Marketing mag Brendan Gahan 25. maja u Domu omladine
Gahan je među prvima počeo da koristi YouTube zvezde, orkestrirao je brojne viralne kampanje i digitalne influencere i rukovodio je realizacijom prve advertajzing integracije na platformama Imgur i Formspring. Redovan je komentator raznih tema koje se odnose na YouTube, gostovao je na CNBC, Al-Jazeera, i drugim medijima na kojima je govorio o tome kako privući pažnju na društvenoj mreži i upravljati deljenjem sadržaja.
Na Digital Day-u Gahan će održati predavanje "Influenceri marketinga: epske pobede, porazi i naučene lekcije", tokom koga će prisutnima predočiti ulogu i kako uključiti uticajne "digitalace" u marketing, te podeliti primere najbolje prakse njihovog dovođenja u vezu sa brendovima koja je za rezultat imala kako uspešne tako i neuspešne kampanje. Prema Gahanovim rečima, najveći pomak u kreiranju uspešnih viralnih kampanja se dešava kada agencije i brendovi uključe u promociju kultne kreatore viralnih sadržaja i prestanu da se "bore" protiv njih.
Gahan je osnivač agencije Epic Signal i sarađuje sa "Fortune 500 brands" na njihovim YouTube "influencer" i "community building" kampanjama. Član je savetodavnog odbora Vidcon-a, najvećeg YouTube skupa. Ranije je radio kao VP Brand strategije u Fullscreen-u, kao i direktor Social Media u kreativnoj agenciji Mekanism, gde je bio odgovoran za stvaranje viralnih kampanja za klijenate poput Pepsico, Virgin Mobile, GE, Corona i 20th Century Fox.
Najveća i najznačajnija domaća konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day biće održan 25. maja u Domu omladine Beograda. Konferencija je edukativnog karaktera koja pored ključnih predstavnika digitalnog tržišta Srbije i regiona okuplja i predavače sa razvijenih tržišta koji će sa domaćom publikom podeliti svoja iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u digitalnoj industriji.
Ulaznice se kupuju isključivo putem sajta www.digitalday.rs.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar