje štampe
To tvrde u agenciji Partner Research Solutions (PRS) koja je nedavno predstavila svoj nov sistem istraživanja čitanosti dnevnih listova pod nazivom "Realna čitanost i objektivni marketinški potencijal dnevnih novina u Srbiji".
Umesto da se kao osnova čitanosti uzima procenjen broj čitalaca (do sada je korišćeno 3 miliona čitalaca za celu Srbiju), PRS se opredelio da do rezultata dođe primenom svetske prakse, a to je množenjem broja prodatih primeraka sa brojem prosečnog broja čitalaca po primerku svakih novina pojedinačno. Tako PRS tvrdi da u Srbiji ima 1,2 miliona, a ne 3 miliona čitalaca dnevnih novena.
Takođe, smanjena je i procena prosečnog broja čitalaca na svega 1,54. Prema PRS rezultat istraživanja upućuje na zaključak da nijedna dnevna novina u Srbiji nema više od 500.000 čitalaca, jer ukupan broj čitalaca svih dnevnih novina u Srbiji ne premašuje broj od 770.000 ljudi.
Novi rezultati čitanosti izazvali su negodovanje jednog broja vlasnika listova.
Komentari 5
v
realno
Isailo
Nista njih ne moze ni izvinUti ni spasIti...!
Narocito ne TO auto!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar