Tužili Red Bul jer ne daje krila
Kako se čini, Red Bul ipak ne daje krila – čak ni u figurativnom smislu. Kompanija u svojim reklamama tvrdi da ovaj energetski napitak može poboljšati koncentraciju i brzinu reakcije, ali u tužbi se navodi da su ove tvrdnje lažne i nemaju naučnu potporu.
I dok tužba nije otkrila da li su osobe koje su tužie kompaniju bile razočarane zbog toga što im nisu izrasla krila, u njoj stoji da se Red Bul u velikoj meri oslanja na termine kao što su "krila" i "poboljšanje" kako bi korisnicima dao utisak da im napitak pruža određeno fizičko ili psihičko poboljšanje.
Ukoliko sud prihvati predloženu nagodbu, kompanija će morati da isplati 6,5 miliona dolara u poseban fond u roku od nedelju dana.
Red Bul će takođe morati da razočaranim mušterijama da ček na 10 dolara, ili kupon za kupovinu njegovih proizvoda u vrednosti od 15 dolara.
Komentari 4
Andrija Šrek
nn
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar