Gotovo polovina građana Srbije nezadovoljna je radom inspekcijskih službi, pokazalo je najnovije istraživanje. Najviše zamerki imaju na neljubaznost inspektora.
Ljudi su najosetljiviji na neljubaznost. Kako se čini, iznenadimo se ako je neko ljubazan i pomogne.
Ali ima ih. Mnogo više nego ovih drugih, ali mi smo narod koji će teško nekoga i nešto pohvaliti.
Da prvo svi krenemo od sebe.
Dobar dan - molim - izvinite - hvala - doviđenja.
Pet čarobnih reči komunikaciji.
Nije teško biti fin.
Savršen posao... dođeš u kontrolu... kažeš kazna tolko-i-tolko hiljada novaca, zatvaranje radnje i sl. ... i odmah dobiješ poklon da zaobiđeš adresu. Može i dogovor pre ne-dolaska na adresu.
Namažnjavaše se ti inspektori svega... stanje sa njima kao u svim ostalim "granama" društva... svi koji mogu uzimaju, mažnjavaju i primaju mito...
... i da li je neko primetio da nam je u državi bolje u proteklih godinu-dve?
Predlazem da se inspektorima svih vrsta i odgovorna lica drzavne uprave stavi staz u fazu mirovanja na godinu dana u toku koje bi isti radili privatno ili kod privatnika. Cisto da vide kako je sa druge strane. To bi bilo blagotvorno i donelo bi napredak svima nama!
Naravno, pa moramo udomiti sve poltrone dveri, trecu srbiju, bracu, sestre, rodjake, stranacke saborce kako bi formirali glasacko telo i na sledecim izborima sacuvali vlast koju smo napokon ugrabili posle toliko godina borbe....
Naravno, 10 inspekcija, jedna za meso, druga za krompir, treća za.... i sve u jednom danu da vlasnik naravno bude blagovremeno obavešten kada će doći da bi spremio koverat za svaku, da bi taj dan odneo sumnjivo meso iz radnje/restorana, kasa štimala, računi na mestu i da bi neprijavljene zaposlene poslao kući... I onda kada fali para u budžetu, a ti picousti udri po penzionerima, prosvetarima, advokatima....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za jednu reklamaciju sedam inspekcija
Info
•24.10.2014.
•06:30 > 06:54
Komentari 7
Ljudi su najosetljiviji na neljubaznost. Kako se čini, iznenadimo se ako je neko ljubazan i pomogne.
Ali ima ih. Mnogo više nego ovih drugih, ali mi smo narod koji će teško nekoga i nešto pohvaliti.
Da prvo svi krenemo od sebe.
Dobar dan - molim - izvinite - hvala - doviđenja.
Pet čarobnih reči komunikaciji.
Nije teško biti fin.
KOmša
Namažnjavaše se ti inspektori svega... stanje sa njima kao u svim ostalim "granama" društva... svi koji mogu uzimaju, mažnjavaju i primaju mito...
... i da li je neko primetio da nam je u državi bolje u proteklih godinu-dve?
Legend
ns
Mile
Ivek
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H