Oglašivači odavno koriste zanosne obnažene lepotice koje prezentuju njihov proizvod. To ne čine samo zato što žele da uliju lažnu nadu potrošačima da će uz kupljeni automobil, recimo, dobiti i divnu ženu.
Oglašivači odavno koriste zanosne obnažene lepotice koje prezentuju njihov proizvod. To ne čine samo zato što žele da uliju lažnu nadu potrošačima da će uz kupljeni automobil, recimo, dobiti i divnu ženu. Naime, istraživači su otkrili da pogled na atraktivne muškarce i žene u reklamama aktivira delove mozga koji nas teraju da impulsivno kupujemo, dok se racionalni deo isključuje.
Njihova studija je otkrila da kada oglašivači takozvanu logičku persuazivnost - jednostavno iznošenje činjenica - imaju slabiju prodaju, nego onda kada računaju na neracionalnu komponentu. To što lepe žene deluju još ubedljivije, dugujemo tome što naš mozak premošćuje delove koji procesuiraju ideje logički i racionalno.
Istraživači sa Univerziteta u Kaliforniji priključili su 24 odrasle osobe na monitore koji snimaju moždanu aktivnost tokom reklama. Stepen aktivnosti u delovima zaduženim za emocije i donošenje odluka bio je mnogo niži dok su ispitanici gledali obične "činjenične" reklame, nego one koje su imale seksi poruke. Stručnjaci upozoravaju da niži nivo aktivnosti mozga prilikom posmatranja takvih reklama vode smanjenju takozvane bihejvioralne inhibicije, zbog čega kasnije kupujemo nekontrolisano.
Naše preferencije pri odabiru robe oblikuju se pod uticajem mnogih faktora uključujući i logičku prezentaciju proizvoda putem reklama, persuazivnim informacijama i prijatnim slikama koje možda nemaju nikakve veze sa osobinama samog proizvoda. Ova otkrića potkrepljuju činjenicu da se poslednjih godina oglašivači više trude da kupce zavedu, nego da ih ubede u kvalitet onoga što prodaju.
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pornografija je striktno zabranjena u Kini. Oni koji proizvode, dele ili prodaju ovakav sadržaj mogu dobiti doživotnu kaznu zatvora, sudeći prema stavkama krivičnog prava u ovoj zemlji.
Bliži se trenutаk kаd ćete vi, i još stotine hiljаdа mlаdićа i devojаkа, spаkovаti kofere i krenuti nа letovаnje. Bez obzirа na to koliko ćete dаnа ostаti, svаkаko želite dа svi budu prijаtni.
Porodični terapeut Hal Rankel, autor knjige "Choose Your Own Adulthood", otkriva da postoji nekoliko reči koje partneri u svađi najčešće zaborave da kažu.
Nova studija, objavljena u časopisu Arhiva seksualnog ponašanja, pokazuje da su Amerikanci imali seks za oko 15 odsto manje u periodu od 2010. do 2014. nego što je to slučaj od 1995 do 1999. godine.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar