Facebook uklanja postove koji "prose" lajkove i šerove

Od ove nedelje, Facebook će početi da umanjuje vidljivost spam postovima koji kao primarni cilj imaju privlačenje klikova (engagement bait), i podstiču korisnike te društvene mreže da lajkuju, šeruju, taguju ili komentarišu.
Facebook uklanja postove koji "prose" lajkove i šerove
Foto: Pixabay
Postovi tipa "Tagujte prijatelja koji voli da spava!" izgledaju popularno zbog toga što se "igraju" sa Facebookovim algoritmima, što dovodi do njihove veće vidljivosti, odnosno češće priorizacije, u News Feedu. 
 
Zvaničnici Facebooka tvrde da novo ažuriranje neće uticati na postove koji pozivaju na prikupljanje sredstava u dobrotvorne svrhe ili oni kojima neko npr. traži savet za putovanje. 
 
Facebook svakodnevno kategorizuje stotine hiljada postova, zbog čega je ažurirani model mašinskog učenja naučen da detektuje različite vrste "engagement bait"-ova. Mere će, u narednima nedeljama, striktnije biti primenjivane na stranice koje učestalo privlače klikove, kako bi njihovi korisnici imali vremena da im se prilagode, piše The Verge. 
 
"Ovim želimo da umanjimo širenje sadržaja koji predstavlja spam, zatim senzacionalističke objave i pogrešne informacije, kako bismo promovisali smislenu i autentičnu komunikaciju", saopšteno je iz Facebooka. 
 
Što je neka stranica više orijentisana na "engagement bait", to če osetiti veći pad vidljivosti postova.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Epl se izvinio zbog kontroverzne reklame

Američka tehnološka korporacija Epl izvinila se zbog reklamnog video snimka za novi tablet "ajped pro" (iPad Pro) sa čipom M4, nakon što se suočila sa oštrim kritikama na društvenim mrežama.