FOTO: Uvredljive reklame za turističke usluge

Zaboravite na lepe slike i zavodljive fraze. Oglasi u turističkoj industriji imaju samo jedan cilj; da vas motivišu da potrošite novac.
Zaboravite na lepe slike i zavodljive fraze. Oglasi u turističkoj industriji imaju samo jedan cilj; da vas motivišu da potrošite novac. Ponekad, u težnjama da naprave reklamne kampanje, turističke agencije i avio kompanije uspeju da odbiju mnoge mušterije, koje se uvrede zbog provokativnih adržaja.

1. Avianova

Šta klijent može da očekuje od ove aviokompanije? Iako su uspeli da prikažu veliku površinu kože gole devojke, na reklami se čak ne vidi ni puno ime aviokompanije. Mnoge feminističke organizacije su se pobunile protiv ove reklame, koja žene tretira kao robinje.

2. First Hotels



Svaki heteroseksualni muškarac zna za implicitno seksualno obećanje koje nudi slika francuske sobarice sa sloganom "Spavajte sa nama". Pitanje koje se postavlja je: da li će svaki redovni gost ovog američkog hotelskog lanca dobiti šansu da spava sa osobljem?

3. Jet Airways


Ova reklama izazvala je proteste među hinduistima. Bindi, crvena tačka koju kip slobode nosi na ovoj reklami, vezana je za duhovnost, brak i prosperitet. U Indiji mnogi sveštenici ovim obeleže posetioce u hramu i, iako se moderni Indijci ne vređaju na ovakvu upotrebu bindija, postavlja se pitanje: ko je suprug Kipa slobode?

4. American Airlines

 


Da li vas stvarno ona podseća na majku? Ipak, uzevši u obzir požudan pogled, gole noge i položaj u kome sedi, ovde se može pre govoriti o edipovskoj privlačnosti. Reklama ipak potiče iz doba kada su se stjuardese smatrale seksualnim objektima, a ne važnim delom posade aviona, koji pre svega brine o bezbednosti putnika u letu.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja