Više joda za bolji imunitet

Jedan od najvažnijih minerala, kog u većini slučajeva imamo premalo, jeste jod.
Više joda za bolji imunitet
Foto: Pixabay

To ne smemo dozvoliti, jer je jod odgovoran za pravilan rad štitnjače, metabolizam, pravilan rad nervnog sistema i imunitet.

Ono što je najvažnije, jod nam pomaže u borbi protiv virusa.

Istraživanja Dr Dejvida Derija publikovana u američkim stručnim časopisima, naglašavaju dominantnu ulogu joda u jačanju imunog sistema, naročito u borbi protiv virusnih infekcija i kovida. Osim poznate činjenice da jod eliminiše sve patogene, uključujući i deaktivaciju virusa u telu i na koži, čime najbolje doprinosi jačanju organizma, njegova najvažnija uloga jeste takozvana apoptoza – programirano uništavanje zaraženih ćelija.
 
Unosom od 1,5 do 2,4 miligrama joda dnevno (zavisno od telesne težine) ojačavamo naš imuni sistem, u borbi protiv gripe. 
 
Najbolji izvori joda su alge, morska riba i jodirana so. Namirnice bogate jodom umanjuju rizik od obolevanja, dok ga stres povećava. Važnost joda i njegovog nedostatka u hrani dokazuje činjenica da su mnoge zemlje propisale veštačko jodiranje soli. S obzirom na to da sve manje jedemo slano i koristimo razne vrste soli (himalajska i dr.) nedostatak joda u ishrani je evidentan.
 
Svi volimo da se opustimo u hrani i piću sa porodicom i prijateljima, tokom cele godine, a posebno u sezoni slava i praznika. Kako bismo imali šansu u borbi protiv infekcija, brigu o telu i imunološkom sistemu treba da nam je prioritet u ovom momentu.
 
Svakodnevno konzumirajte dovoljno ovog dragocenog minerala – joda. To je pravi način da pobedite infekcije i ojačate imunološki sistem. Najbolja odbrana je najjači napad.

Ostalo iz kategorije Život - Zdravlje