Očigledno nije zanemarljiv broj onih kojima je lakše da smišljaju hiljadu verzija događaja, nego da prihvate da je vozač POBEGAO S MESTA NESREĆE. Pretpostavljam da bi takvi likovi, da im se desi nešto slično, isto tako pobegli i onda iz bezbednosti svog doma razglabali ko je u stvari bio kriv.
Bez obzira na prednost ili ne, mora se proveriti i aktivno učestvovati u saobraćaju i ne izletati na put bez provere da li je bezbedan prelazak.
Vozači nisu mašine i mogu lako pogrešiti, sigurno nije namerno udaren biciklista, i da je pogledao šta se dešava na putu ne bi došlo do povređivanja.
IPAK JE TO NJEGOVA GLAVA i treba da je ČUVA.
1. Biciklisti su dužni da nose reflektujući prsluk SAMO na otvorenom putu.
2. Biciklisti bez osvetljenja se u poslednje vreme redovno kažnjavaju, kao što i treba.
3. Vozači automobila voze MNOGO gore nego biciklisti, zato i ima, kao što kažeš, mnogo nesreća.
4. Nema ti šta da po izlasku iz busa stupaš na biciklističku stazu, a da ne pogledaš levo i desno. Ili tako i na kolovoz izlaziš pravo iz busa?
Eto, vidiš kako uopšte nije tako komplikovano kao što si mislio.
Bilo kako bilo, biciklisti i pešaci su najnekulturniji i najisfrustriraniji učesnici u saobraćaju. Svoje pravo prvanstva će pokušati da ostvare po svaku cenu pa makar time ugrozili i sopstveni život. Pod hitno treba uvesti saobraćajno vaspitanje u osnovne škole. Meni se smeju kada obučem fluoroscentni prsluk dok vozim bajs....
Zao mi je choveka,ali kada ce pocheti da se kaznjavaju ili bar upozoravaju biciklisti koi voze bez reflektujuceg prsluka i osvetljenja na biciklu? A kad bi vozachi vozili po kolovozu kao biciklisti na biciklistichkoj stazi bilo bi monogo vishe nesreca. Nikog negledaju voze kao muva bez glave nebi stali nema sile, a to je pogotovo izrazeno na autobuskim stajalishtima gde taman si iskorachio iz busa stupas na svetu biciklisticku stazu gde oni nikog ne gledaju. Brz oporavak povredjenom sugradjeninu
Ovo što ste izneli je istina, potpuno ste u pravu. Ja bih Vam postavio sledeća pitanja:
1. Da li ste sigurni da su novinari potpuno ispravno preneli ono što se dogodilo?
2. Ukoliko nisu, da li je možda biciklista gurao bicikl i time bio pešak na pešačkom prelazu?
3. Da li Vam je poznato da na datoj lokaciji postoji i biciklistička staza uz pešački prelaz, na kojoj biciklisti svakako imaju pravo prvenstva prolaza?
Mislim da Vam je i ovo dovoljno da shvatite da ste istrčali ko ždrebe pred rudu. Ako želite da se bavite advokaturom ili da budete izabrano lice, razmislite pre nego što napišete komentar.
A pošto je bio mrak, čovek se uplašio i pobegao s mesta nesreće. I došao posle u hitnu s pričom 'proleteo mi neki manijak kroz šoferku, vid šta mi napravio'. E kamo sreće da mu je biciklista guzicom glavu otkinuo, nije za bolje.
Ali imaju pravo prvenstva na biciklističkoj stazi koja se nalazi odmah uz pešački prelaz, paralelno sa njim.
Hapsiti i doživotno oduzimati vozila i dozvole svakom ko načini prekršaj pa da vidimo do kada će?
Ne vredi ovom narodu ništa sem Dušanovog zakonika, uradeš nešto-ode šaka, bez rasprave.
Док је оваквих као овај ADV бициклисти има да страдају.
Нама не стају нигде иако имамо првенство пролаза. Најгора багра су таксисти који кад скрећу десно уопште не гледају дал иде бициклиста или пешак, а ако га виде онда закоче, свирају и псују по људима. Стока!
99% postojećih saobraćajnica, SVE pešačke zone i sva ostala infrastruktura u Srbiji izgrađeni su prema propisima koji su važili do 2009. godine, a po kojima biciklista spada u pešake i sme da ide apsolutno svuda gde i pešak. S obzirom da će novim zakonom to biti ponovo uvedeno, preostalo je još jako malo vremena tokom kojeg ćemo morati da trpimo komentare idiota o zabrani biciklista u Zmaj Jovinoj, nekakvom silaženju sa bicikla kad se prelazi pešački i sličnim moronskim konceptima.
Mnogo vas piskara o ovom i odmah osudjue vozaca. Na osnovu komentara vidim da vas je jako malo tuda proslo u suton i po mraku.
Prolazim tuda svakodnevo, kruzni tok je katastrofalno osvetljen, od limenih putokaza ne vidi se da li neko stoji na pesackom ili ne, pesaku jos mozete da vidite noge ispod tih tabli, ali biciklistu je stavrno tesko uociti.
SVETLO na kruznom toku??Pa tamo je takva mrakaca da se nista niti vidi niti nazire!!!Podneti tuzbu protiv odgovornih,protiv vozaca yuga a biciklista ako je imao svetlo ja cu ga u guyscu poljubiti.
Sta to treba da znaci, mozda: otvorena sezona lova na bicikliste?
Ovja deo teksta niste procitali, izjava policije: naleteo na biciklistu ne ustupivši mu prvenstvo prolaza...
Procitajte jos jednom postojeci ZOBS. Po novom se predlaze da se i pesacki prelazi namenjeni ISKLJUCIVO za pesake mogu koristiti i biciklisti bez silaska sa bicikla. Ako postoji bicikisticka staza koja kao nastavak prati pesacki prelaz, MORATE da zaustavite vase sveto vozilo.
Ocito da ste prespavali dobar deo vozackog ispita ili ga kupili za sitne pare...
biciklisti bi preko pesackog prelaza trebalo da guraju bicikl i to je tacno ali na prelazu kod kruznog toka postoji bici staza pa tamo biciklisti mogu da ga voze preko prelaza a pride imaju i prednost
udario biciklistu na mestu gde je trebao da ga propusti , pobegao sa mesta nezgode i pritom slagao prilikom davanje izjave ... koliku njemu kaznu treba odrediti s'obzirom da se covek jos uvek nalazi u kriticnom stanju .... dokle divljanje sa autima ???
Sentandrejski i Temerinski put služe kao staza za trke vozačima automobila, motocikala, kamiona, šlepera i međumesnih autobusa. Nemoguće je preći na pešačkom prelazu u bilo koje doba dana jer niko ne želi da stane, a veliki broj stanovnika Klise, Slane bare i Vidovanskog naselja mora da prelazi ove ulice na putu do autobusa, škole, prodavnice, pošte, doma zdravlja,...
Uglavnom se ne vozi ispod 70km/h, a uveče se vozi i preko 100km/h. Policije ima samo ponekad pa bi trebalo postaviti kamere koje bi automatski beležile prekoračenje brzine, investicija bi se sigurno isplatila.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biciklista stradao na pešačkom prelazu na Klisi
Info
•09.12.2014.
•13:14 > 13:16
Komentari 20
Vlada
Nesmotrenost
Vozači nisu mašine i mogu lako pogrešiti, sigurno nije namerno udaren biciklista, i da je pogledao šta se dešava na putu ne bi došlo do povređivanja.
IPAK JE TO NJEGOVA GLAVA i treba da je ČUVA.
Nemanja
2. Biciklisti bez osvetljenja se u poslednje vreme redovno kažnjavaju, kao što i treba.
3. Vozači automobila voze MNOGO gore nego biciklisti, zato i ima, kao što kažeš, mnogo nesreća.
4. Nema ti šta da po izlasku iz busa stupaš na biciklističku stazu, a da ne pogledaš levo i desno. Ili tako i na kolovoz izlaziš pravo iz busa?
Eto, vidiš kako uopšte nije tako komplikovano kao što si mislio.
NS 65
nsbreme
1. Da li ste sigurni da su novinari potpuno ispravno preneli ono što se dogodilo?
2. Ukoliko nisu, da li je možda biciklista gurao bicikl i time bio pešak na pešačkom prelazu?
3. Da li Vam je poznato da na datoj lokaciji postoji i biciklistička staza uz pešački prelaz, na kojoj biciklisti svakako imaju pravo prvenstva prolaza?
Mislim da Vam je i ovo dovoljno da shvatite da ste istrčali ko ždrebe pred rudu. Ako želite da se bavite advokaturom ili da budete izabrano lice, razmislite pre nego što napišete komentar.
Vlada
Ali imaju pravo prvenstva na biciklističkoj stazi koja se nalazi odmah uz pešački prelaz, paralelno sa njim.
Hapsiti i doživotno oduzimati vozila i dozvole svakom ko načini prekršaj pa da vidimo do kada će?
Ne vredi ovom narodu ništa sem Dušanovog zakonika, uradeš nešto-ode šaka, bez rasprave.
велосипедиста
Нама не стају нигде иако имамо првенство пролаза. Најгора багра су таксисти који кад скрећу десно уопште не гледају дал иде бициклиста или пешак, а ако га виде онда закоче, свирају и псују по људима. Стока!
Mastodont
Nemanja
Prolazim tuda svakodnevo, kruzni tok je katastrofalno osvetljen, od limenih putokaza ne vidi se da li neko stoji na pesackom ili ne, pesaku jos mozete da vidite noge ispod tih tabli, ali biciklistu je stavrno tesko uociti.
a gde je
Grazdanin Pokorni
Ovja deo teksta niste procitali, izjava policije: naleteo na biciklistu ne ustupivši mu prvenstvo prolaza...
Procitajte jos jednom postojeci ZOBS. Po novom se predlaze da se i pesacki prelazi namenjeni ISKLJUCIVO za pesake mogu koristiti i biciklisti bez silaska sa bicikla. Ako postoji bicikisticka staza koja kao nastavak prati pesacki prelaz, MORATE da zaustavite vase sveto vozilo.
Ocito da ste prespavali dobar deo vozackog ispita ili ga kupili za sitne pare...
biciklista
biciklista
Nikola
Uglavnom se ne vozi ispod 70km/h, a uveče se vozi i preko 100km/h. Policije ima samo ponekad pa bi trebalo postaviti kamere koje bi automatski beležile prekoračenje brzine, investicija bi se sigurno isplatila.
Adv
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H