Fejsbuk želi da bude konkurent Guglu u veb oglašavanju

Najpopularnija društvena mreža na svetu menja način oglašavanja kojim izlazi iz sopstvenih okvira.

Gugl je još uvek apsolutno neprikosnoven kada je u pitanju web oglašavanje, ali to ne znači da Fejsbuk neće pokušati da uradi sve kako bi pokušao da postane konkurent Guglu. Upravo tako se može protumačiti najava da će najpopularnija društvena mreža na svetu početi da prikazuje oglase i onim korisnicima interneta i posetiocima raznih veb stranica koji nemaju otvoren korisnički nalog na Fejsbuku. Prema pisanju portala The Wall Street Journal Fejsbuk je najavio kako će oglašivačima nuditi oglase i izvan njihove mreže.

Smisao ovakvog načina oglašavanja je vrlo jasna, pogotovo u svetu visokog profita, Fejsbuk je očigledno shvatio kako im je njihovo "dvorište" postalo usko, pa su odlučili marketing da prošire i izvan njega. Slično kao i Gugl, Fejsbuk će takođe pratiti navike korisnika putem "cookiesa" kako bi im prikazao što relevantnije oglase.

Ako vas to već podseća na nekoga, radi se o vrlo sličnom, neki će reći gotovo istom načinu na koji Google prati svoje korisnike i na osnovu toga im filtrira prikazivanje oglasa.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija