Kako da prenesete poruku da zainteresujete potencijalnog klijenta tema LeadCon konferencije 21. septembra

Prva onlajn LeadCon konferencija održaće se 21. septembra, a na njoj će govoriti Anđelka Duci (u vezi sa imejl komunikacijom), Ognjen Vuković (u vezi sa povećanjem prodaje), kao i Dimitrije Ostojić iz Default designa.
Kako da prenesete poruku da zainteresujete potencijalnog klijenta tema LeadCon konferencije 21. septembra
Foto: 021
Dimitrije Ostojićiz Default designa objašnjava nove načine online komunikacije. O tome kako da zainteresujete potencijalnog klijenta da za početak obrati pažnju na poruku koju mu želite preneti, naveo je da treba obratiti pažnju na sledeće:
 
*Šta mislite šta je jedan od najvažnijih ciljeva svakog marketara? Da uhvati pažnju svog potencijalnog klijenta.
 
*Ta borba za oči i uši ljudi koji nas prate (ili treba da nas prate) neprestano traje i postaje sve teža. Pored toga što se danas za 24 sata kreira više sadržaja od početka čovečanstva do 2003. godine čini ovaj posao još težim.
 
Kako onda na pravilan način privući pažnju na svoj sadržaj.
 
Evo nekoliko saveta koji su iz prakse:
 
1. Prilagodite poruku primaocu
 
Kada je poruka odgovara pitanju sagovornika i vodi komunikaciju u jasnom smeru koji je sagovornik je motivisaniji da odgovori na vaša pitanja i da reaguje na vaše pozive na akciju. Ovo konkretno znači da ako prodajete voće i povrće i sagovornik vam kaže da mu se jedu jabuke, nećete mu pričati o krompiru i luku nego o jabukama koje možete da mu ponudite.
 
2. Koristite prave kanale promocije i kreirajte sadržaj u kontekstu kanala distribucije
 
Budite tamo gde su vaši klijenti i komunicirajte u skladu kanala na kome se nalazite. Ovo npr znači da ako su vaši klijenti na LinkedIn-u i vi treba da budete tamo. Bitno je samo da ispratite kontekst kanala komunikacije i da npr na LinkedInu ne deljite fotografije sa letovanja (što biste radili na Facebooku ili Instagramu) nego da iskomunicirate sadržajem koji priliči komunikaciji na LinkedIn-u.
 
3. Koristite dvosmernu komunikaciju
 
Internet nam je dao mogućnost da dobijemo povratne odgovore od naših klijenata i potencijalnih kupaca veoma brzo. Iskoristite tu mogućnost da popravite i unapredite svoj proizvod/uslugu kako bi bolje odgovarala potrebama tržišta. Nekada su najveće kritike upravo i najveće mogućnosti za napredak. U ovom biznisu nema mesta za ego.
 
4. Odgovorite na pitanja i želje svojih klijenata
 
Izuzetno je bitno održati aktivnu komunikaciju sa potencijalnim klijentima. Kad god vam se ukaže prilika, komunicirajte sa svojim potencijalnim klijentima. Ono što se meni pokazalo dobro u praksi je da pri svakom pitanju pokušavam da otvorim komunikaciju. Npr ako vas neko pita za cenovnik pored toga što ćete poslati cenovnik postavite neko pitanje ili ponudite dodatni savet. Na taj način ćete, malo po malo, izgraditi odnos sa tom osobom i ona će biti otvorenija za razgovor i kasnije kupovinu.
 
5. Koristite njihove reči kada im se obraćate
 
Osnova komunikacije je da se razumemo. Izbegavajte stručne izraze i pokušajte da koristite reči vašeg sagovornika. Na ovaj način će vas bolje razumeti, a vi ćete biti u mogućnosti da izvršite uticaj ili povedete razgovor u smeru koji vama najviše odgovara.
 
O ovim i drugim temama govoriće se 21. septembra, a zainteresovani mogu da rezervišu svoju LeadCon kartu. LeadCon je prva onlajn konferencija u Srbiji i regionu.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Epl se izvinio zbog kontroverzne reklame

Američka tehnološka korporacija Epl izvinila se zbog reklamnog video snimka za novi tablet "ajped pro" (iPad Pro) sa čipom M4, nakon što se suočila sa oštrim kritikama na društvenim mrežama.