Kineski restoran uveo plaćanje osmehom

Restoran brenda KFC u gradu Hangdžou na istoku Kine osmislio je nov način plaćanja obroka - osmehom.
Mušterije će moći da koriste opciju "Plati osmehom", uz pomoć prepoznavanja lica, a u cilju privlačenja mlađih potrošača.
 
Kompanija Yum China, nastala pod okriljem američke kompanije Yum Brands Inc prošle godine, pokušava da poveća rast prodaje u Kini, gde su strahovi o bezbednosti hrane i promene ukusa potrošača srezali prodaju od 2012. godine. Yum je i dalje najveći lanac brze hrane na tržištu sa čak 7.685 prodavnica. U drugom kvartalu godine prodaja je polako rasla uz pomoć brenda KFC.
 
Nova prodavnica u Hangdžou, nazvana KPRO, cilja na mlađu generaciju Kineza, za koju se očekuje da u sledećoj deceniji utiče na porast konzumacije. Džoi Vat, predsednik kompanije Yum China, izjavio je da je ova radnja otvorena sa ciljem da privuče "mlade potrošače koji su u trendu i koji su voljni da prihvate nove ukuse i inovacije".
 
Prodavnica u Hangdžou, u saradnji sa firmom Ant Financial, uvela je softver prepoznavanja lica. Iz te kompanije rekli su da je ovo prva komercijalna upotreba ovog softvera u svetu.
 
Plaćanje se vrši skeniranjem lica i unosom broja telefona, kako ne bi došlo do prevare sistema. "U kombinaciji sa 3D kamerom i algoritmom koji detektuje živa bića, 'Plati osmehom' može da uoči pokušaje prevara poput podmetanja tuđih fotografija ili video snimaka i obezbedi potpunu sigurnost računa", rekao je Džidong Čen, direktor biometrijske identifikacije u kompaniji Ant Financial.
 
Jelovnik uključuje sezonske proizvode, salate po porudžbini i peciva. Piletina na meniju je pečena, dok su od pića u ponudi sveže ceđeni sokovi, kafe i točena piva.
  • Ta Tin Sin

    06.09.2017 16:44
    On ionako sve "na vezu", a mlad, dabome, pa ne mora taj smešak i snimak. Prolaz,i UVEK!
    To je samo za purgere.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin