Fejsbuk uvodi "indikator poverenja" za medijske kuće

Fejsbuk je početkom godine pokrenuo svoju prvu inicijativu u kojoj je putem saradnje s novinskim agencijama i treninzima za novinare hteo da poveća kvalitet novinarskih članaka, a sada su najavili uvođenje "indikatora poverenja".
Fejsbuk uvodi "indikator poverenja" za medijske kuće
Foto: Pixabay
Putem njega korisnici mogu da saznaju više o izdavaču članaka podeljenih na ovoj društvenoj mreži. "Trust Indicator" nastao je u saradnji s "Trust Project-om", međunarodnim udruženjem informativnih portala kojim se želi povećati pouzdanost u medije.
 
Indikatori poverenja će tako korisnicima nuditi više informacija o medijskoj kući koja je podelila vest, njenoj etičkoj politici, proveri činjenica, prošlim ispravkama tekstova, te o vlasničkoj strukturi kompanije. 
 
Medijske kuće će te informacije dodavati u bazu podataka o samoj kompaniji unutar Fejsbuka. U početku, nova funkcija će biti dostupna za manji broj medijskih kuća, s postepenim širenjem.
 
Uprava kompanije Fejsbuk smatra da će sa tim proširenim informacijama pomoći ljudima u dobijanju bitnih kontekstualnih informacija, putem kojih će moći da odrede da li su članak i medijska kuća verodostojni. Tako će nastaviti bitku protiv lažnih vesti i dezinformacija koje se plasiraju na Fejsbuku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Epl se izvinio zbog kontroverzne reklame

Američka tehnološka korporacija Epl izvinila se zbog reklamnog video snimka za novi tablet "ajped pro" (iPad Pro) sa čipom M4, nakon što se suočila sa oštrim kritikama na društvenim mrežama.