Info
17.11.2013.
14:49
Dvojica nepoznatih mladića napala su jutros oko pola sedam policajca u ulici Maksima Gorkog i nanela mu lakše povrede.
  • ju ju ju

    19.11.2013 11:05
    strava i zasu
    gde ja zivim...
  • snimak

    18.11.2013 17:33
    Posto je u pitanju pandur svaka cast za koje kratko vreme su uhvaceni pocinioci.Nije vam potreban ni video nadzor.Nacelnice za koje bi vreme pronasao pocinioce da su napali dete obicnog gradana.Svaka cast
  • Cvrc Prc

    18.11.2013 14:25
    @Maman
    Incident nije kulminacija neceg od ranije, tako da je zaledjenost skroz na mestu.
  • maman

    18.11.2013 08:32
    molba redakciji
    Molim redakciju da kada dođe do nekih konkretnijih informacija o ovom incidentu to objavi.
    Ako odbacim sve varijante iz donjih komentara i ubacim sebe i svoje dete koje smo u to isto vreme bili u toj istoj ulici na tim semaforima, ja se ZALEDIM od straha.
    Možda sam maliciozna, no draže bi mi bilo da je taj incident kulminacija nečeg od ranije.
  • aronija

    18.11.2013 08:07
    "Anonimus
    Vazno da ja ne mogu da nosim pistolj vec samo oni mogu. Cime bi se ja odbranio da me ovako napadnu, noktima?!"


    I tad bi ti sudili sto si koristio silu, nedaj Boze da nekom od njih povredis oko.
  • Tja

    18.11.2013 08:05
    Ocekujem brzu akciju policije... zato sto je u pitanju policajac.
  • llllllllllllllllllll

    18.11.2013 06:31
    ufffffffff
    gadno mu se zamerio..........
  • Prangija

    17.11.2013 23:37
    Pa kako zandar bez prangije..
    .. da se vozi ? Pa cime onda da puca na gospodju sto presporo vozi ?

    Nisu to cista posla, to je neka bagra i s jedne i s druge strane, pa da se ne boji napada, ne bi on prangiju nosio sa sobom, nego zna da moze biti na meti svojih saradnika
  • 17.11.2013 23:22
    Civili
    Ako je već poznato da su žrtve policajac van dužnosti i devojka koja je bila sa njim, tačnije bi bilo da stoji "....napali mladića i devojku". Ona čak nije ni spomenuta u naslovu. A jednako je strašno i tužno bez obzira nad kime se nasilje vrši.
  • 17.11.2013 23:03
    Da, da-policajac je na duznosti i kad izadje u grad, pa se napije, pa uzme taj isti pistolj i igra se sa njim tako sto ga prijateljima uperuje u glavu, pa slucajno ubije coveka...na duznosti je i kad u slobodno vreme radi kao obezbedjenje u nocnim klubovima, a ciji su vlasnici uglavnom sumnjivi tipovi-ma dajte molim vas..manite nas tih prica...to je mozda tako bilo pre 40-50 godina kad su policajci zaista radili svoj posao, i revnosno ga obavljali stiteci gradjane i javni red i mir, kada se jasno znalo ko je policajac, a ko kriminalac!!!

    A danas...kad se policajci sve cesce pominju u rubrikama crne hronika, ali kao izvrsioci krivicnih dela, kada medju policijom ima dosta neizivljene decurlije koja nije dorasla tom poslu-ta prica o nosenju pistolja i van duznosti nikako ne moze biti prihvatljiva!

    I josnesto-ne secam da je neki policajac taj pistolj, koji kako neko ovde napisa "mora uvek da nosi, posto je uvek na duznosti", upotrebio da i van duznosti zastiti neke postene gradjane, vec obicno suprotno, citamo kako se ti sluzbeni pistolji van duznosti uglavnom upotrebljavaju za kriminalne i nezakonite radnje!
  • 17.11.2013 22:33
    hmm
    Sigurno iz cista mira, posto je NS policija jako fina... Mozda je covek zaboravio da preda koji dinar ili mozda paketic droge iz dokaza ili mozda lazne pasose... :D
  • 17.11.2013 21:14
    Idiotizam privitimizma
    Policajac ne moze da izvlaci pistolj van duznosti. Oni koji su ga napali, imali su razloga , ali da li je dozvoljen ovakav 'privatni' napad. A za devojku, masala! Bila im je kamen spoticanja i suocili su se sa njom onako, muski (naspram zene)= pravi macho man!
  • Mile

    17.11.2013 21:10
    drzava
    Drzava je obezbedila sluzbenom licu pistolj,momci napadaci su naoruzani nozem i palicom.Kako drzava misli mene koji je placam da obezbedi, dali tako sto mi je sve za samoodbranu zabranila da nosim.E bome je doslo vreme da se menjaju zakoni.
  • @ Mr No 33

    17.11.2013 20:56
    Da, znamo da je policajac "uvek na duznosti" kad je doticni napadnut. A kad neki policajac nekoga napadne (ili upuca kolegu, kao u Laze Teleckog pre mesec dana) - onda iz policije stigne obavestenje da doticni "nije bio na duznosti".
    Kad strada - jeste, kad napada - nije. Dvostruki arsini, kao i kod kazni koje im se odredjuju (daleko manje nego civilima, umesto obrnuto)
  • EkoPeešak

    17.11.2013 19:06
    Ima u ovim komentarima...
    samo jedna dobra stvar. Taksista je shvatio da sirena nije sredstvo komunikacije i da neće više da je zloupotrebljava, tj da trubi dok obavlja svoje redovne poslovne aktivnosti.
    Npr., moguće je da je pre ovog idiotskog sukoba došlo do neke slične komunikacije sirenama, pa momci stali da provere da li su dobro shvatili zvučnu poruku.
    Da skratim, možda dobijemo neku smisleniju priču, a možda i nećemo, što je verovatnije.
  • 17.11.2013 19:01
    Dvoje ljudi je napadnuto, dvoje ljudi! Ne zamenjujte teze gde zrtve ispadaju krivci.
  • Mr no 33

    17.11.2013 18:37
    @ Vinetu
    Prijatelju,policajac je uvek na dužnosti. Da li ti to pokušavaš da opravdaš napadače?
    Manje filozofije,svima bi nam bilo bolje..
  • Čitam pažljivo

    17.11.2013 18:34
    Ili su bili u kabrioletu sa dignutim krovom,ili vozili sa otvorenim prozorima, jer niko ne spominje razbijanje stakla prozora,čudno.
  • 17.11.2013 18:08
    "Nisu napali policajca nego momka sa devojkom. Policajci nemaju rogove niti im na čelu piše ko su i šta su!"

    Ne piše im, ali ih oni koje hapse po 50-100 puta vrlo dobro upamte lik.
  • 17.11.2013 17:42
    Verujem
    Da ce kad se utvrde sve okolnosti, optiznica biti drugacija.
  • 17.11.2013 17:31
    Da nisu mozda u 6.30 isli na Najlon?
  • @ Toma

    17.11.2013 17:18
    "Nanošenje lakih povreda palica u glavu i nož po ruci?"
    Ako nema lomova i povreda (rana nastalih posekotinama/ubodima) vitalnih organa - to su lake telesne povrede. Npr. posekotina ruke ili ubod u debelo meso je laka telesna povreda, a slomljen nos ili zub - teska. Nema tuzilastvo veze s tim, takav je zakon vec 50-ak godina
  • 17.11.2013 17:10
    Policajac izlazi u grad s devojkom, subotom uvece, i nosi sa sobom pistolj-strasno-sta ce mu pistolj?! Da se malo kur.i klinac od 24 godine, ili mozda i ovaj u slobodno vreme radi kao obezbedjenje u nekom nocnom klubu...pa naravno da zna ko ga je i zasto napao-ej neki likovi pridju sa bejzbol palicom i nozem bas autu koji vozi policajac-kao slucajno...bas za poverovati
  • Glupko

    17.11.2013 16:48
    A onda je mrmot...
    Ja verujem u ovu pricu ko u lanjski sneg.

    Bas je policajac u civilu van duznosti bio na semaforu i bas su njemu prisli....nedelja u pola sedam ujutru.

    Da ponovim: NEDELJA , 6,30 !!!!

    Sta se radi u nedelju u pola sedam ujutru? Ide se na pijacu?

    Pre bi rekao da se vraca iz obezbedjenja nekog kluba. A da li mu je to devojka? Mozda jeste - od sinoc.

    Zandarm ubije zandarma. Pre par godina zandarm puca momku u glavu. Izdaju pasose na lazna imena. Sta je sledece?

    Postoji jedna sprava, zove se poligraf. Laici je zovu detektor lazi. Ta bi sprava pokazala ko tu kosi a ko vodu nosi. I jos mnogo toga..
  • 17.11.2013 16:45
    Na stranu sve, ali devojku palicom u glavu??

    Kad ih uhvate, treba ih dobro vezati, toj devojci dati buzdovan i dati joj sat vremena da se druzi s njima... pa sta bude.
  • Ekotaksi

    17.11.2013 16:43
    Novi Sad danas
    To su ulice NOvog Sada, koje ja poznajem.
    Pred dva dana, počinjem smenu, prva vožnja. Izleće mi lik iz sporedne ulice.
    Ja legnem na sirenu, i izbegnem nekako.
    Posle on meni otpozadi sirena, blicanje, spominje mi porodicu...?!
    O.o
    Ćuti, vozi, gutaj, divlji je zapad, ko će da te brani?
  • Vinetu

    17.11.2013 16:39
    ?
    Pa cekaj jel Policajac ili Policajac u civilu?
    Naslov kaze policajca? Ako je van duznosti onda nije policajac nego civil!
    Sluzbeno oruzje po meni treba zabraniti ako si u civilu, koja je razlika izmedju policajca u civilu i civila - nikakva.
    Ne ulazim u to da li postoji razlog za napad ili ne ali ovo je stvarno strasno sta se dogadja po gradu. Nadam se da ce pocinioce uhapsiti i da mladic i njegova devojka nisu ozbiljno povredjeni.
  • DA DA

    17.11.2013 16:39
    OVO nije izgleda problem u gradu. Klinci se razmahali noževima po gradu a žandarmerija ODUZIMA instrumente u kafićima dok traje svirka u Laze Telečkog ulici zbog GLASNOG sviranja.
    Evo pogledajte ovaj klip. Ja sam šokiran..
    http://www.youtube.com/watch?v=4kDGwu2hYGY
  • Bojan

    17.11.2013 16:15
    Pucati
    Ne znam da li je po zakonu dozvoljeno trebalo bi ako nije i policajac je trebao da puca u njih.
  • 17.11.2013 16:13
    Ex Policajac
    zasto policija van duznosti ima pravo da slobodno nosi vatreno oruzje a ja sluzio vojsku i za vreme juge bio takodje policajac nemam pravo noz slobodno da nosim??..
  • 17.11.2013 16:07
    P
    mozda je neka osveta jer svi dobro znamo s kim nasa policija saradjuje...


  • 17.11.2013 16:07
    Jer tako je odskolovan
    24 godine, van duznosti al' nigde bez prangije.
  • 17.11.2013 15:59
    Sva sreća pa su mladići a ne banditi, huligani, bagra, šljam...

    Mladić = normalna osoba do recimo 25 godina
    Bagra = otpad koji nosi bejzbol palicu po ulici
  • 17.11.2013 15:29
    lake telesne povrede
    Dao bog da se vama (iz tuzilastva) dogode ovakve lake telesne povrede pa da vidimo kako bi se onda okarakterisalo...
  • TM

    17.11.2013 15:27
    Trebao je pucati.
  • Petar

    17.11.2013 15:26
    Nisu napali policajca nego momka sa devojkom. Policajci nemaju rogove niti im na čelu piše ko su i šta su!
    Ubeđen sam da on zna zašto su ga napali!
  • Toma

    17.11.2013 15:25
    treba ga zvati idiotilaštvo
    Nanošenje lakih povreda palica u glavu i nož po ruci?
    Nož je završio na ruci jer se žrtva branila (logično), a palica po glavi je sve samo ne laka telesna povreda (možda je pogodio stub auta pre glave, možda je zakačio nešto...)

    To je čist pokušaj ubistva x2, a posledice su srećom lake telesne povrede ovaj put. To nikako ne znači da im treba suditi samo za rezultat, već itekako i za nameru.
  • 17.11.2013 15:16
    Vazno da ja ne mogu da nosim pistolj vec samo oni mogu. Cime bi se ja odbranio da me ovako napadnu, noktima?!
  • 17.11.2013 15:14
    "Policajac M. S, koji je bio u civilu i van dužnosti, tada je izvadio pištolj, ali nije pucao."

    Šteta. Trebao je da ih izbuši samo tako.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna