Porodica, društvo, sve propada, sve se urušava. Sistem vrednosti je krenuo u pogrešnom smeru. Umesto sporta i rekreacije motori sa unutrašnjim sagorevanjem. Umesto edukacije naftni derivati, skupi satovi.... Mobilni telefoni su nam postali najbolji prijatelji... Život je postao jeftin. Sledi civilizacijski korak unazad.
Ne vredi ovde drviti praznoglavim vozacima, vozim motor 10 godina svasta sam od "postenih" vozaca mogao da vidim. Obarali su me kada me navodno nisu videli jer u opste ne pogledaju u retrovizor do momenta da vozac automobila nije dao zmigavac a skrenuo je jeli gde je on hteo. Mahom se svi vode tom logikom da sam veci pa sam jelte i jaci pa vozac motora mora da se skloni. Bas tim futoskim putem vozim po ogranicenju gde mi vozaci automobila sviraju da im se skolonim jer jeli oni idu brze. Ne mozes ti mene da stignes na motoru ako ja to hocu. Sto se tice pijanaca i drogerasa, jamcim da ih ima vise za 4tockasima. Stvar je u tome da automobil a ni motor nisu za svakoga,savesnih vozaca je sve manje.
Sa svim se slažem, ali... Ja lično nemam bučan auspuh, ali svi moji prijatelji koji su ga napravili da bude bučan imaju sledeći rezon:
Vozim sa upaljenim svetlom, dajem sve signale koje treba, ali sam i dalje nevidljiv! E ako sam nevidljiv, onda ću bar da budem bučan da me čuju!
Dakle, razlikuju se oni koji turiraju motor da bi bili viđeni u društvu i oni koji time daju na znanje da su tu da ih drugi ne pregaze.
Što bi Đole Balašević rekao: Beži so tim biciklom! Što nemaš sa zvoncetom ko sav čestit narod! Edi smilim bogom. ;)
Obično je uzrok nepoštovanje prvenstva motoriste.
Vozačima u limenim konzervama oni nisu važni, nevidljivi su. Dok ne dođu pred sud za oštetu.
A sami motoristi... jadan je onaj koji mora da seče auspu da bi se osetio kao muško.
Policija je ovo odavno prestala da kontroliše.
U tom momentu, dok noću prolaziš sa 110dB... neko pokušava da dostojanstveno umre.... neko je uspavao bolesnu bebu... neko pokušava da odspava 4h između dva posla, od kojih zavisi nekoliko duša. Saopšti to svojim hormonima.
Inače će te ljudi pominjati... a to na kraju dođe na naplatu. Nikada ne znaš, kada i kako.
*bli vas motori... sada cu da slusam price kako su oni samo eto ljubitelji motora i motoristi, a kupuju preko 125 kubika jer vole zvuk, ne jure oni nikad i nikom ne ulecu. prosto covek kada se provoza gradom, svi kao da su na obuci voze. i eto sta se desi kad si nalozen i dajes gas, jos ako su izuo koje pivo i laku drogu, nema sretnog kraja. sigurno se nece desiti nesto dobro, sta dobro moze da se desi na motoru?
Umesto senzacionalizma koji nema nikakvu svrhu kao vest...mozda kao predlog...da uvedete detalj da li je motociklista uz tesku povredu glave npr nosio kacigu?
Cisto onako...sto bi se reklo primarne prevencije...i edukacije?
A koji je uzrok? Da se nije možda kurčio kako on može da se provuče kroz gužvu dok ostali moraju da mile? Neki ti se čak smeju u lice dok to rade. Naravno kacigu ne nose verovatno baš zato da bi mogli da ti se smeju u lice
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Motociklista teško povređen na Futoškom putu
Info
•05.08.2015.
•05:41 > 06:02
Komentari 13
Pešak
Ivan
Decko, drzi se i oporavi se....
The Lalosh
Vozim sa upaljenim svetlom, dajem sve signale koje treba, ali sam i dalje nevidljiv! E ako sam nevidljiv, onda ću bar da budem bučan da me čuju!
Dakle, razlikuju se oni koji turiraju motor da bi bili viđeni u društvu i oni koji time daju na znanje da su tu da ih drugi ne pregaze.
Što bi Đole Balašević rekao: Beži so tim biciklom! Što nemaš sa zvoncetom ko sav čestit narod! Edi smilim bogom. ;)
The Lalosh
Svako vozi šta hoće i šta može da priušti. Ako se poštuju saobraćajni propisi ne bi smelo da bude problema.
Ako misliš da motoristi više izazivaju nesreće nego pešaci, biciklisti, automobilisti, kamiondžije... onda grešiš.
Problem je samo što su učesnici u saobraćaju na dva točka mnogo ranjiviji. Posledice sitnih udaraca su mnogo ozbiljnije.
Samim tim, ti učesnici bi MORALI da budu svesni svoje ranjivosti i da budu dvostruko pažljiviji u saobraćaju.
Saobraćajna kultura nam je na nuli i to je osnovni problem. Zato se gine toliko.
Dok se ne zna šta se tačno desilo ne bi smeli da optužujemo bilo koga.
Vozačima u limenim konzervama oni nisu važni, nevidljivi su. Dok ne dođu pred sud za oštetu.
A sami motoristi... jadan je onaj koji mora da seče auspu da bi se osetio kao muško.
Policija je ovo odavno prestala da kontroliše.
U tom momentu, dok noću prolaziš sa 110dB... neko pokušava da dostojanstveno umre.... neko je uspavao bolesnu bebu... neko pokušava da odspava 4h između dva posla, od kojih zavisi nekoliko duša. Saopšti to svojim hormonima.
Inače će te ljudi pominjati... a to na kraju dođe na naplatu. Nikada ne znaš, kada i kako.
Raša
-
vise ginu otkada im je dopusteno da koriste sve trake i voze sredinom
etotigasad
Spička* se kod Urgentog centra i oma si tuj.
A nije ko neki, spička*u se u pi*dićima, pa dok ih dovezu do Urgentnog, moredu i umret...
Duchess of Shangay
Cisto onako...sto bi se reklo primarne prevencije...i edukacije?
Ex Chapman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H