Prevareni turisti novac dobijaju od jeseni

Prevareni turisti agencije "S.A.B. travel" novac od uplaćenih, a neostvarenih aranžmana, mogu da očekuju početkom septembra.
Prevareni turisti novac dobijaju od jeseni
Foto: Pixabay
Za većinu njih, odmor je definitivno za ovu godinu završen. Dok se ne završi sa prijavljivanjem, za šta je rok dat do 24. avgusta, osiguravajuća kuća ne zna u kom procentu će putnici biti obeštećeni.
 
Kako je rečeno, uslovi za aktiviranje garancije putovanja stekli su se u ponedeljak i tada je počela prijava oštećenih putnika osiguravajućoj kući DDOR. Za sada, prema preliminarnim podacima, ima 2.900 ugovora, sa oko 6.000 putnika. Odštetni zahtev je vredan 589.000 evra.
 
- Uputstva za podnošenje zahteva za obeštećenje može se naći na sajtu DDOR i JUTA. Veoma je bitno da svi putnici podnesu zahteve, kako bismo mi 24. avgusta bili u mogućnosti da napravimo kompletnu analizu svih ugovora o putovanju, koji nisu realizovani. Tek kada se to završi, radićemo analizu zahteva i obračun naknade. Što se tiče obeštećenja, odnosno da li će novac biti vraćen u potpunosti ili recipročno, to sve zavisi od podataka koji će biti prikupljeni, kazao je Ivan Grujić, član Izvršnog odbora DDOR.
 
Prema rečima Aleksandra Seničića, direktora Nacionalne asocijacije turističkih agencija, u trenutku kada je S.A.B. prestao sa radom, na destinaciji je bilo oko 1.200 putnika. JUTA je organizovala njihov povratak, gledajući da nijedan putnik ne bude vraćen pre isteka samog aranžmana. Za neke su morali da traže i smeštaj.
 
- Delimično prebacivanje odgovornosti države na naše udruženje je bilo neprimereno u početku ovih dešavanja. Nismo državna institucija i nemamo ovlašćenje da kontrolišemo finansije i unutrašnje poslovanje neke agencije. Licencu izdaje država, a ne mi - istakao je Seničić.  
 
Putnici koji su ostali "kratki" za letovanje preko agencije "Flaj Flaj travel" od uplaćenih para za aranžmane ili avio-karte, neće videti ni - dinara.
 
- Agencija nije bila član JUTA i koliko sam upoznat, putnici "Flaj Flaja" neće biti obeštećeni. Kada je u pitanju "Džez travel", još nije gotov konačan zapisnik turističke inspekcije, pa će se o detaljima u ovom slučaju razgovarati tek kada se to završi, naglasio je Seničić.
  • @Strasno

    24.07.2018 00:53
    Vidi se da nimalo ne poznajes principe rada osiguravajucih kuca, da bar jednom procitas uslove osiguranja i probas da napravis banalnu racunicu, otvorio bi ti se novi svet pred ocima. Ako polisa pokriva max 300.000 sve preko toga nece biti isplaceno, a ako je steta skoro 600 i nepismenom je jasno da mu ne moze biti pokrivena sva steta, nego ce putnici ravnopravno biti obesteceni, znaci niko SVE vec svako reciprocno svoj 'deo'- sto je izuzetno fer i korektno. Nista gore nego kad ljudi misle da su najpametniji i sve znaju a ni izbliza nisu svesni promaje u svojoj glavi..
  • Nella

    23.07.2018 21:14
    Svi protiv građana
    I dalje ne znamo ko su vlasnici tih agencija i zašto nisu u pritvoru i krivično procesuirani. To izgleda ne interesuje ni "sedmu silu".
    Kada se neko od prevarenih, posle neuspešnih sudskih procesa, odvaži za to da preuzme pravdu u svoje ruke, onda ga svi zdušno napadaju i expresno procesuiraju i "mlate" po medijima.
    Ali, sve više će biti i jednih i drugih
  • Novosadjan

    23.07.2018 21:14
    Neka me ubedi neko da to nije smisljeno na vrhu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija