Bivši direktor Železnice pragovima podigao svoj vinograd
Izvor Blica navodi da su kamioni Železnica doneli pragove i da su poslužili za špalire za lozu u vinogradu Simonovića, dok deo na parkingu iza kuće stoji mesecima.
Kako piše list, ovi pragovi vrede hiljade evra. Pragovi su bili namenjeni za izgradnju i rekonstrukciju ruiniranih srpskih pruga, a Simonović je za svog mandata izgradio samo osam kilometara pruge Beograd-Pančevo.
Bivši direktor demantuje da je drvene pragove ugradio u vinograd i tvrdi da ih nema u dvorištu.
- Imam vinograd i špalire u njemu, koje sam kupio. Nije tačno da sam ih ugradio od drvenih pragova. Ne znam odakle vam ta informacija jer sam se ja žestoko borio protiv krađe u železnici. Ako kažete da imate slike, te pragove je neko mogao da podmetne i da ih fotografiše - naveo Simonović za Blic, koji je tekst ilustrovao upravo sa fotografijama pragova naslaganih u vikendici.
Dragoljub Simonović je smenjen u julu prošle godine sa mesta generalnog direktora Železnica Srbije posle svega godinu i po dana. Kao moguće razloge za smenu mediji su navodili vezivanje njegovog imena za brojne afere i malverzacije u tom preduzeću, bahato trošenje, te zapošljavanje rodbine i prijatelja.
Komentari 26
Nišlija
Živela nezavisna republika Srbija
Prika pa ti mora da si neko ozbiljno jajce kad pretis maticnim brojkama i informacijama od drzavnog znacaja...ili ti je djed radio u udbi pa ti to genski...
hahahahahaaa....jako si opasan.
Pozdravite mamu vasu informisanu...
A sta se jos vidi direktore bivsi? Da nije obnovljena zeleznica nista decenijama zbog primitivnih lazova poput tebe. A to kako propada se vidi iz nedelje u nedelju na mnogo nacina...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar