Jod vam pomaže da imate bolju koncentraciju

Sposobnost da se koncentrišemo u velikoj meri se zasniva na okolnostima i situaciji u kojoj se tog momenta nalazimo.
Jod vam pomaže da imate bolju koncentraciju
Foto: Pixabay

Greške koje napravimo jer smo dekoncentrisani nekad su male dok nekada mogu biti i kobne, na primer u vožnji. 

Redovan unos joda, hranom i vodom, siguran je način da popravimo koncentraciju.

Jod je esencijalni mineral za naš organizam, pa moramo da ga svakodnevno unosimo u dovoljnim količinama. Utiče na razvitak mozga i grananje neuronske mreže, pa samim tim i na moždane aktivnosti. 
 
Osim pada koncentracije, nedostatak joda uzrokuje slabiju pažnju, a kod dece probleme sa učenjem i pamćenjem. Da bismo održali funkcije mozga na najvišem nivou, jod moramo da unosimo svakodnevno.
 
Dnevne potrebe čoveka iznose 150 mikrograma, dok se trudnicama preporučuje dvostruko više, 300 mikrograma. Joda najviše ima u hrani morskog porekla, a u nešto manjoj količini u voću i povrću. 
 
Budući da pečenjem namirnice gube oko 20 odsto joda, a kuvanjem i do 58 odsto, najviše joda naš organizam će apsorbovati preko vode bogate prirodno rastvorenim jodom.
 
Minaqua sadrži prirodno rastvoren jod i jedina je voda na ovim prostorima sa ovakvim mineralnim sastavima. Još davne 1912. godine osvojila je velike zlatne medalje na sajmovima u Rimu, Parizu i Londonu, tada pod nazivom "Franc Jozefova voda".

Ostalo iz kategorije Život - Zdravlje