Digitalni pretplatnici uvećali profit "Njujork tajmsa"

Američki dnevni list "Njujork tajms" uknjižio je bolji kvartalni profit od očekivanog zbog porasta broja digitalnih pretplatnika.
Taj list je na kraju drugog kvartala završenog 25. juna imao 2,3 miliona digitalnih pretplatnika, što je za 63,4 odsto više nego u istom periodu prošle godine, dok je ukupan profit dostigao 15,6 miliiona dolara u odnosu na gubitak od 211.000 dolara iz drugog kvartala 2016. godine.
 
Njujorški list je, u nastojanju da uveća prihode od digitalnog izdanja, ponudio popuste kako bi privukao pretplatnike na svoje onlajn izdanje, kao i na neinformativne usluge, kao što su dnevne slagalice i kuvarski recepti.
 
Prihodi od oglašavanja u digitalnom izdanju, koji čine gotovo 42 odsto ukupnih prihoda od oglašavanja, povećani su za 22,5 odsto na 55,2 miliona dolara u tom kvartalu.
 
Istovremeno, prihodi od oglašavanja u štampanom izdanju su nastavili da padaju, potonuvši za 10,5 odsto na 77,1 milion dolara, jer štampano izdanje privlači manje pretplatnika.
  • Zivan

    28.07.2017 10:10
    Neobično je važno da mediji i u digitalno doba nađu uspešan poslovni model...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija