Mušterije će moći da koriste opciju "Plati osmehom", uz pomoć prepoznavanja lica, a u cilju privlačenja mlađih potrošača.
Kompanija Yum China, nastala pod okriljem američke kompanije Yum Brands Inc prošle godine, pokušava da poveća rast prodaje u Kini, gde su strahovi o bezbednosti hrane i promene ukusa potrošača srezali prodaju od 2012. godine. Yum je i dalje najveći lanac brze hrane na tržištu sa čak 7.685 prodavnica. U drugom kvartalu godine prodaja je polako rasla uz pomoć brenda KFC.
Nova prodavnica u Hangdžou, nazvana KPRO, cilja na mlađu generaciju Kineza, za koju se očekuje da u sledećoj deceniji utiče na porast konzumacije. Džoi Vat, predsednik kompanije Yum China, izjavio je da je ova radnja otvorena sa ciljem da privuče "mlade potrošače koji su u trendu i koji su voljni da prihvate nove ukuse i inovacije".
Prodavnica u Hangdžou, u saradnji sa firmom Ant Financial, uvela je softver prepoznavanja lica. Iz te kompanije rekli su da je ovo prva komercijalna upotreba ovog softvera u svetu.
Plaćanje se vrši skeniranjem lica i unosom broja telefona, kako ne bi došlo do prevare sistema. "U kombinaciji sa 3D kamerom i algoritmom koji detektuje živa bića, 'Plati osmehom' može da uoči pokušaje prevara poput podmetanja tuđih fotografija ili video snimaka i obezbedi potpunu sigurnost računa", rekao je Džidong Čen, direktor biometrijske identifikacije u kompaniji Ant Financial.
Jelovnik uključuje sezonske proizvode, salate po porudžbini i peciva. Piletina na meniju je pečena, dok su od pića u ponudi sveže ceđeni sokovi, kafe i točena piva.
Komentari 1
Ta Tin Sin
To je samo za purgere.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar