Čak 22 ljudi odobravalo tvitove Mita Romnija

U političkim kampanjama poruke na socijalnim mrežama mogu biti od velikog značaja za osvajanje glasova. 

U političkim kampanjama poruke na socijalnim mrežama mogu biti od velikog značaja za osvajanje glasova.

Dokaz za to je i broj ljudi koji je bio zadužen za odobravanje tvitova Mita Romija tokom predsedničke kampanje na američkim izborima 2012. godine.

Odavno su poznati neki od trikova kojima pribegavaju politički savetnici, a fotografisanje političara kako drže bebu u naručju ili njihovo rukovanje sa svakim živim bićem u krugu od nekoliko stotina metara, samo su neki. Međutim, neoprezna aktivnost kandita da na društvenoj mreži kao što je tviter, može im lako srušiti teško stečene glasove. Nekoliko nepažljivo sročenih reči mogu uprskati trud koji je mesecima ulagan u kampanji.

Zbog svega toga, ima smisla što u kampanji za predsednika Amerike želite oko sebe ljude koji proveravaju šta pišete na tviteru. Međutim, na primeru republikanskog kandidata Mita Romnija, pokazalo se da je prevelik tim zadužen za kontrolisanje njegovih tvitova, zapravo bio kontraproduktivan.

Po najnovijim analizama predsedničke trke iz 2012. između Obame i Romnija, čak 22 ljudi je proveravalo sadržaje tvitova Mita Romnija pre nego što su objavljivanji u javnosti. Svaki tvit je morao da prođe odobravanje svakog člana tima, da bi se na kraju svi usaglasili i odobrili njegovo objavljivanje. Ako znamo da je prednost društvenih mreža upravo u njihovoj brzini širenja informacija, ta prevelika provera Romnijevih tvitova ga je poprilično usporila u odnosu na Obamu.

Za razliku od republikanskog kandidata, Obamin digitalni tim je bio manjeg obima, zbog čega su njegove reakcije stizale na internet mnogo pre Romnijevih. Tako se na primer Obamina reakcija na famozni govor Klinta Istvuda sa praznom stolicom gotovo momentalno pojavila na internetu, a u međuvremenu je njegov digitalni tim stigao čak da tvituje muzičku plejlistu koja se nalazila na sajtu Spotify.

Drugim rečima, kada je reč o kampanji za predsednika Amerike, ideja da imate više ljudi koji će voditi računa o vašim aktivnostima na društvenim mrežama svakako ima smisla. Međutim, kada ti ljudi mogu da ispune školsku učionicu, možda ne bi bilo loše da preispitate veličinu vašeg tima.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti