GSP kupuje 10 zglobnih autobusa
Gradsko saobraćajno preduzeće će narednih meseci kupiti 10 novih zglobnih autobusa u vrednosti od 2,5 miliona evra, saznaje 021.rs.
Javna nabavka će vrlo brzo biti raspisana, a prethodno će morati da se sačeka saglasnost Skupštine grada, jer će se novac za kupovinu obezbediti lizingom. Prema informacijama 021.rs, Skupština će GSP-u već u ponedeljak na sednici odobriti ovu kupovinu kako bi se nastavila obnova voznog parka.
U predlogu gradskog prevoznika upućenom Gradu se navodi da se očekuje da će za kupovinu 10 zglobnih autobusa na dizel biti potrebno do 2,5 miliona evra, a da će lizing biti sa rokom otplate od 60 meseci i grejs periodom od šest meseci uz nominalnu kamatnu stopu od 5,5%.
Podsetimo da GSP poslednjih godinu dana nabavlja nove autobuse posle duže pauze. Tako se sada čeka isporuka pet solo autobusa na dizel koji su u avgustu za 79,8 miliona dinara, bez PDV, kupljeni od Ikarbusa, a da od aprila vozi pet solo niskopodnih autobusa na dizel koji su krajem prošle godine kupljeni za 77,5 miliona dinara, bez PDV-a.
Podsetimo i da je 2014. godine rekarosirano deset zglobnih "Volvo" autobusa, a 2011. i 2012. godine vozni park uvećan je za 31 solo autobusa proizvođača "Irisbus Iveko" i "Solaris".
GSP ima oko 220 autobusa, a vozni park je star u proseku 10 godina.
Komentari 5
Jednostavni za rukovanje, sa malo, ali dovoljno elektronike,klimatizovani, i odgovarajucom cenom.
Mozda i najvaznije od svega navedenog je to sto je domaci proizvod srednjeg kvaliteta , pri cemu su maksimalno uposlene firme iz Srbije, zaposleni radnici,koji svoju platu zarade i ne cekaju od drzave socijalu.
Sitne nedostatke ce proizvodjac otkloniti vremenom.
Ako bi gradski prevoznik uspeo da obezbedi svake godine 15-20 ovakvih vozila to bi bilo sasvim O.K.
Vojvodina Republika
One 6ice koje još voze su davno zrele za penziju!
Kako solo tako i zglobovi, već imaju na satu više od 2 miliona kilometara, a da ne pričam o stanju mehanike.
Pošto su nam leta sve toplija, trebaju nam autobusi sa klimom, jer je ne moguće izdržati u autobusu, kada je vani 35 stepeni!
Svaka čast vozačima pa kada izdrže smenu od 7 sati na takvoj temperaturi!
Zglobovi za koje kažu da je urađeno rekarosiranje, nije to ni blizu rekarosiranja. Karoserija je ostala ista, samo što je urađeno farbanje i ubačena nova sedišta. Rekarosiranjem se smatra potpuno skidanje karoserije i pravljenje nove.
Al' kad su već radili nešto, mogli su promeniti i stakla, pa staviti vakumirana i ubaciti klimu, ovako se nije dobilo mnogo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar