Početak gradnje tunela kroz Frušku goru još se ne nazire

Pokrajinski sekretar za lokalnu samoupravu Branislav Bugarski poručio je da je Pokrajinska vlada do sada izuzetno nezadovoljna radom na projektu Fruškogorskog koridora i tunela kroz Frušku goru.

Pokrajinski sekretar za lokalnu samoupravu Branislav Bugarski poručio je da je Pokrajinska vlada do sada izuzetno nezadovoljna radom na projektu Fruškogorskog koridora i tunela kroz Frušku goru.

- Još 2012. mi smo dogovorili da se 2013. godine obezbedi 12 milijardi dinara za ovaj projekat, ali nakon prve rekonstrukcije republičke Vlade, Vojvodina niti je dobila pare, niti tunel, ali je sa tada novim ministrom Igorom Mirovićem dogovoreno da se radi idejni projekat – naveo je Bugarski.

Dodao je da je Vojvodina 2014. godine iz svog budžeta obezbedila ponovo 200 miliona dinara, ali da "zbog republičkih izbora opet nije bilo napretka i sredstva nisu bila utrošena, te da je za ovu godinu Vojvodina obezbedila 75 miliona dinara".

- Tražimo od republičke Vlade i ministarke Mihajlović da se u roku od 7 dana nastavi rad na projektu tunela kroz Frušku goru i raspiše tender za idejni projekat, jer građani Iriga ne zaslužuju da budu taoci lošeg upravljanja projektima - rekao je Bugarski.

Prema rečima potpredsednice Vlade Srbije Zorane Mihajlović, ovaj projekat je konačno došao na listu prioriteta Vlade.

- Nije bilo lako i dugo je trebalo da projekat Fruškogorskog koridora postane prioritet republičke Vlade, ali sada mogu da vam garantujem da jeste i ovog koridora će sigurno biti. Ugovor o prenosu sredstava, a time i uslovi za raspisivanje javne nabavke za izradu idejnog projekat biće na prvoj sledećoj sednici Vlade Srbije - poručila je Mihajlović. Kako je rekla, novac za ovaj projekat postoji, a sada je važno krenuti što pre sa realizacijom prvih koraka koji su već spremni.

Danas je održan sastanak Radne grupe za Fruškogorski koridor.

Kako je najavljivano u oktobru 2013. godine, nakon dogovora republičkih i pokrajinskih vlasti, trebalo je da gradnja krene početkom 2014. Kako je rečeno, "najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila".

  • Hope

    24.05.2015 20:00
    Pa
    ...zar mi ne živimo u tunelu...od 2012???
  • opasan igrac

    24.05.2015 10:10
    neka si joj pripretio, vidim odma se utrznula, uz takvu saradnju republike i pokraine nije ni cudo sto decenije prolaze a mostovi i tuneli cekaju, aloooo i jedni i drugi u srbiji, vojvodini, zive ljudi a ne glasaci LJUDI, dosta bre vise
  • ekolog

    24.05.2015 08:06
    predlagač
    ukoliko nismo u stanju da napravimo ovaj tunel a ceo razlog je ekologija onda je najbolje kao što neko gore reče naplaćivati putarinu teškim vozilima na ovoj deonici.
    i onako su samo ona problem.
    lepo na paragovu i pre rume napraviti prostor da se okrenu ako smatraju da neće da plate i da idu drugim putem i na tim istim mestima rampa.
    rampu (zapravo prolaze) napraviti tako da automobili uz usporavanje mogu da prođu svojim kanalom bez rampe a veća vozalia moraju kroz prolaz koji je dovoljno velik i ima rampu koja se diže kada plate...
    ovo se može izvesti minimalnim sredstvima...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti