NetWorking Day: O poslovnoj komunikaciji i kreiranju odnosa sa klijentima

NetWorking Day – Poslovni susreti održan u Beogradu, tematski je bio vezan za poslovnu komunikaciju, i prilika da se susretnu i upoznaju učesnici iz oblasti biznisa i preduzetništva zainteresovani za tu temu.
Gosti Irene Lalić, pričali su o potrebi edukacije unutar kompanija u oblasti poslovne komunikacije, kako u cilju dobre interne komunikacije i sprečavanja konflikata, tako i zbog kreiranja odnosa sa klijentima.
 
Lela Saković, konsultantkinja u oblasti poslovne komunikacije i vlasnica edukativnog centra “Poslovna komunikacija – može i bez stresa“, kroz zanimljiv primer je objasnila "kako komunkacija može da nas odvede u propast, a kako može da spasi". Naime, često se nalazimo u situacijama kada možemo izazvati negativan efekat kod osoba sa kojima komunciramo, bez obzira da li komuniciramo verbalno ili neverbalno.
 
Nikola Čanak, profesor komunikologije, naglasio je da je komunikacija, pored svih elemenata koje podrazumeva, pre svega razmena energija i počinje unutar nas samih. “Najbolji komunikatori su oni koji imaju visok nivo energije, a opet toliko superiorni da im nije potrebno da budu agresivni", rekao je dr Čanak.
 
"Povratna informacija je dokaz da smo rekli nešto na pravi način. Spremniji smo da pričamo, nego da slušamo. Kompanije imaju potrebu da nešto kažu, često ne razmišaljajući kako će to biti prihvaćeno sa druge strane",  istakla je ona i dodala da više od 75% konflikata unutar kompanija nastaje zbog problema u komunikaciji. "Osnivači firme su odgovorni, kada se radi o malim firmama, za imidž firme i korporativnu kulturu koja se kasnije teško menja".
 
U drugom panelu, učestvovali su Ivana Marjanov ispred Telekoma Srbija, šefica službe marketing komunikacija i Milan Maglov, preduzetnik, specijalista za društvene mreže. “Kompanija mora da postoji i “online” da bi adekvatno komunicirala sa klijentima", rekla je Marjanov. Maglov rekao je da se komunikacija menja, a nadogradnja je komunikacija preko društvenih mreža. Kako kaže, "ne postoji biznis koji ne treba da sa potrošačima komunicira preko društvenih mreža". 
 
Kompanija Telekom Srbija je nacionalni pokrovitelj događaja, a u čast proslave 20 godina rada, prisutnim posetiocima je poklonjeno 20 prigodnih poklona. Nacionalni pokrovitelj NetWorking Day – Poslovnih susreta je i Societe Generale banka. Sledeći događaj očekuje se u novembru u Novom Sadu. Tačne informacije možete pratiti na zvaničnom sajtu organizatora www.networkingday.rs

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija