Pivare traže potpunije podatke na etiketama

Grupa vodećih američkih pivara traži da na etiketama bude više informacija o tome od čega se sastoji svako pivo.

Ta grupa traži od pivara da napišu i kada je pivo napravljeno, da istaknu listu njegovih sastojaka i da te informacije budu pogodne za pretraživanje kompjuterom i "pametnim telefonom".

Institut za pivo je objavio da od proizvođača - svojih članova traži da na etiketama, pakovanjima i sajtovima obelodanjuju više pojedinosti o sastojcima, kaloričnoj vrednosti, ugljenim hidratima, proteinima, masti i količini alkohola. Institut nastoji da se saglasnost o tome, na dobrovoljnoj osnovi, postigne do kraja 2020. godine.

Institut za pivo čiji članovi proizvode više od 80 odsto količine piva koja se prodaje u SAD, dodaje da su "Anhojzer-Buš", "Miler-Kors" i "Hajneken SAD" već prihvatili te nove standarde, dok to, međutim, može biti teško za male, nezavisne pivare.

Udruženje pivara, trgovinska asocijacija zanatskih pivara, kaže da takođe podržava potpunije etikete, ali smatra da to može biti teško za "mikro-pivare" koje, pored toga što imaju manje sredstava, prodaju u malim količinama po više sezonskih proizvoda čiji se sastojci razlikuju. To bi značilo da moraju dati više novca za označavanje većeg dijapazona svojih piva, te bi se još više istanjio njihov ionako skroman profit.

Institut za pivo kaže da sa Upravom SAD za hranu i lekove i sa Ministarstvom poljoprivrede SAD zasebno radi na planu da se piva rangiraju po vrsti, a ne po proizvođaču.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće

VIDEO: Spljošteni kroasani novi hit

Kroasani su, zbog svoje hrskavosti i prozračne teksture mnogima omiljena peciva. Zato se ljubiteljima kroasana možda neće svideti to da su najnoviji hit kroasani koji se pre pečenja - spljošte.