Što veća čaša - ljudi piju više i brže
U svom istraživanju koje je trajalo 16 nedelja, naučnici su naizmenično koristili tri veličine vinskih čaša: male, standardne i velike.
"Otkrili smo da povećanje veličine vinske čaše, čak i bez povećanja količine vina navodi ljude da piju više", izjavila je Rejčel Pičej, koautorka istraživanja.
U stvari, prodaja po zapremini je skočila za 9,4 odsto kada se vino prodavalo u velikim čašama, u poređenju sa standardnim.
"Jedan od razloga može biti taj da veće čaše menjaju našu percepciju o količini vina", rekla je Pičej i dodala da u suprotnosti sa tim, manje vinske čaše ne utiču na ljude da piju manje ili sporijim tempom.
Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar