Feliksov skok najbolji marketinški potez

Skok Feliksa Baumgartnera sa 39 kilometara visine bio je najbolji poduhvat u istoriji marketinga, ocenili su eksperti u analizi koja je danas objavljena u Beču.
Skok Feliksa Baumgartnera sa 39 kilometara visine bio je najbolji poduhvat u istoriji marketinga, ocenili su eksperti u analizi koja je danas objavljena u Beču.

Poduhvat Baumgartnera, čiji je sponzor bio "Red bul", povećao je cenu ovog brenda do osam milijardi evra, navelo je konsultantsko preduzeće iz Kelna "Sport i tržište".

Kada je Baumgartner 14. oktobra probio zvučni zid skačući iz Stratosfere, samo preko Tvitera je oko 965.000 ljudi govorilo o sponzoru "Red bul", a ovaj proizvođač energetskog napitka uspeo je da time proširi krug onih koji ga poznaju na daljih 170 miliona ljudi.

  • lucia

    02.11.2012 16:15
    Feliks BOG!!!
    Cudesno hrabar, a nas /Austrougarska/!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Region i svet

Letonci pozvani da podrume pretvore u skloništa

Vlasti Letonije, baltičke zemlje koja je susedna Rusiji, pozvale su danas građane da preurede svoje podrume u skloništa od vazdušnih napada, povodom tradicionalnog nacionalnog dana čišćenja.